Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4119
Først av alt vil jeg bare si at når jeg prøver å søke etter tråder får jeg bare opp et hvit vindu. Beklager.

Jeg får en kompis på besøk i helga og lurer på om det er noen gode gratis eller til maks 200kr spill vi kan spille sammen. Helst noe som er innafor noe av dette: Skummelt, sniking, action. Vi er ikke noe glade i racingspill. Bare kom med så mange forslag dere kan, helst ikke noe som er så veldig barnevennlig :P

Takk for alle innspill!
Killingfloor eller left4dead2
Borderlands 2. Det er et RPG-spill med interessant handling og mye humor.
Anbefaler Payday 2! Går over grensa deres ettersom det koster rundt 250 kroner på steam.
cs er jo en slager på lan.
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
cs er jo en slager på lan.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke med to personer ?
spill som er en slager på både lan og skype her i Nord er:

-Leage of Leaguend----5v5/3v3 strategi------opp til 10 venner(helst 5)
-Payday 2-------------FPS Tactical shooter---opp til 4 venner
-L4D 2----------------FPS, survival horror----opp til 8 trur jeg(helst 4)
-Rust----------------- FPS, PVP -------------opp til 500, så stor er sørverne
- Ace of Spade--------FPS, sandbox---------- usikker, men ikke for mange hvis du vil på samme team som kompissen

men siden du får en venn på besøk, kanskje du skal prøve Dead Rising som er et zombie game (max 2 players)
men det var litt trikky å ordne multiplayer på grunn av xbox account.
Sist endret av Mini Maister; 20. november 2013 kl. 21:04.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Kanskje ikke med to personer ?
Vis hele sitatet...
cs er en slager uansett.
GTA: San Andreas, koster vel ca 50-100kr?
Så laster dere ned SA-MP, hvis dere setter dere inn i en roleplay server er det utrolig morsomt Tar litt tid, men når du kommer inn e det (lærer RP, og reglene osv) er det et konge spill.
Det finnes også mange andre kule servere slik som DM, Freeroam, Race osv...mange muligheter
http://www.youtube.com/watch?v=eCBFJ...D4F5183EB8CEBD Her har du videoer om spillet (kanskje ikke de mest seriøse videoene, men de viser hvor gøy man kan ha det)
Sist endret av iColdman; 20. november 2013 kl. 21:08.
Warcraft 3 er jo en slager dersom man ønsker å spille over lokal nettet. Her kan man laste ned mange kjekke maps, med masse forskjellig innhold.
Portal 2 er vel et ok Co-op spill. er ikke så dyrt heller.
Et annet flott alternativ er Portal 2 som har en egen co-op del. Har ikke selv spilt igjennom hele denne co-op delen, men har til gjengjeld spilt igjennom portal 1 flere ganger og enkeltspillerdelen av portal 2. Prøvde ut co-op delen med en kamerat for noen uker siden, og det er kan absolutt anbefales!
Sitat av luremusftw Vis innlegg
Et annet flott alternativ er Portal 2 som har en egen co-op del. Har ikke selv spilt igjennom hele denne co-op delen, men har til gjengjeld spilt igjennom portal 1 flere ganger og enkeltspillerdelen av portal 2. Prøvde ut co-op delen med en kamerat for noen uker siden, og det er kan absolutt anbefales!
Vis hele sitatet...
en annen ting som er fint med portal 2 co-op er at du kan laste ned maps som du kan spille med kompisen, vet ikke hvordan, men har sett på youtube om folk som har gjort det.
"Øko-Terrorist"
Sitat av j1123 Vis innlegg
Borderlands 2. Det er et RPG-spill med interessant handling og mye humor.
Vis hele sitatet...
Støtter opp om dette, fantastisk coop spill!

http://www.ign.com/games/borderlands-2/pc-94190
Sist endret av tr80r; 20. november 2013 kl. 22:14.
Om dere føler for litt nostalgi så kan dere prøve gode gamle No one lives forever 2. Action spill med ganske bra coop mulighet!
Litt usikker nå for tiden, men tror eneste mulighet for å få tak i det er bukta...
Age of Empires 2
Red Alert 2
Serious Sam
Quake 3 Arena
SWAT 4
Left 4 Dead
Payday 2
Warcraft 3
Sist endret av Bruskork1; 20. november 2013 kl. 22:57.
Heter co-op iikke coop, så for meg matkjeden nå...


l4d2 eller om dere har nett Team Fortress 2, det er noe dere kan slå ihjel tiden med. Så en nevnte SA:MP her og vil bare påpeke at Multi Theft Auto er en bedre multiplayer for San Andreas enn SA:MP in my opinion ihvertfall.
Sitat av Mini Maister Vis innlegg
spill som er en slager på både lan og skype her i Nord er:

