Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2867
Hei! Jeg har fått tak i litt knips ( blå shell ) og som stor fan av harm reduction så velger jeg å bruke test kit på dem, hovedsaklig er marquis reagent den jeg bruker mest. Jeg har testet identiske piller som jeg har nå før og de har slått ut positivt på MDxx, men denne gangen så skjer reaksjonen svært seint. Denne gangen har jeg valgt å bruke Marquis og Froedhe reagent.

Marquis:
Den begynner med litt gulig farge ( ikke mye som methylone ville gjort ) og deretter fader den til litt mer grønnlig, etter omtrent 1 minutt er den litt grålig/svart med litt hints av grønn. Etter omtrent 2-3 minutter er den svart med litt lilla rundt. Jeg reagerer litt på at jeg syns det reagerer litt sent.

Jeg har spekulert om kansje test kittet er for gammelt, eller ikke har vært oppbevart optimalt ( 6 månder gammelt ) eller at jeg kan ha forurenset det sist gang jeg testet noen andre piller. Jeg fikk ei heller ingen/liten reaksjon på sukker med marquis reagent som egentlig skal bli brun da.

Album av reaksjonen
http://imgur.com/a/6ay9c

Froedhe:
Denne reagenten har jeg aldri brukt før og har vært uåpnet siden jeg kjøpte dem sammen. Her reagerer pillene veldig raskt og går på 5 - 10 sekunder til en sterk svart farge med litt lilla rundt kantene

Album av reaksjon
http://imgur.com/a/Fw2Fi

Noen med tips/råd? Er disse trygge å ta ?
Jeg tipper du er good to go. Marquis kitte ditt er nok fucka i og med at det ikke slo ut på sukker.
Du har jo testa pillene kunn med 1 kitt så du kan jo ikke være 100%, men aller mest sannsynlig så har du MDMA.

Det du eventuelt kan gjøre er å teste marquis kittet ditt på en annen substanse, vist du har noen andre stoffer tilgjengelig da
Sist endret av Alge; 6. oktober 2016 kl. 15:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg testa marquisen på litt 2CB og den slo ut som den sko der også, men brukte også litt lang tid syntes jeg. Froehde slo også ut positivt på 2CB'en. Det er vell ikke noen andre stoffer enn MDMA/MDA osv som skal reagere på den måten med Froehde om jeg ikke tar feil ?
Piller er etter min mening litt mer kuk å teste enn krystaller. Fargen til pilla blander seg inn i reaksjonen, samt at du gjerne trenger mer "substans" for å teste enn du gjør med krystaller. Med bra MDMA-krystaller, bruker jeg bare et biiitttelite korn og drypper en dråpe på.
Testa noen grønnaktige piller som viste seg å være ganske svake (flere som prøvde de). Måtte ha mer av pilla for å få godt utslag, enn det bittelille kornet jeg er vant med å trenge..
Med det sagt, så syns jeg du bruker VELDIG mye når du tester. Prøv med mindre av pilla, og rør rundt i det med pinsetten med en gang (husk å vaske pinsetten mellom tester). Det er så mye "pillestoff" i en sånn pille at uten røring kan du nok være uheldig så MDMAen ikke kommer skikkelig i kontakt med reagenten når du bare lar det ligge stasjonært. Deretter drar du det litt utover, mye lettere å se lillafargen/ nyansene da. Det er også lettere å se nyansene når du bruker mindre stoff for å teste. Sjekk på den Froehde-testen din, er jo kølsvart pga for mye "stoff" i væsken.. Blir vanskelig å se.

Med det sagt, så syns jeg testen din ser positivt ut for MDMA jeg da.. Kanskje fornye den Marquisen etterhvert? Forresten kjempebra at du er ansvarlig nok til å teste, kudos til deg Alt for få som gjør det..
Sist endret av Mycelium; 9. oktober 2016 kl. 15:19.
Takk for svar! Desverre er det litt vanskelig å skaffe krystaller hvor jeg bor, men prøver mitt beste på det! Testa forøvrig pillene i går og hadde en helt super kveld med mine beste kompiser. Vill alltid holde meg så trygg som mulig på alt jeg gjør, kansje litt uansvarlig av meg å ta dem selvom marquis slo dårlig ut men Froedhe gjorde meg litt mer sikker. Hadde ivertfall en super kveld som sent vill glemmes ( report will come ! )

Må også forny det kittet asap, bruker heldigvis 3 month rulen så har nok av tid på meg !