Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 941
God morgen freaks!

Jeg oppdaget nå nettopp at kontakter har forsvunnet fra telefonen min og Google contacts. Jeg oppdaget dette ved at jeg har en kontakt oppføring som jeg ikke bruker så ofte, ringer denne personen kanskje 2-3 ganger i året. Kontakt oppføringen for denne personen er borte, og når jeg går fra toppen og ned på kontaktlisten, så ser jeg at det er flere kontakter som er blitt borte.

Alle kontaktene min er lagt til manuelt, dette er ikke data som er hentet fra google, facebook, e.l. Første tanken min var at dette var kontakter jeg har brukt for skjelden og at google har fjerna dem, men når jeg går nedover kontakt listen, så finner jeg kontakt oppføringer som jeg ikke har brukt på mange år.

Er det noen som kan forklare hva som har skjedd? Det å oppnå kontakt med Google er vel en flere års prosjekt. Og ja, jeg har en _meget_ godt passord, det er unik for google, og det byttes regelmessig. I tillegg har jeg aktivert to-faktor autentisering.

Og er det andre som har opplevd lignende?
Jeg har opplevd det samme, prøv å synkronisere kontaktene på nytt manuelt, det løste problemet for meg. Du kan se her om de finnes på PC'n (eller skyen eller hva faen man skal kalle det), hvis de gjør det så er det en synkroniserings problem.
War room
0xFF's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Jeg har opplevd det samme, prøv å synkronisere kontaktene på nytt manuelt, det løste problemet for meg. Du kan se her om de finnes på PC'n (eller skyen eller hva faen man skal kalle det), hvis de gjør det så er det en synkroniserings problem.
Vis hele sitatet...
Nei, som jeg skrev i første posten. Så er dem borte derfra og.
Oh, tolka det som at det var på mobilen du gikk over kontakene, da veit jeg dessverre ikke.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Ser du denne kontakten om du bruker contacts.google.com på PC?