Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1790
Her for 2 dager siden fikk jeg opp en melding på PS4en at noen andre bruke min bruker og etterpå fikk jeg beskjed om at mailen var byttet. Hva burde jeg gjøre nå? Har sendt mail til Sony PS Norge om dette med kvittering på spilla jeg har kjøpt, ID og litt info. Når jeg prøver å ringe dem på 820 68 322 får jeg bare høre en dansk stemme og ingenting skjer videre. I natt når jeg ringte dem fikk jeg beskjed å kontakte dem mellom 12 og 18. Er det noe annen mulighet jeg kan komme i kontakt med dem? De svarer jo faen ikke på mail.

Ingen tips?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du må nok vende deg til å bruke mer avanserte passord.
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24086288.jpg

Facebook.com - PlayStation

Sitat av no.playstation.com
Du kan nå oss på 820 68 322. Det koster 6,5 kr./min og vi har åpent:

Mandag-torsdag: 10.00-18.00 Fredag: 10.00-17.30

Vi kan også kontaktes på mail: support@no.playstation.com

Mailkorrespondanse er som regel påkrevd for assistanse rundt Sony Entertainment Network relaterte spørsmål.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikkje freakforum kan hjelpe deg med annet enn å leite fra kontakt informasjon for deg, noe du selv burde være i stand til. Jeg ville ha prøvd å sende en ny mail til adressen ovenfor, hvis dem ikkje svarer på den heller så har har dem live-chat funksjon på den amerikanskje playstation siden.

Sitat av no.playstation.com
Live Chat - Currently Unavailable
Sorry, agents are unavailable at this time.
Mon - Sun 6:00AM - 10:00PM Pacific
Average Wait Time: Up to 10 Minutes
Vis hele sitatet...
Us.playstation.com - Support