Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 10673
Hey freaks!

Jeg sliter med at jeg får ekstremt angst av å røyke cannabis. Dette er ikke bare lite angst dette er sikkelig panikk dødsangst. Har opplevd dette 3 ganger og har hatt 2 suksess "highs". Di gangenge jeg fikk angst hadde jeg en dårlig setting, men jeg prøve en gang med venner og bra setting men kjente med en gang at hjerte gikk i taket av et lite musetrekk.

Vil det si at jeg ikke tåler cannabis? Var hasjen dårlig? Kan jeg bruke angst medesin og røyke meg høy uten å få angst?

Har veldig lyst å kunne bli høy igjen med er redd for å oppleve angst på nytt.
Grunnen til at jeg vil kunne røyke cannabis er fordi jeg er så lei alcohol og ville kunne nyte en joint med noen venner iblant. Omtrent alle vennene mine driver med dette ganske ofte og jeg blir veldig utstøtt.
Du bør lese deg opp innen forskjellene mellom cannabis SATIVA og cannabis INDICA - førstnevnte er betraktelig mer linket opp mot angstanfall og "noia", pga sativa-strains ofte inneholder mye THC. Som er det psykoaktive-virkestoffet i cannabis

Indica inneholder oftest mest cbd/cbn, som enkelt sagt er stoffer som har "dopende" og sløvende effekt, ofte omtalt som "couchlock"

Selv kan jeg til tider reagere kraftig på heftige sativa-strains, så liker egentlig best indica personlig, siden det ikke blir så intenst i hodet, men mer stone i kroppen
Man må bare lese seg opp og prøve seg litt frem
Sist endret av Alzo88; 21. juli 2012 kl. 06:15. Grunn: edit: skriveleif
Jeg tror du rett og slett bare må lære deg å gi faen.

Noe som ofte utløser angst når man har røyket cannabis er at man tenker for mye. La være å tenke for mye, hold ting positivt og bare la det gå sin gang.
på heltid
iSkurk's Avatar
Problemet er vell at du tenker for mye, evt stresser for mye.
Ta det chill, fin setting, kanskje litt bakgrunnsmusikk.
Naked Snake
Big Boss's Avatar
Det er ikke et godt utgangspunkt å skulle introduseres til miljøet i form av gruppepress eller tvang. Dette er noe du må bestemme om du vil selv.

Ellers så er det som med andre psykedeliske stoffer alt om mindset og setting. Dårlig idé å ta et par blås med mye bråk rundt en, og røykespot hvor man er i fare for å bli busta. Eliminerer man disse utingene skal set nok gå greit.

Lykke til da
Trådstarter
39 5
Ingen gruppepress eller tvang. Har bare jævlig lyst å kunne ha det litt gøyt med venner. Har en ganske kjedelig livsstil atm. Så hadde vert chill å kunne nyte noe og ha det fett med venner.

Og ja jeg vet hva Sativa og Indica er, men hvordan vet jeg hva som er hva? :O

Helt riktig at jeg tenker for mye fordi jeg er piss redd for å få angstanfall igjen, men kan legemiddlere hjelpe meg med å chille? Noen tips til det?
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Jeg tror du rett og slett bare må lære deg å gi faen.

Noe som ofte utløser angst når man har røyket cannabis er at man tenker for mye. La være å tenke for mye, hold ting positivt og bare la det gå sin gang.
Vis hele sitatet...
Det tror jeg også! Ikke prøv å ha kontroll på situasjonen eller ditt eget hode. Det er da det går skeis. Prøv å bare slapp helt av å flyt med.

Er du en sånn person som må ha kontroll? Etter min erfaring liker ikke disse personene cannabis noe særlig, pga ubehageligheter.
Sist endret av Skatteetaten; 21. juli 2012 kl. 19:20.
Trådstarter
39 5
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Jeg tror du rett og slett bare må lære deg å gi faen.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke. Enten Cannabis eller så blir det en annen form for rus? Kokain? Amfetamin? Er di stoffene angstfallende?
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Det kan jeg ikke. Enten Cannabis eller så blir det en annen form for rus? Kokain? Amfetamin? Er di stoffene angstfallende?
Vis hele sitatet...
Tror ikke han mente du skulle gi faen i å røyke cannabis. Men å komme inn i gi-faen-tankesett.

Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Det kan jeg ikke. Enten Cannabis eller så blir det en annen form for rus? Kokain? Amfetamin? Er di stoffene angstfallende?
Vis hele sitatet...
Ja, amfetamin kan gi deg en helvetes nedtur med masse dødsangst. Kokain er snillere men kan også gi deg et helvete.
Lås døra, skru av telefon, dra for gardina. Sett alt klart: vann, brus, mat, snacks.

ha en plan for hvaa du skal gjøre, spille ett spill, se en film eller no. med en gang ting begynner å ramle sammen oppe i hodet ditt og noiaen kommer å tar deg så slenger du deg på senga med noe rolig piano musikk. anbefaler Nocturnes av Frederic Chopin. veldig beroligende, er som å lese en bok hver gang jeg hører det http://www.youtube.com/watch?v=5ZUw78FXpG4
Sist endret av ali88; 21. juli 2012 kl. 19:43.
god som gull
Vil tro at du ikke er trygg på rusen enda og at det er lettere å like den hvis du er ett sted hvor du føler deg bra og helst sammen med noen venner. Du skriver jo selv at det har vært dårlig setting de gangene du har fått angst.
Man kan stoppe strømmer av dårlige tanker hvis man er oppslukt i noe, så jeg vil anbefale deg å gjøre ett eller annet, ikke bare sitte der og forvent at det skal bli gøy. Har du eller noen av vennene dine spill-konsoll? kan være dritgøy når man er fjern, hvis du liker slikt.
Sist endret av mar10an; 21. juli 2012 kl. 21:00. Grunn: editz
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Husk å puste ordentlig også, med magen, rolig og dyp pusting er numero uno når det kommer til å få kropp og sinn til å slappe av.
Får vel være han dusten som sier at du burde heller få deg nye venner vis du blir utstøtt fordi du ikke røyker.



Men til saken, Trygge omgivelser er helt klart det du må ha, og være 110 %sikker på at du ikke blir forstyrret av folk

Lykke til
Sist endret av mr_james; 21. juli 2012 kl. 21:15.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Kan jo være at cannabis ikke er for deg.
Jeg har flere venner som har lagt det på hylla fordi gulroten er ikke verdt all angsten det gir.
Mennesker som sliter med dårlig selvbilde og har hatt prroblemer med angst før kan gjerne forsterke dette med cannabis.
Gudene må vite hva du har angst med, men flere mennesker burde ikke røyke cannabis.

Sånn er det bare, det er ikke for alle, og du må veie pro's for cons.
Hadde jeg risikert å få dødsangst hver gang jeg skulle røyke hadde jeg latt være, og de gangene jeg har erfart angst og paranoia har jeg lagt cannabisen på hylla en stund.

Det er ikke verdens undergang hvis du ikke kan røyke, kanskje du bare må bli litt eldre og selvsikker.

For all del ikke bruk sentralstimulerende som f.eks cola og amf.
Angsten du kan få der er særdeles mye verre enn den cannabis kan gi.
Høres ut som om du er usikker ihht rusen... Om du er fast bestemt på røyke så ville jeg kanskje eksperimentert med doseringen. Røyk bare litt om gangen vent litt og se an formen osv... det tipset med å skalke igjen alle lukene og slå av tlf... masse digg og film osv høres jo ut som en plan
Husk at cannabis ofte øker pulsen betraktelig, har selv opplevd dette flere ganger.
Hadde det litt som deg iblant i starten når jeg røyket, det varte faktisk ganske lenge, men nå har jeg ikke opplevd angstfølelsen på lang tid, høy puls derimot forekommer ofte.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Tråd du kan lese om "samme" tema.
Jeg opplever mye av det samme når jeg røyker Hasj, hjertebank/ubehagelig kribbling i brystkassa, til tider "uregelmessig" pust.
Er absolutt ingen nybegynner når det kommer til det meste.
Opplever Pot/Weed som helt anderledes, det være seg Sativa/Indica strain.
Behagelig kribbling, og best av alt INGEN hjertebank å andre kjipe avstikkere på formen.
Er ikke sikker på hva dette skyldes siden jeg har god erfaring med både grønt/brunt Sativa/Indica om en annen.

Mind-set og trygghet tar knekken på hjertebank/stress ved Hasjrøyking, ikke heng deg oppi ting som du ikke trenger klusse med (pustemønster, hjerterytme, prikking i ekstremeiteter sfeks armer, føtter.)

