Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 795
Hei, noen som vet om jeg kan bruke ASUS RT-AC68U på getbox 2 ? og eventuelt hva jeg må gjøre for å koble disse sammen.
Ridder av 1. klasse
Har ikke noen erfaring med Get box 2, men ut i fra det jeg leser, er det mulig å sette den i "bridge-mode", noe du absolutt vil.
Normalt sett kan du selv sette modemet i bridge, men hos Get kan det se ut til at du må kontakte support og få de til å gjøre det.
Det kan se ut som at det er litt blandet kompetanse hos Get support, ikke alle vet hvordan det gjør dette.

Du kan lese mer om det her: http://itpro.no/supportforum/index.p...ii-i-bromodus/

Slik jeg ser det, så må du kontakte Get support og få de til å sette Get box 2 i "bridge-mode".
Når det er gjort plugger du en nettverkskabel i en av portene til Get boxen og i WAN porten til Asus'en.
Oppsummert bør dette være fint mulig, uten at jeg selv har noen erfaring med Get.