Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2630
Da prøver vi å få i gang et nytt treff i Tromsø.
Jeg og kn^tte har allerede bestemt at det blir på førstkommende Lørdag i bukta (hvis været tillater det). Hvis noen har en passelig bærbar grill de kan ta med så hadde det vært supersmooth, så får vi i oss litt mat og ta et par rolige øl (eller brus). Hvis det e drittvær så får vi heller stikke på yonas, peppes, eller whatever egentlig.

Jeg tenkte at rundt 12 er et greit tidspunkt hvis været e med oss, men kom med forslag til når det passer deg

Håpe på greit oppmøte, har vært litt labert oppmøte i det siste. Vi bit ikke

Ellers gjeld standard Jonta regler, som alltid.
Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
Oppfordrer folk til å ta med badetøy også, så kan vi bade i det skitne by-kloakk vannet
Blir mitt første Tromsø-treff. Kommer til å bli chill. watch out for the dogz.....
Sist endret av kn^tte; 19. juli 2015 kl. 20:34.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
12 på morgenen? Huff.

Men jeg er med! Regner med det blir meg, deg og Zyke igjen. Og at jeg og Zyke kjører dritings i handlevogn gjennom sentrum. Tror kanskje tilogmed vi har video av det fra siste treff.
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
watch out for the dogz.....
Vis hele sitatet...
Men hunda e jo så gla i dæ

[COLOR="Black"]VIKTIG OPPDATERING![/COLOR]
Etter å ha studert værmeldinga veldig nøye så tar vi heller treffet på Onsdag den 22. Så får vi garantert med oss finvær i bukta. Treffes der i halv 5, 5 tia en gang.
Sitat av Elemental Vis innlegg
[COLOR="Black"]VIKTIG OPPDATERING![/COLOR]
Etter å ha studert værmeldinga veldig nøye så tar vi heller treffet på Onsdag den 22. Så får vi garantert med oss finvær i bukta. Treffes der i halv 5, 5 tia en gang.
Vis hele sitatet...
Det var veldig kort varsel da, men jeg kommer å sleiker sol sammen med deg
I'll bring vollyball og engangsgrill!
Sist endret av kn^tte; 21. juli 2015 kl. 20:49.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Æ e med
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Nu sitt vi her og kose oss med grilling og øl. Kom kom :-)
Sitat av Elemental Vis innlegg
Nu sitt vi her og kose oss med grilling og øl. Kom kom :-)
Vis hele sitatet...
Man kan altså navigere etter røyk og lyd for å finne dere?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sku gjerne ha kommet, men trodde for det første at det var lørdag. Har også fått tennisalbue/carpal tunnel eller noe for jævlig, så jeg er helt sengeliggende for å holde armen i ro.
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Sitat av Wild Vis innlegg
Man kan altså navigere etter røyk og lyd for å finne dere?
Vis hele sitatet...
Eventuelt bare å se etter freaky folk, bruker å være lett å spotte

Trur det har vært det mest sportye treffet i historien. Spilte fotball i en god halvtime, men måtte avslutte før kn^tte ble siktet for drapsforsøk. Så volleyball i flerfoldige timer med en islending, russer og italiener (?) som vi møtte. Alt i alt et veldig koselig treff
Sitat av Elemental Vis innlegg
Eventuelt bare å se etter freaky folk, bruker å være lett å spotte

Trur det har vært det mest sportye treffet i historien. Spilte fotball i en god halvtime, men måtte avslutte før kn^tte ble siktet for drapsforsøk. Så volleyball i flerfoldige timer med en islending, russer og italiener (?) som vi møtte. Alt i alt et veldig koselig treff
Vis hele sitatet...
Høres ut som dere har hatt et digg treff.
Hadde stukket innom om jeg kunne, men er stuck utpå Senja for øyeblikket.