Om ting skulle bli i overkant slitsomt v hasj, legg deg på rygg, legg føttene slik at de er det høyeste punkt (merk; som om du sitter på en stol, just on your back ).
Slapp av, vent, til sist just enjoy
Hadde en god del angst før når jeg røykte, var rett på grensa til å ikke være verdt det. Men etter en stund gikk det over, jeg ble vandt med rusen, og jeg slapp kontrollen litt. Lot det gå som det gikk. For jeg noia tough, og er hjemme, funker det fett med en runk. Da er du god og rolig etterpå.
Som @TheGloryHole sier så går det mest sannsynlig over etterhvert. Hadde en kompis som fikk angst(han har hatt problemer med angst hele livet), Men etter 3-4 ganger så ble angsten helt borte, og han sliter lite med angst ellers også Blir som å ha en kjæreste, du er ikke trygg på hun/han i begynnelsen, men etter hvert stoler du på han/hun!
Dersom du ikke røyker tobakk fra før (om du mekker med tobakk), trådstarter, så kan dette være en av årsakene til at du blir engstelig og grepet av panikk.

Selv prøver jeg å holde meg langt unna stimulerende stoffer som nikotin og koffein mens jeg røyker.
Slike stoffer fører bare til unødvendig tankekjør osv. fordi jeg ikke inntar disse stoffene i betydelig grad til vanlig og dermed får jeg en langt mer oppjaget rus enn den behagelige rolige rusen som jeg ønsker.
Du er nok rett og slett bare ny til gamet. Røyk litt mindre i starten neste gang og ta gradvis mer. Det er viktig som de andre sier å ikke ha stress eller bekymringsmomenter rundt seg, ihvertfall når man er såpass fersk. Forhåpentligvis vil du lære å nyte rusen ganske raskt.
For all del IKKE test ut amf eller cola om du får angst av cannabis!! Det er nok hodet og tankene du må jobbe med først og fremst. Vær i trygge omgivelser og "prat" til deg selv om tankene tar helt av...Gir dette ikke seg når du har prøvd en del ganger syns jeg du skal droppe det. Er du ikke sterk psykisk blir det bare verre å røyke:/
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Tror ikke han mente du skulle gi faen i å røyke cannabis. Men å komme inn i gi-faen-tankesett.



Ja, amfetamin kan gi deg en helvetes nedtur med masse dødsangst. Kokain er snillere men kan også gi deg et helvete.
Vis hele sitatet...
ikke minst en jævla metall smak i munnen
Trådstarter
39 5
Jaaa... Okay nå tok jeg nettopp et lite musetrekk av en bitteliten hasjklump med mini marryj pipe. Så merker jeg med en gang at hjerte går i hundre, ikke så mye angst nå. Men tar jeg litt til så er jeg fucked. Men tror jeg kan prøve å venne meg til rusen på denne måten. Øke trekke om noen dager for å venne meg til rusen liksom?

Takker for alle svar og støtten <3

Sitat av smokeeye Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mhm, det var liksom i fjor jeg begynte og fikk angst så la jeg det på hylla ei god stund. Men ville prøve igjen men fikk samme feelingen.

Jeg kommer aldri til å gi opp. Om jeg må røyke heroin med cannabis for å bli høy så skal jeg!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Jeg kommer aldri til å gi opp. Om jeg må røyke heroin med cannabis for å bli høy så skal jeg!
Vis hele sitatet...
Jeg blir trist når jeg leser slikt, det er ikke slik det skal være, man skulle ikke måtte tvinge i seg noe psykoaktivt for å passe inn blandt "venner".
Det vel den minst riktige måten å bli introdusert for et rusmiddel, og kan være destruktivt for din utvikling
som menneske.
Folk bruker rusmidler hovedsaklig for to grunner: Eufori/Slippe unna, Endret tankegang/Kreativitet.
Når du ikke får dette ut av å bruke cannabis men heller får det motsatte og fortsetter, fordi du har så lyst til å passe inn med de rundt deg sier det meg at du er bedre enn de rundt deg.

Dropp de.
Det kan være vanskelig, jeg har en smule erfaring med å droppe en vennegjeng og det er ikke lett. Det kan bli ensomt.
Men når du utsetter psyken din for psykoaktive stoff du ikke en gang liker men fortsetter å prøve fordi du vil passe inn, samt lyver til deg selv om at du kan like rusen, kan jeg ikke la være å si i fra.
Dette er feil, dette er ikke måten cannabis, eller noe annet rusmiddel, skal brukes på.

