Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1555
Hei. Jeg driver å lager en liten avhandling/undersøkelse på forskjellene på jenter og gutter som er ruset på AMF. Eventuelle fysiske forskjeller osv ved bruk. Skulle hatt mer info for en diskusjonstråd jeg driver med. Har hørt en del forskjellig og skulle gjerne hatt flere innpust. Om noen har litt tid i kveld, send meg gjerne en pm eller skriv her ikke noe mas, bare noen enkle spørsmål og en hyggelig samtale!
Hva vil du vite?
Trådstarter
Litt forskjellig. , Om det er tendenser til at jenter kan bli lettere hekta, hørt det flere ganger. Men i tillegg så ser jeg ofte mye mindre jenter i miljøet. Litt motsigandes det muligens, men er kanskje mindre jenter som tester det i forhold til gutter? I tillegg syns jeg mange går over til nåla raskere. Nå snakker jeg kun av egen erfaringer da
Svarer på pm, jeg.
Skjønner hva du tenker på chrox. Nesten samme oppfatning.
Bare at jeg ville sakt det litt som att jeg oppfatter at jenter skjuler det på et anna vis,
Og gjerne ikke har samme terskel grense (synspunkt) på å gå fra «vanlig» intak til å skyte intravenøst.

Dette er bare min oppfatning. Mener ikke å sette jenter i ett dårlig lys ass.
Elsker jenter og med samme intresser/hobby er bare ekstra stas.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro det ligger en hel del andre årsaker bak en bare forskjeller fra gutt til jente.
Mange slike oppfatninger er jo stort sett basert på at gutter tåler mer en hva jenter gjør.