Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2872
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folk!
Jeg prøvde amfetamin for første gang i natt. Har fått i meg ca 0,6g siden midnatt.

Jeg har skiiikkelig hodepine, hører intense pipelyder, har kasta opp myye, og er generelt ganske uvel. Slik har det ikke vært hele tiden, jeg har opplevd en deilig rus også, men akkurat nå er det ganske forferdelig.
Med en gang jeg går ut, får frisk luft og dagslys så blir alt bra igjen. Men må dessverre holde meg inne resten av dagen.

Noen som vet hva som forårsaker dette, eller hvordan det kan unngås? Vil det hjelpe å røyke hasj? Det er alt jeg har tilgang på atm.

Dropsa:

Kl 00.00: 0,2 g
Kl 02.00: 0,2 g
Kl 11.00: 0,2 g

Hjelp!
Vil tro det bare er bivirkninger/nedtur, går nok over etter noen dager
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selv når jeg tok siste dose for 4 timer siden? Trodde amf rus varte lenger.
Høres ut som en light overdose for meg. Drikk vann, spis en banan og finn på noe å gjøre. Gaming, vaske huset eller noe slikt. Tar du ikke mer får du nok sove til natta, også er alt bra igjen.
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, tusen takk for svar, Splooge999! Har du tips til hvordan jeg bør jeg dosere neste gang?
Enig med vedkommende over her, det høres ut som en overjustering. Har droppa noen gangwr selv, men foretrekker langt på vei snorting. Synes det er lettere å unngå at det blir for mye når det snortes. Synes det er litt uforutsigbart når den sparker ved droping, og vanskeligere å redosere så timinga blir rektig. Ellers vil jeg jo si at 0,6 jo er endel på så kort tidsrom. Lykke til med nedturen!
Vanskelig å si. Kvalitet kan variere veldig, og jeg pleier å snorte (virker raskere og bedre opptak enn å droppe). Da tar jeg 0.1 eller kanskje litt mindre av gangen og føler meg fram...
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fuuuck, da har jeg vel en helvettes nedtur å se frem til. Men man slipper vel ikke unna Takk for tilbakemeldinger
Anonym bruker
"Sugen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nedturer er karakterbyggende greier. Stay strong og vit at det går over. Jeg pleide i min tid med slike stoffer å kjøpe inn sunn frukt, vitamintabletter, og annet snacks for kroppen for å føle meg bedre og få en følelse av at jeg hjelper kroppen igjen
Det er jo en ganske stor dose du har tatt, så jeg synes ikke det er veldig rart at du har vondt i hodet. Hodepine er et vanlig overdoseringssymptom.
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, da er det jo ikke rart i det hele tatt. Burde lest meg nøyere opp om dosering, men var så sikker på at jeg hadde lest at 0.2 er anbefalt nybegynnerdose.
Og for å være helt ærlig, i min egen erfaring selvsagt, dette du hører prat om nedturer som varer i ett par døgn ++ er imho bare forbanna tullprat, en natt med god søvn, en dusj og ett skikkelig måltid samt litt vann så skal du faen være bra rusødelagt om du enda henger igjen på nedtur..

Amf/meta/whatever nedturer er KRAFTIG overvurdert og hypa spør du meg.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Og for å være helt ærlig, i min egen erfaring selvsagt, dette du hører prat om nedturer som varer i ett par døgn ++ er imho bare forbanna tullprat, en natt med god søvn, en dusj og ett skikkelig måltid samt litt vann så skal du faen være bra rusødelagt om du enda henger igjen på nedtur..

Amf/meta/whatever nedturer er KRAFTIG overvurdert og hypa spør du meg.
Vis hele sitatet...
Dette med nedtur tror jeg er ganske individuelt. Mulig noe skyldes genetikk og/eller hvor god helse man har ellers. Kanskje smerteterskel har betydning og?
Det er jo forskjell på å ta en stripe eller to på lørdagskvelden og det å tweake helt ut i tre-fire døgn, da...
Anonym bruker
"Takknemlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: 13 timer siden siste dose(skal det vare så lenge?!), jeg har fått meg 2 timer med søvn, spist litt yoghurt men føler meg fortsatt ganske speeda, spesielt hvis jeg reiser meg. Ikke noe ubehag lenger tho, det hjalp å røyke brunt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ja, halveringstiden på amfetamin er rundt 10 timer (litt forskjell på levo- og dekstroamfetamin), det varer ganske lenge.
Bra det går bedre med deg, ikke ta så store doser neste gang