Jeg håper du tar til deg dette, for jeg vil ikke se et medmenneske potensiellt ødelegge seg fordi de vil passe inn med en gjeng gjøker som ikke tar hensyn.
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Jeg kommer aldri til å gi opp. Om jeg må røyke heroin med cannabis for å bli høy så skal jeg!
Vis hele sitatet...
Cannabis er ikke for alle. Du bør kanskje innse at det ikke er så egnet for deg.
Høres ut som du har en forbanna dårlig dealer eller noe i den duren. Skaff deg en ny dealer eller ta turen til køben (christiania)/Amsterdam og prøv noe skikkelig god, men ikke alt for sterk weed. Jeg merker det hver gang hvor mye mer sliten og "dårlig" man blir av noe av det man får her hjemme. Hvis du fortsatt får noia og føler deg dritt hvis du røyker så god og ren weed så ligger det i din psyke, og som mange andre har skrevet; røyking passer kanskje rett og slett ikke for deg. Ikke prøv å tving i deg noe kroppen/hodet ditt ikke vil ha.
Sist endret av Jamrock; 23. juli 2012 kl. 14:55. Grunn: skrivefeil
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Nåja, du kan glatt få tak i christiania- og amsterkvalitet i Norge, men er jo naturligvis dyrere og ikke det samme utvalget.

Skal ikke se bort i fra at du kommer til å kose deg med cannabis en dag TS, men en sånn holdning til stoffet er ganske uheldig. Skal heller ikke se bort i fra at årsaken til at du har en såppas dårlig erfaring med stoffet kommer av det presset du har for å passe inn og like stoffet.
Så anbefaler deg å droppe vennegjengen der, har selv kuttet ut kontakten med et rusmiljø og jeg hadde bare en av de gamle vennene mine igjen som jeg hadde oppretholdt kontakten med, det ble som Dodecha sier, ganske ensomt. Men etterhvert så fikk jeg kontakt med gamle venner og andre, bedre mennesker. Du kan heller prøve smått med cannabis igjen etter noen år med en annen holdning til stoffet for å se om opplevelsen forandrer seg.
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Nåja, du kan glatt få tak i christiania- og amsterkvalitet i Norge, men er jo naturligvis dyrere og ikke det samme utvalget.
Vis hele sitatet...
Joda, men de prisene blir noen ganger så drøye at det blir på en måte ikke verdt det. I tillegg pleier man å få ganske kraftige bonuser i christiania hvis man kjøper for en litt grei sum.

Jeg tenkte mest på det med at det er en god setting bare det å røyke i både christiania og amsterdam. Begge steder flyter jo med folk som røyker og bare nyter livet. Og man kan også spørre etter de svakere typene.

Men jeg har faktisk sett noen "badtrippe" i amster. Kommer opp på doen på grasshopper fjernere enn fjernest og ser en ung fyr sitte likblek på en stol og det er tydelig at han har det jævlig. Skal legges til at han så rimelig ung ut da.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Du har helt rett i det med setting, er langt mer sosialt akseptert i land som Danmark og Nederland (og tilnærmet lovlig) så man slipper å gjemme seg vekk som i Norge, er jo langt mer noia å drive på her - som spiller inn på den generelle opplevelsen. Pluss at i Danmark så får man i værste fall en liten bot om man blir tatt, i Norge så er politiet forferdelig plagsomme å ha med og gjøre når det kommer til weed, lager masse unødvendig styr. >.<
Bare fiks alt før du starter, det er faktisk mye rart som er kjipt å gjøre stein:

Fikse munchies.
Filmer du skal se.
Musikk du skal høre på.
stol du skal sitte i, teppe eller pute.
masse drikke lett tilgjengelig.
låse døra trekke for gardiner.



Vist du får angst, bare sett på noe god musikk, jeg blir ekstremt lett påvirka av musikk. Noen ganger setter jeg på horror elektronisk musikk og ser på insektklipp fra planet earth bare for å se hva som skjer.
Får ikke noia men blir i en veldig creepy mood, får nesten adrenalinsjokk ;P
Men det er digg da.



Det kommer til å bli bedre ettervert!

Di par første gangene fikk jeg litt noia noen ganger, mye mindre nå som jeg "lar ting skje" mye mer istedenfor å "make sense" ut av alt.
Dette er vell en fase de fleste nye brukere må igjennom.

Husker selv veldig godt hvordan jeg nærmest gråt over tanken på at moren til den ene kameraten min kunne komme inn å buste oss mens vi var i garasjen hans å røyket.
Var ingen spesiell grunn til at jeg hadde den tanken, den bare var der fordi jeg ikke var vandt til den "go deep" tankgangen man får på cannabis.

