Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2058
Nå har det seg slik at jeg ble litt revet med inne på netthandelen, og kom til å få vinnerbudet på en Fence Audio RSW10W10....

Ikke for det, jeg betaler bare 300 spenn eller noe for den, men så har det seg slik, at da jeg skulle sjekke opp litt på hjemmesiden til Fence Audio (som visstnok er et norsk selskap), kunne jeg ikke finne noen som helst RSW10W10, den eneste 10" jeg fant var ferdig montert i kasse

For det andre; Er det noen som har laget kasse til en slik før, eller vet noe om hvilket volum kassen bør ha? Sto nemlig ikke noe som helst om det på netthandelen, og siden jeg ikke fant modellen på hjemmesiden deres (til og med google sviktet meg!), kunne jeg komme på bare et sted til

Tekniske spesifikasjoner:
Frekvens område: 30-2500Hz
Følsomhet: 95dB
Motstand: 4Ohm
Max effekt: 300W
Kontinuerlig effekt: 200W
Bass: 10”
Voice coil bass: 2” Aluminium, 4 layers.
Magnet på bass: 40OZ

PS: Kom på en ting til... noen som vet om en litt billig forsterker/lydfilter til denne?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ROFLCOPTER Vis innlegg
Nå har det seg slik at jeg ble litt revet med inne på netthandelen, og kom til å få vinnerbudet på en Fence Audio RSW10W10....

Ikke for det, jeg betaler bare 300 spenn eller noe for den, men så har det seg slik, at da jeg skulle sjekke opp litt på hjemmesiden til Fence Audio (som visstnok er et norsk selskap), kunne jeg ikke finne noen som helst RSW10W10, den eneste 10" jeg fant var ferdig montert i kasse

For det andre; Er det noen som har laget kasse til en slik før, eller vet noe om hvilket volum kassen bør ha? Sto nemlig ikke noe som helst om det på netthandelen, og siden jeg ikke fant modellen på hjemmesiden deres (til og med google sviktet meg!), kunne jeg komme på bare et sted til

Tekniske spesifikasjoner:
Frekvens område: 30-2500Hz
Følsomhet: 95dB
Motstand: 4Ohm
Max effekt: 300W
Kontinuerlig effekt: 200W
Bass: 10”
Voice coil bass: 2” Aluminium, 4 layers.
Magnet på bass: 40OZ

PS: Kom på en ting til... noen som vet om en litt billig forsterker/lydfilter til denne?
Vis hele sitatet...
Jeg har selv kjøpt den 10'' for 180 kr ååå jeg googla drit mye og til slutt så fant jeg masse forskjellig. Tror du bør ha en 20 - 30 liter stor kasse. for eksempel denne:
http://strommen-bilradio.no/product_...%20MDF%20kasse
ELLER:
http://www.elutstyr.no/product_info....24&from=kelkoo

Hvis det er noe mere du lurer på send meg en melding så kanskje jeg kan svare
Kan i teorien knapt kalles sub... Gulv-høyttalerne mine går jo dypere enn den.