Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3217
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg flyttet nettopp fra en bygd til Oslo, uten å kjenne en eneste person her. Jeg er 18år og lurer på hvordan skal jeg gå frem for å bli kjent med folk? Syntes selv det virker litt rart å gå inn på en pub alene kun på jakt etter venner, noen fra freak som vil møtes? Er det evnt noen freaktreff i nærheten snart?
Engasjer deg i noe. Politikk, frivillighet, (interesse)klubber eller lignende.

Nå starter snart festivalsommeren. Svært mange festivaler du kan jobbe som frivillig på.
I tillegg tar både Røde Kors og Norsk Folkehjelp inn personer, i tillegg til svært mange andre frivillige hjelpeorganisasjoner i Oslo.
Flyttet selv til Oslo, og slet med å finne nye mennesker. Min redning ble selvfølgelig freaks!

Har utviklet alt fra veldig nære, og gode venner, til "festvenner" igjennom freak. En god måte å sjekke ut det sosiale miljøet er jo for eksempel parktreffene.
Her møter du mange av oss. Alderen er mellom 19-35, og folk er alt fra arbeidsledige til ingeniører. Ikke alle er sprøyte narkomane og tvilsomme figurer, selvom det kan virke sånn på forumet.
Hva var grunnen til at du flyttet dit? Studerer du? Jobber du?
Hva liker du å gjøre? Hobby? osv
Jeg mener at slike ting er noe man stresser forgjeves over. Folk kommer, og folk går.

Ikke tving frem noe bare fordi du føler du må ha noen venner akkurat nå. Hakkuna matata!