Går nok snart over skal du se.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Vent med å røyk til du føler formen, stemmningen, settingen, folka og alt er noe du er "lykkelig" med.
Snakk med vennene dine om det, det hjelper ofte å snakke om noe, og kanskje du kan få litt omsorg mens du er høy når de vet hvordan du har det
▼ ... over et år senere ... ▼
Får liv i en gammel tråd igjen.
Før når jeg røyket, da røyket jeg daglig uten problemer, men ble til slutt schisofren, plages mest med tanker, tvangstanker og angst.
Har prøvd å røyket litt i det siste, fire trekk fra en joint å jeg blir oppslukt i tankene mine, når jeg ser film så føler jeg at det som blir fortalt betyr noe helt annet enn hva som blir fortalt, å det gir mening i mine tanker. Psykologen mener at det er ubalanse i hjernen, så mulig det er derfor det kræsjer. Får også rykninger i føttene og føler jeg nikker å dette gir mening med tankene mine. På nedturene så blir jeg som regel litt mer lattermild.

Er det noen som vet hva denne tilstandene heter? føles nesten som jeg blir psykotisk når jeg røyker, har vært psykotisk før uten å røyke. Eller er det bare paranoid? får også metallsmak i munnen av og til, skifter fra å være tørr i munnen til nesten sikklete 2-3 ganger under turen. Har også en følelse av at folk på freak kan fortelle noe om meg bare ut i fra slik som jeg skriver, skriv gjerne at jeg tar feil, hvis jeg har det. Har forsåvidt hatt det veldig bra i det siste, minimalt med tanker osv. men når jeg røyker så blir det ikke så særlig.
Vil gjerne røyke å få en bra "tur".
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av beets Vis innlegg
Er det noen som vet hva denne tilstandene heter? føles nesten som jeg blir psykotisk når jeg røyker, har vært psykotisk før uten å røyke. Eller er det bare paranoid? får også metallsmak i munnen av og til, skifter fra å være tørr i munnen til nesten sikklete 2-3 ganger under turen. Har også en følelse av at folk på freak kan fortelle noe om meg bare ut i fra slik som jeg skriver, skriv gjerne at jeg tar feil, hvis jeg har det. Har forsåvidt hatt det veldig bra i det siste, minimalt med tanker osv. men når jeg røyker så blir det ikke så særlig.
Vil gjerne røyke å få en bra "tur".
Vis hele sitatet...
Det du snakker om her er kan beskrives som et panikkanfall, frembrakt av cannabis.
Hvorfor må du på død og liv bruke cannabis? Når det gir slike negative virkninger skjønner jeg ikke hvorfor du røyker det i det hele tatt.

Jeg aner ikke hvor gammel du er og hva du gjør med livet ditt, men om du absolutt må prøve cannabis flere ganger: Få orden i livet ditt, få selvtilliten din tilbake, jobb med ting du liker, gjør feil, lær av det etc
Mange er av meningen at du har uoppgjorte ting som hodet ditt jobber med, og disse kommer raskt til overflaten når du røyker cannabis.
Om du allerede har livet ditt i orden, men fremdeles får negative effekter får du nesten bare gjøre det logiske: Slutt å bruk cannabis.
jeg reagerer selv unikt på weed. Trodde først at dette var en vanlig cannabis-rus i begynnelsen, og synest bare det var merkelig at folk fortsatte å røyke det når det var så ubehagelig. Men når folk beskrev rusen de fikk, så stemte det ikke overens med det jeg opplever med weed i det hele tatt.

Har røyket både sativa og Heavy indica mange ganger over ca. 2 år. Til og med med den reneste indicaen så får jeg ekstremt skremmende mindfucks og ender ofte nesten i panikk. Det er ubehagelig stort sett hver gang. Men det var spesielt en gang der jeg ble direkte vettskremt fordi jeg følte at jeg ikke eksisterte og at hele verden bare var skapt i mitt eget hode, fikk en litt sånn tegnefilm-følelse av alt rundt meg.. og dette var ikke noe særlig høy kvalitet hasj :P. Men det går fint så lenge jeg bruker milligrams-vekt og måler opp ca. noe sånnt som 0.05 g.

Liker faktisk de aller fleste substansene jeg har prøvd, men når det gjelder cannabis, så setter jeg det på lik linje med salvia når det gjelder hvor skremmende det er.. er nok de fleste som er uenige med meg når jeg sier det regner jeg med
Hvorfor må du på død og liv røyke da?

