Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 26519
Nå er jeg hjemme fra Boom og alt vanlig føles helt merkelig.
Da var jeg hjemme jeg også!
I morgen skal jeg se gjennom alle bildene mine!

Takk til alle vi campet sammen med oppe i bakke-land
Det var en uforglemmelig uke, og jeg drømmer meg allerede to år fram i tid når vi skal lage en enda mye drøyere camp!
Hei, folkens! Vil takke dere alle for en helt fantastisk uke. Alltid like god stemning i campen med så mange hyggelige mennesker. Savner alt sammen allerede, egentlig. Utrolig rart å bli skutt tilbake til den normale virkeligheten. Gleder meg til å se gjennom bildene mine!

Og jeg beklager på det dypeste at jeg ikke fikk møtt enkelte av dere. Det var overhodet ingen intensjon. Mobilen min er et vrak, og situasjonen med ladede mobiler i campen var vrien. Det, i kombinasjon med at jeg ikke var edru en eneste gang da jeg gikk inn porten til festivalen er også litt av greia da. Har stort sett ikke visst hvilken dag eller klokkeslett det var, engang. Håper vi får tatt det igjen.
ArbeidsledigProletar
Kom til hotellet i Lisboa i går ettermiddag med buss fra "Boom utopia". Dette har vært ti uforglemmelige dager med mange fine mennesker, spesiell takk til freak-campen! (og til de som la igjen det sorte/grå ullteppet, utopia ble kjølig på natten).


Vi rydda campen etter at alle andre hadde dratt, vi hadde ikke mer plass så kasta en del ting, men jeg har et par med solbriller som jeg tror hører til GeirGeirGeir så om de savnes kan de sikkert sendes eller noe sånt.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Kom til hotellet i Lisboa i går ettermiddag med buss fra "Boom utopia". Dette har vært ti uforglemmelige dager med mange fine mennesker, spesiell takk til freak-campen! (og til de som la igjen det sorte/grå ullteppet, utopia ble kjølig på natten).


Vi rydda campen etter at alle andre hadde dratt, vi hadde ikke mer plass så kasta en del ting, men jeg har et par med solbriller som jeg tror hører til GeirGeirGeir så om de savnes kan de sikkert sendes eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det var ullteppet vi knabbet med oss fra toget mellom København og Amsterdam :P
Godt å høre at det kom til nytte

Jeg må forresten også nevne at dypt nedi en sekk fant vi 300 UBRUKTE glowsticks! :P
Sist endret av harald25; 8. august 2012 kl. 12:26.
Okei, you guys. Da har jeg laget et album med bildene mine fra Boom. Det kommer til å ta litt tid å laste opp alle men foreløpig er det noe snask å se på, i alle fall. Dette med reisebloggen klarte jeg selvfølgelig ikke å gjennomføre. Jeg må bare innse den biten, altså. Var tross alt tilnærmet aldri edru innenfor porten til Boom.

http://photobucket.com/Lucyatboom

Flere bilder og en rapport vil mest sannsynlig komme iløpet av kvelden eller morgendagen. Her er Freaken, forresten.

http://i1251.photobucket.com/albums/hh548/Lucyatboom/Lucy%20at%20Boom/DSC_0493-1-2.jpg
Et lite utvalg av det vi hadde i campen på det tidspunktet. Hum.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Okei, you guys. Da har jeg laget et album med bildene mine fra Boom. Det kommer til å ta litt tid å laste opp alle men foreløpig er det noe snask å se på, i alle fall. Dette med reisebloggen klarte jeg selvfølgelig ikke å gjennomføre. Jeg må bare innse den biten, altså. Var tross alt tilnærmet aldri edru innenfor porten til Boom.

http://photobucket.com/Lucyatboom

Flere bilder og en rapport vil mest sannsynlig komme iløpet av kvelden eller morgendagen. Her er Freaken, forresten.

http://i1251.photobucket.com/albums/hh548/Lucyatboom/Lucy%20at%20Boom/DSC_0493-1-2.jpg
Et lite utvalg av det vi hadde i campen på det tidspunktet. Hum.
Vis hele sitatet...
Hahaha, ler meg faen meg ihjæl av bilde as
Det bildet der var vel strengt tatt unødvendig Lucy! Shitloads med snop fører til fristelser. Resten av bildene var interessante, takk for at du deler.

En rapport hadde vært knall, hvis noen orker skrive en etterhvert som dere har fått summet dere. Krever ingenting, men enkelte av dere skriver godt.
Dance Temple om natta:
http://farm8.staticflickr.com/7116/7741516478_ba5a78aeb0_b.jpg

Drøyere dansegulv har jeg til gode å se!!

