Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 878
Heisann. Jeg har nå et Razer Ultimate editon et eller annet. Tastaturet er helt greit, men jeg begynner å bli drittlei alt det bråket. Jeg lurer på om folk har noen forslag til et tastatur jeg kan kjøpe eller se mer på? Jeg vil ha et som ikke bråker, godt å skrive på, god kvalitet. LED lamper, fancy macro buttons er ikke noe viktig for meg. Takker for alle innslag.
Det jeg ha lagt merke til med mine MX-Blue er at mye av lyden kommer av at jeg bunner tastene i stedet for å stoppe på "riktig" punkt. En tanke som slo meg en dag var å nappe hettene av knappene og legge på en halvtykk litt myk tape slik at jeg kan trykke tasten forbi koblingspunktet men stopper i "myk" tape før jeg bunner knappen helt og får klakkelyden. Har ikke testet dette i praksis, men om du skulle finne på å teste dette så lag gjerne video av lyd før/etter og noen prosjektbilder underveis.

Btw: Er det BlackWidow du har kansje? Da kan jeg bekrefte at du ikke er den eneste som synest det lager en del lyd :P Det er Cherry MX-Blue mekaniske knapper i det.
Hold deg unna roccat valo. Mitt begynte og knirke tidlig, selv etter at jeg tok av tastene og rengjorde.
Vil anbefale, hvis du ikke skal ha høy lyd, Razer Deathstalker. Lager ikke mye lyd, og det er billig.
Sitat av suppesos Vis innlegg
Det jeg ha lagt merke til med mine MX-Blue er at mye av lyden kommer av at jeg bunner tastene i stedet for å stoppe på "riktig" punkt. En tanke som slo meg en dag var å nappe hettene av knappene og legge på en halvtykk litt myk tape slik at jeg kan trykke tasten forbi koblingspunktet men stopper i "myk" tape før jeg bunner knappen helt og får klakkelyden. Har ikke testet dette i praksis, men om du skulle finne på å teste dette så lag gjerne video av lyd før/etter og noen prosjektbilder underveis.
Vis hele sitatet...
Hvis du vil gjøre det litt mere ordentlig får du gummiringer på eBay som gjør det samme, som dette.