Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 873
Hei all sammen.

Her om dagen var jeg på leting etter et nytt spill, som kunne fylle min fritid. Ettersom jeg nettopp har knust kneskåla og må gå på krykker i en 2 månders tid. Så kom jeg over en artikkel om audio-surf på gamer.no , som skulle vise seg å være ganske rått. Og etter å ha prøvd det så har jeg ikke annet å si enn at det er RÅTT.

Det er ingen full versjon enda, men det ligger en BETA ute på nettet et sted for de som kan lete. Full versjonen slippes i februar en gang.

http://www.audio-surf.com/

Takk for din oppmerksomhet!
Sist endret av #Conex; 30. januar 2008 kl. 18:19.
Finnes det linux-binær til det?
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Goophy
Finnes det linux-binær til det?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men hvis du titter littt på forumet dems så kanskje du finner noe.
http://www.audio-surf.com/forum/inde...action=search2
▼ ... over et år senere ... ▼
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
sorry for "gjennoplivning", men ville ikke lage ny tråd...

Audiosurf er DRIT RÅTT, hvis man kjeder seg så kan man høre på favoritt musikken og spille samtidig =D
jeg har ikke kjøpt spillet pga jeg ikke har noe visa kort enda... men, hvis interessen er der så er det et spill jeg kjøper den dagen jeg blir 18!

vil bare anbefale dette på det STERKESTE!

-ass-beer-
Wooho, dette må testes. Synes jeg har sett noe om at jeg kan laste det ned fra steam gratis.
Personlig syns jeg dette spillet er gøy noen sanger, etterhvert så føles det meget ensformig.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Ludolfn: det er andre måter og få tak i det på... Selv har jeg ikke noe visa så kan ikke kjøpe det.

MartinB: hehe, bra vi er forskjellige da

-ass-beer-