Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6382
Hei

Jeg og noen venner har tenkt å finne oss et større "offentlig" julebord å snike oss inn på. Noen som har prøvd dette? Planen var å finne et julebord til en stor bedrift evt. der mange bedrifter har julebord sammen.
Sitat av BigJackW Vis innlegg
Hei

Jeg og noen venner har tenkt å finne oss et større "offentlig" julebord å snike oss inn på. Noen som har prøvd dette? Planen var å finne et julebord til en stor bedrift evt. der mange bedrifter har julebord sammen.
Vis hele sitatet...
Høres ut som verdens kjipeste kveld tbh. To-tre drikkebonger. Og Karianne fra HR som prøver, og failer totalt, på standup. Drittdårlig mat og enda verre service. "Underholdning" fra en artist som kom på 3dje plass i Norske Talenter 2013, og kanskje til og med et husband. 3-500personer du ikke kjenner som heller ikke har veldig lyst til å være der. Om du faktisk har det moro så legger folk merke til det, frodi det er totalt umulig å egentlig like denne type julebord, og dere blir kastet ut.

Men, hvis det er din greie så ville jeg børstet støvet av Social engineering-skillsa og plukket opp telefonen og ringt bookingnummeret til de større event-hallene i området og fått utlevert infoen til arrangementene som holdes. Si du er fra en lys/lyud-levrandør eller lignende og finn ut hva du kan om greiene så er det antagelig bare å dukke opp på kvelden det skjer.
Dette hørtes ut som en trist kveld.. Lykke til
Overskuddsmateriell
Morsomt helt til nabomannen spør deg om hvilken avdeling du hører til
Dette var lett i jappetiden, mange jeg kjente hadde mye moro med gratis mat og drikke. Det er antagligvis mulig å gjøre det nå også, men det krever nok litt mer. Lykke til, det skjer neppe noe verre enn at du blir kasta ut.
Klem fra Betty
▼ ... noen måneder senere ... ▼
dette er vel ett urgammelt svar, men prøvde dette i januar i år å snike meg inn på ett nyttårsball. hadde noen kompiser som hadde billett, men det hadde selvfølgelig ikke jeg så de åpna en bakdør som jeg kom meg inn igjennom da, og 15 minutter etterpå kom en av "vaktene" å spurte om han kunne få se billetten min.. ble kasta ut umiddelbart.
problemet med dette er at det er ingen der som kjenner deg og da tar det ikke lang tid før du blir kasta ut
problemet mitt var at flesteparten kjente meg og da jeg ble kasta ut. siden jeg er 17 og aldersgrensen var 18..