-Leage of Leaguend----5v5/3v3 strategi------opp til 10 venner(helst 5)
-Payday 2-------------FPS Tactical shooter---opp til 4 venner
-L4D 2----------------FPS, survival horror----opp til 8 trur jeg(helst 4)
-Rust----------------- FPS, PVP -------------opp til 500, så stor er sørverne
- Ace of Spade--------FPS, sandbox---------- usikker, men ikke for mange hvis du vil på samme team som kompissen
Vis hele sitatet...
Støtter League of Legends. F2P og maange timer med morro. Ofte gøy selv om du taper også. Masse variasjon så dere ikke går lei heller. Anbefaler å ta tutorialen først da, så du lærer hvordan man spiller det, hvis du ikke har spilt Dota eller lignende før.
Sist endret av Grådigpeisen; 20. november 2013 kl. 23:06.
COD, Hurrrrr.
Nei... seriøst:

SWAT (Etter min mening er fireren best)
Rainbow Six (Har bare prøvd Vegas og det som kom før, likevel dritkult)
Age Of Empires 2: The conquerors
Ghost Recon
Sim City (Ikke akkurat action, men likevel...)
Splinter Cell

Kommer sikkert på flere etter at redigeringstiden har gått ut
Sitat av aarlien Vis innlegg
Portal 2 er vel et ok Co-op spill. er ikke så dyrt heller.
Vis hele sitatet...
Henger meg på denne. jeg og en kompis kjørte dette co-op på ps3, hver vår ps3 og stor tv, mye moro!
Fikk gifted Monaco av en kompis her om dagen..Til vanlig ikke et spill som jeg ville kjøpt/sjekket ut no spes, men viste seg etter noen runder at dette var jo utrolig morsomt med 2-3 andre venner.

Er stealth/action`ish, der man ser karakterene ovenfra..Målet med spillet er vell at man ska gjøre størst/flest mulig brekk/innbrudd..Man har til sammen 8 forskjellige karakterer man kan spille/låse opp, f.eks en "The pickpocket" som drasser rundt på ei lita ape som han kan sende ut for og hente mynter rundt om på lvln + han kan gjemme seg kjappere enn de andre karakterene.

Ble fort hektisk & mye latter på ts`en de første gangene vi prøvde ut coop i dette spillet =)

Slenger med en gameplay video for de som syns dette hørtes skøy ut =) tho, kanskje ikke den beste videon da denne kun viser single player..
Tro meg, ble fort 10x ganger bedre & artigere så fort man får med noen kompiser.

Musikken i spillet er btw ren elskov for ørene <3
Sist endret av Hightime; 20. november 2013 kl. 23:13.
+1 på Payday 2.

Rane banker og gjøre brekk. Ikke skummelt, men veldig spennende hvis man prøver å snike seg igjennom oppdragene.
Tusen takk for alle forslag! Dere er best :3 Tror vi går for F.E.A.R 3
Spill som er fantastiske å spille Co-op i, etter min mening er:

Portal 2: Her løser dere puzzles sammen, og er avhengig av hverandre for å løse puzzlene, og det går ikke an å "carrye" kompisen din gjennom maps fra din PC.

Left 4 Dead 2: Herlig hektisk zombie shooter. Blir bedre desto flere dere er, så dersom dere er 4 stk, så blir det herlig hektisk, og det er mye skriking og roping ute og går. Jeg sparket en gang lagføreren min i hodet når vi spilte dette i militæret.

Battlefield 3 (Og forsåvidt BF4, som jeg ikke har): Ikke direkte co-op, men dersom dere havner på samme lag, så er det fett å løpe rundt og blaste folk med kompisen din, som kan hjelpe deg. Samarbeid = gode resultater i Battlefield 3 og 4, så det lønner seg å finne seg en kompis og sticke til han.

Starcraft 2: 2v2, 3v3 og 4v4-games i ranked ladder er utrolig herlig å spille dersom dere har en god lagkjemi og prater sammen på Skype. Jeg og en kompis kicket ass i går i dette fordi vi kommuniserte så godt etter å ha blitt cheeset med Cannon Rush og Void Ray rush. Riktig lagkjemi kan snu en game på 1,2,3!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Warhammer, Halo 1 & 2 og Payday 2

Og Portal 2
Rainbow six vegas 2
Jeg vett ikke helt med Bordlands til PC, men jeg har aldri spilt et kjekkere spill en Borderlands sammen med en kompis på PS3. Toeren skuffet meg faktisk, men det var fordi jeg hadde for høge forventninger.