Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1490
Heisann. Jeg kjøpte Dead Island Riptide cdkey fra en nettside, og jeg ser at det er andre land som kan spille spillet, men Steam vil ikke la meg fordi i Norge er datoen 26 april. Noen måte jeg kan lure dette systemet slik at jeg kan begynne å spille allerede nå? Har brukt cdkeyen og spillet laster ned.

Takker for alle innspill!
VPN (titegn)
Ikke bruk det. Risikoen for at valve stenger kontoen din er der.
Fkleppe's Avatar
Trådstarter
Jeg kan jo bare si at jeg ble hacka? Når det er en fra USA som logger seg på min Steam...
Prøv noe så enkelt som å endre datoen på pc'n?

Kan være at det fungerer xD
Fkleppe's Avatar
Trådstarter
haha, ja.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Jeg kan jo bare si at jeg ble hacka? Når det er en fra USA som logger seg på min Steam...
Vis hele sitatet...
Ja, klart.. men valve har ganske god beskyttelse mot slikt:
http://www.pcgamer.com/2011/03/05/ga...team-password/
Fkleppe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Patrick Vis innlegg
Ja, klart.. men valve har ganske god beskyttelse mot slikt:
http://www.pcgamer.com/2011/03/05/ga...team-password/
Vis hele sitatet...
Hva om jeg sier at noen fra USA låner min Steam?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Hva om jeg sier at noen fra USA låner min Steam?
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling egentlig, men kan tenke meg at de sier det er din egen feil.
Grunnlag: Pga. Det står at du aldri skal gi ut passord til NOEN på de aller fleste sider man registerer seg på.
Nå er den 26 i morgen, så du kan jo kanskje sende en PM til steam å høre om du kan få åpnet spillet en dag tidligere en release date? De pleier å være ganske greie når det gjelder slike ting.
Ville nå prøvd å åpnet spillet fungerer det så har de ikke lagt noe spring på det så hvorfor ikke? Men antagelig så er det bare forhånd nedlasting og så vil du ikke få starte det før 26. ?
Det var da ikke så lenge igjen da ;p