Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 907
God morgen.

Som tittelen sier jeg ønsker å kjøpe Microsoft Windows XP Professional.
Og det er ikke bare bare å finne dette på nett.

Jeg jobber for en bedrift som levere utstyr til fly, og i noen av våre eldre installasjoner trenger vi ekstra lisenser. Problemet ligger i at utstyret er regulert gjennom en luftfarts godkjenning og denne begrenser både hardware og software endringer og dermed sitter vi her og må ha Windows XP Pro.

Så mitt spørsmål er er det noen dere som har liggende en eske med en cd og en lisens som er ekte og gyldig

Har du det er jeg interessert i å komme i kontakt med deg og kjøpe den av deg.

Så åpne rote skuffen og let litt i de gamle hyllene.

NB.
OEM lisenser kan jeg ikke kjøpe eller benytte da disse er låst til hardware og advokatene våre blir bare å smekk meg på fingrene hvis jeg prøver meg på dette. Må være full lisens.

//johjoa
Jeg har gamle kabinetter med påklistret Windows XP Pro lisenser, men har dessverre ikke eskene og CDene lengere.
Tipper PCdeal på Stathelle kan hjelpe deg!
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg har tre lisenser, men de har vært aktivert tidligere på maskiner som ikke eksisterer lenger. Vil microsoft fortsatt aktivere Windows XP?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av datagutten Vis innlegg
Jeg har tre lisenser, men de har vært aktivert tidligere på maskiner som ikke eksisterer lenger. Vil microsoft fortsatt aktivere Windows XP?
Vis hele sitatet...
Ja. Og gitt at det ikkje er OEM-lisenser kan du selge dei.