Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6521
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Triptank er en relativt ny serie som jeg antar flere her vil like. Jeg ønsker ikke å si veldig mye om innholdet, men dette kan jeg røpe: serien er basert på sketcher, men selve "Triptank" er en rød tråd gjennom hver episode. I bunn og grunn går konseptet ut på at folk fra hele verden ringer inn til Triptank - og utover det skjer det mye lok.

Personlig så jeg gjennom første (og eneste) sesong under innflytelse av LSD og syntes det var flere sketcher som var tidløst bra. Jeg ønsker rett og slett å anbefale dette videre til alle som kan være interessert.

Episode 2
Episode 3
Episode 5
Episode 6
Episode 7
Episode 8

[COLOR="Silver"](Av ukjent grunn er ikke episode 1 og 4 tilgjengelig på youtube, men de kan sees her dersom man bruker Hola Unblocker eller lignende tjenester.)[/COLOR]
Bokmerket denne serien
thetripatorium.com
Sist endret av eyecandy654; 30. august 2014 kl. 16:20.
Så en episode av dette og syns det var ufordragelig. Skjønner ikke at det kan kalles psykedelisk engang... Mulig det tar seg opp ut i serien, men sånn jeg så på det, var det pur dekadens og deprimerende å se på så heller ut som noe som var laget under vodkarus og stimulanter, enn psykedelika IMO.

syns adventure time virka mer psykedelisk enn det her, men som sagt tålte jeg bare 1 episode.

syns det egentlig nesten er litt skremmende, om det er dette folk forbinder med psykedelika... alt er jo bare fucka og shabby her.
altså type junkie "tripping" hvor det er om å gjøre å være mest "fakka", og ikke om å gjøre å få noe innsikt i noe som helst.

Så raskt igjennom flere av episodene til Triptank nå, og det ser faktisk like jævlig ut gjennom hele serien.

"Drunktank"
Sist endret av Alzo88; 30. august 2014 kl. 19:21.
Enig med Alzo88. Synes dette var gjennomført møl. Det er det siste jeg ville ha satt på om jeg var høy på LSD. Deprimerende, bråkete, forvirrende surr. Klarte ikke mere enn 5 minutter fra ett par episoder før det vrengte seg. Smak og behag.
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
Det er helt i orden at ikke alle synes dette er bra. Jeg må si meg enig i at mange av sketchene ikke er like imponerende, men for min del synes jeg det var noen gullkorn i hver episode. F.eks 3:13 i episode 8 og/eller 6:35.

Showet er ikke nødvendigvis så skrekkelig morsomt (mange av sketchene er standard/sub-standard tv-underholdning), men serien illustrerer ting og tang på en måte som gjorde at jeg i det minste ønsket å se videre.

Til dere som ikke var tilfredsstilt med denne serien, sjekk ut filmen Waking Life fra 2001. Trailer
Kanskje blir den satt mer pris på.
[COLOR="Silver"](Den handler forsåvidt om lucid dreaming, men drømmekarakterene i filmen tar for seg de store spørsmålene i livet så jeg føler den er relevant til psykedelika)[/COLOR]
Takk for anbefalingen om filmen Waking Life. Den var bra
▼ ... over et år senere ... ▼
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
Får bare "videoen finnes ikke" på alle jeg trykker på...

De første altså
Sist endret av KjellFresh; 21. november 2016 kl. 03:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg syns trip tank er altfor repeterende og slitsomt til å være noe man kan se på tura. Anbefaler heller en serie som heter Spaced. En ganske lættis gjeng og delvis tura. Det er ikke animation.

http://the-watch-series.to/episode/spaced_s1_e1.html
Sist endret av Rundstykke; 21. november 2016 kl. 03:28.