Laster opp bilder fortløpende til flickr:
http://www.flickr.com/photos/haraldh...7630974360316/

Her er en liten video fra Dance Temple om natta:
http://www.youtube.com/watch?v=1Gcsm...ature=youtu.be

Jeg har noen flere videoer som jeg driver å laster opp as-we-speak!
ArbeidsledigProletar
Endelig hjemme, sovetid. Bildene var AMAAAAZING.
fy faen, nå angrer jeg på at jeg ikke dro ditt
Yeah, så ut som en awesome camp det der. Sikkert vanskelig å finne fram dit da. Stort område, lite strøm, dyrt å ringe, tungt å sende en melding osv osv.

Some of us are just too freaky, even for a camp called freak. Peace, fuckers.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Konge!!
Skulle likt å ta en prat med de som har laget dem!

Her er forresten en video jeg filmet den siste dagen på Alchemy Circle:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=W1kVgYsQguU
Sist endret av harald25; 9. august 2012 kl. 22:00.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Har ikke hatt nett da det tydeligvis har vært lynnedslag hjemme mens jeg tura rundt på boom, men så snart det er oppe og går igjen skal jeg nok få rablet ned en tripprapport jeg også
Anggående de solbrillene kan du egentlig gjøre hva du vil med dem, de kostet meg 50kr på Karl Johan og jeg har tre par til
Sist endret av GeirGeirGeir; 11. august 2012 kl. 14:37.
Yeah, anbefales både for store og små! Og takk til alle awesome folka
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sånn!
Da fikk jeg endelig hevet meg rundt og gjort ferdig samlevideoen min fra Boom.

http://youtu.be/YkNybrSB0Ac

Enjoy! =)
ArbeidsledigProletar
Artig, kjipt å måtte ventet 2 år...
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Artig, kjipt å måtte ventet 2 år...
Vis hele sitatet...
Haha, sant!
Men, vi klarer vel å dra oss av gårde på en annen festival om ett år?
hvorfor vente 2år?
2013 anyone?
Sist endret av Meteor Freak; 20. august 2012 kl. 09:08.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av harald25 Vis innlegg
vi klarer vel å dra oss av gårde på en annen festival om ett år?
Vis hele sitatet...
Damn right.
Sist endret av twisted shroom; 20. august 2012 kl. 13:05.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Bare si ifra, jeg er med på alt
ArbeidsledigProletar
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
hvorfor vente 2år?
2013 anyone?
Vis hele sitatet...

Boom avholdes annenhvert år, så det er vanskelig.
Finnes alltid andre festivaler da.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Noen som har tenkt seg på denne her eller? Har ikke lappen selv, men blir gjerne med å spleise på en leiebil eller bensinpenger hvis noen har tenkt til å kjøre fra Oslo
http://www.facebook.com/events/124033097720350
http://goabase.de/goabase/party/details/67494
ArbeidsledigProletar
Kunne tenkt meg dit ja, men langt å dra og ikke dyp nok pengebok... Campa faktisk med en av de som skulle spille der på Utopia, vært artig å sett han live.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Noen som har tenkt seg på denne her eller? Har ikke lappen selv, men blir gjerne med å spleise på en leiebil eller bensinpenger hvis noen har tenkt til å kjøre fra Oslo
http://www.facebook.com/events/124033097720350
http://goabase.de/goabase/party/details/67494
Vis hele sitatet...
Har dessverre ikke penger og ork til å dra på dette.
Må spare litt penger og krefter til studier og reise til Sveits.

Men Disinfected 2 skal jeg på!
Jeg kommer også mest sannsynlig på Disinfected!
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Ser ut som det blir Disinfected på meg også, hadde vært gøy å se noen kjente fjes der
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Ser ut som det blir Disinfected på meg også, hadde vært gøy å se noen kjente fjes der
Vis hele sitatet...
Ifølge lista på Facebook over hvem som skal dit ser det ut til at det blir gankse mange kjente fjes der! Kan nesten kalles en liten gjenforening!
Sist endret av GeirGeirGeir; 20. august 2012 kl. 22:03.
Vi ses på disinfected
Litt treg til å skrive dette kanskje, menmen sånn går dagene i barteby.

Til alle jeg møtte på boom, takk for tidenes eventyr!

Blir ikke sverige tur på meg, men disinfected blir det! Ikke f om jeg går glipp av Shivajoerg