Leser jo om flere som får angst og "noia" osv, og da forsår jeg virkelig ikke hvorfor de vil bruke cannabis.
Noen har det helt supert hver gang, mens andre reagerer annerledes - da er det vel ikke verdt det, det er min mening. Det er rett og slett ikke et rusmiddel som funker for alle, vi er jo skrudd sammen forskjellig.

Kan du ikke heller ta deg et par øl innimellom?
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Det er mange her som ikke forstår hvordan disse angstanfallene virker. "Lær deg å gi faen" er kanskje det dummeste jeg hører i slike tilfeller. Det blir som å si "bare se litt positivt på livet" til en som sliter med depresjon.

Jeg røykte cannabis i fem år før jeg begynte å få angstanfall av det. Nå kan jeg så vidt ikke røyke noe, hverken indica eller sativa. Rus fungerer ulikt på alle, og det høres rett og slett ikke ut som det er noe for deg, TS.
Jeg kan aldri bli veldig avhengig av cannabis, fordi rusen for min del ikke er så pleasurable.

Jeg blir ofte usikker, overanalyserer ting jeg har gjort tidligere osv. Men ofte så nyter jeg det også. Det hører dog sjeldenheten til. Og vanligvis uten tobakk. Tobakk gjør rusen mye mer intens og ubehagelig for meg, mens en ren og liten dose weed eller hash kan være veldig behagelig.

Prøv deg frem med mindre doser, og uten tobakk. Det er ikke alle som liker rusen, og noen opplever den veldig annerledes enn andre.
kanskje et par pils i forkant hadde gjort trikset?
Kanskje 150 mg med emma før take off??

Om du har for mye i hodet, kan du føle det samme på emma før breakthru, bare så du vet det, men når du får breakthru på emma, er meste av skiten i hodet fjernet, og om du da fyrer av en joint, så er det bare good times.
Hvis du får angst så er det fordi du har issues i livet ditt og ikke pga selve urten.
Sitat av frontman Vis innlegg
Kanskje 150 mg med emma før take off??

Om du har for mye i hodet, kan du føle det samme på emma før breakthru, bare så du vet det, men når du får breakthru på emma, er meste av skiten i hodet fjernet, og om du da fyrer av en joint, så er det bare good times.
Vis hele sitatet...
Et tåpelig råd.

Man kombinerer ikke MDMA med cannabis hvis man får panikkreaksjoner fra cannabis alene. Har en vond erfaring fra dette selv. Selv om MDMA har egenskaper som regnes som terapeutiske så har jeg både lest og opplevd at panikkanfall blir forsterket. Det har visst noe med at det utløses adrenalin i kroppen på emmaen som ikke er en snill kombo med det adrenalinet som utløses når man får panikk etter man fyrer.
Sist endret av Mofse; 3. november 2013 kl. 22:37.
Prøv å spis deg god og mett før du røyker, husker selv at det hadde mye å si de første gangene for meg, ihvertfall hvis det er tobakksmekk. Og ikke kjør bøttetrekk med en 2er for å bli så fjern som mulig, men ta heller en vanlig rizla- eller cityjoint og legg deg på sofaen for å slappe av. Viktig også å drikke en del og ha potetgull eller lignene å munche på.
Sitat av Gamezter92 Vis innlegg
Kan jeg bruke angst medesin og røyke meg høy uten å få angst?
Vis hele sitatet...
Spis 2-3 små valium ca en time før du røyker, eller annen benzo om det er det du betegner som angst-medisin.
Av egen erfaring så funker benzo fett sammen med cannabis, og jeg får verken angst eller noia om jeg har poppa noen valium
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Tror nok ikke du bør begynne med benzo for å kunne røyke deg høy.
Masse konge tips. Om jeg bruker et rusmiddel som gir meg dårlig opplevelse gang på gang, så bruker jeg enkelt og greit ikke det rusmiddelet. Høres ut som du vil røyke cannabis for sosialstatus nesten(?).
Svarte nettopp nesten det samme i en annen tråd.

Har selv plutselig mistet evnen til å nyte cannabis. Uro, hjertebank, insomnia. Som deg var jeg for tjukk i hodet til å bare gi meg, har hatt noen jævlige uker pga det. Sluttet tvert i helgen, og det er jeg faen glad for. Anbefaler deg det samme.