Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 897
Fant en skjermsparer(.scr) som simulerer bluescreen, og som jeg godt kunne tenkt meg å sette opp på pcen til en venn. Er det mulig å fryse datamaskinen på denne skjermspareren, enten ved å kjøre .scr-filen i fullskjerm og hindre alle muligheter til å gå ut, eller ved å sette den som skjermsparer, og hindre at skjermspareren forsvinner uten reboot?
du kan jo også legge inn i registeret slik at du FREMTVINGER BSOD ved trykk på ctrl samtidig som trykk på scroll lock (google: BSOD on scroll lock)
Trådstarter
25 4
Nja, litt av greia var at jeg kunne sitte i naborommet mens BSODen kom(1 min screensaver-timer).
Hvis du har fysisk tilgang til pcen er det ikke noe problem å sette opp remote desktop uten at det blir merka.
Da kan du fremtvinge BSOD fra pcen din i naborommet over LAN eller fra Kuala Lumpur via den store vide verdensveven.
Trådstarter
25 4
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvis du har fysisk tilgang til pcen er det ikke noe problem å sette opp remote desktop uten at det blir merka.
Da kan du fremtvinge BSOD fra pcen din i naborommet over LAN eller fra Kuala Lumpur via den store vide verdensveven.
Vis hele sitatet...
Guide?