Er dønn med på festival neste år. Har vudert ozora, men ettersom de ble raidet i år så er jeg skeptisk til hele ungarns nye styre...
Jeg holder fortsatt en knapp på S.U.N.-festivalen i 2013.
Vet ikke så mye om den enda, annet enn at den skal arrangeres av det gamle Ozora-crewet, og at den er i Ungarn.
Kommer til å holde meg oppdatert, så får vi se hva det blir til etter hvert
hei dere - kan jeg spørre om det var mange barn på Boom? sånn barneskolealder?
er dette en type festival man kan dra med unger til, og hva gjør de evt der, hva slags tilbud finnes for dem?
eller lar man ungen rett og slett bli hjemme?
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av N1llep1lle Vis innlegg
hei dere - kan jeg spørre om det var mange barn på Boom? sånn barneskolealder?
er dette en type festival man kan dra med unger til, og hva gjør de evt der, hva slags tilbud finnes for dem?
eller lar man ungen rett og slett bli hjemme?
Vis hele sitatet...
De har noe som heter baby boom der, det er et eget areale for småbarn. Det var faktisk en del barn å se der.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Jeg ble bedt om å spørre en ca 10 åring om spacecakes en dag, han sa det var utsolgt
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
De har noe som heter baby boom der, det er et eget areale for småbarn. Det var faktisk en del barn å se der.
Vis hele sitatet...
for en 12-åring så er vel kanskje baby-boom litt for kleint...?
ArbeidsledigProletar
Sitat av N1llep1lle Vis innlegg
for en 12-åring så er vel kanskje baby-boom litt for kleint...?
Vis hele sitatet...
Jau, det var barn der rundt den alderen ihvertfall, men uten andre barn rundt samme alder vil det vel bli ganske kjedelig om barnet ikke fungerer godt med voksne.

Dessuten er det veldig åpent rusbruk rundtomkring, folk ruller og lighter joints hvorsomhelst og på natten er det mye folk på tur overalt, men det er jo bare snille folk. Skjer jo ikke noe galt der, vet ikke hvor godt et barn merker stemninger som det det, men sånt burde tenkes igjennom.
Åhh, jeg griner nesten når jeg leser denne tråden
Jeg er sjukt takknemlig for å ha opplevd Boom!! Det var så fantastisk fint. Alle pengene mine ble stjelt i Barcelona, men jeg greide heldigvis snike meg inn!!!

Angrer sinnsykt på at jeg ikke joina campen deres!!! Prøvde å finne noe nordmenn den 27. og 28., men fant ingen. Etter det bare fløy dagene. Jeg sov i couchsurfingcampen, det var også dritbra

Forresten; Er det noen her som kjenner eller vet om en Karl/ Carl Fredrik? Som var på Boom?
Han jobbet i Bombeiros, norsk, kanskje i 30årene. Jeg hadde en fin cocktail innabords og var jævlig lost. Jeg satt meg ned for å puste og prøve å tenke litt, så plutselig kommer det en mann bort til meg heeelt random. Snakker norsk, vet navnet mitt, sier masse sjit, tar på håret mitt, klyper meg i kinnet osv wtf. Han skremte livet av meg..
Sist endret av siparlus; 29. august 2012 kl. 16:33.
bump bump, skulle gjerna ha visst
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Takk for en fin kveld på Haus i går folkens
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av siparlus Vis innlegg
Åhh, jeg griner nesten når jeg leser denne tråden
Jeg er sjukt takknemlig for å ha opplevd Boom!! Det var så fantastisk fint. Alle pengene mine ble stjelt i Barcelona, men jeg greide heldigvis snike meg inn!!!

Angrer sinnsykt på at jeg ikke joina campen deres!!! Prøvde å finne noe nordmenn den 27. og 28., men fant ingen. Etter det bare fløy dagene. Jeg sov i couchsurfingcampen, det var også dritbra

Forresten; Er det noen her som kjenner eller vet om en Karl/ Carl Fredrik? Som var på Boom?
Han jobbet i Bombeiros, norsk, kanskje i 30årene. Jeg hadde en fin cocktail innabords og var jævlig lost. Jeg satt meg ned for å puste og prøve å tenke litt, så plutselig kommer det en mann bort til meg heeelt random. Snakker norsk, vet navnet mitt, sier masse sjit, tar på håret mitt, klyper meg i kinnet osv wtf. Han skremte livet av meg..
Vis hele sitatet...

Haha, nei dessverre.
Men det hørtes ut som en sprø opplevelse ^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Nå er 2013 her. Er det noen som skal på festivaler til sommeren ? Jeg skal ihvertfall retning Freedomfest, også i Portugal.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Skal ivertfall på festival, det er sikkert og vist . Tror det blir enten S.U.N. festival(nye Ozora?) eller KaZantip.
Blir Freedom garantert, mulig noe mer viss økonomien rekker
Vurderte S.U.N. men 4 dager er litt i korteste laget for meg..
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Jeg og en gjeng her skal på S.U.N festivalen! Freak camp?
▼ ... noen uker senere ... ▼
SUN billetter i boks D Hurraaa!!
meeeh, holder meg til Defqon.1 ;D
S.U.N. Er vist det nye store. Lineupen er vist helt sinnsyk Det blir knall bra. Men jeg tror jeg tar en pause fra festivaler i sommer. Reist i latin Amerika og det er mye sånne festivaler her og. Vil ha en god norsk sommer. Kos dere
Holder meg til de norske festivalene i år
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skal også på S.U.N festivalen! Kanskje OZORA etterpå..