Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2424
Hva er din tradisjon, eller rutiner når du skal ta flein? Hvor liker du å være, og hva liker du somregel å gjøre?

Liker best selv å være ute i skogen, ettersom jeg blir utrolig fasinert av natur under en trip.
I en periode grodde jeg selv psilocybe cubensis cambodia, og trippa derfor mange ganger over relativt kort tid (ca hver måned i ett år). Alle de første gangene satt jeg i en kjeller, og hver gang reagerte jeg no fryktelig på hvor innesperra lufta var og hvor ekkelt det egentlig er å sitte i en unaturlig bygning som ligner på en eske. Jeg fikk ikke no særlig ut av trippene, bortsett fra noen mindre observasjoner som førte til ganske overfladisk innsikt.

Den femte gangen eller no prøvde jeg å gå meg en tur (rundt midnatt) og hadde den sterkeste opplevelsen jeg noensinne har hatt. For meg hvertfall er det nødvendig å være utendørs, og jeg håper aldri jeg kommer til å trippe innendørs igjen
Ute, jeg må være ute har jeg merket. Jeg testet å være inne i en leilighet sist, det var spesielt. Sitte der å være et spørsmålstegn av all teknologien som svirvler rundt, jeg fant frem en windows datamaskin og følte som om jeg styrte et romskip. Det som var med å være inne, det er vanskelig å kontrollere om det blir for intenst, føles ut som om man blir stengt inne i seg selv. Hadde jeg vært ute, hadde jeg styrt skuta helt i riktig retning uten problem. Ute i naturen, langt unna folk "i ett med naturen" og uten alien-spacecraft teknologi er den beste settingen jeg kan tenke meg. Man blir det man er, et fascinert dyr.
Pleier å først spise greiene inne, så gå ut en tur når jeg begynner å kjenne det komme på. Etter et par timer med å ture rundt ute, pleier jeg/vi å gå inn igjen og lytte til musikk og egentlig bare prate. Og være ute i naturen er perfekt for en flein trip, men selv trenger jeg også et par timer med bare å høre på musikk.
Ja, det som ser ut til å funke bra for meg er å spise soppen innendørs, for å så gå ut med noen jointer klar. Tilbringe mesteparten av trippen ute i naturen for å så lande sakte men sikkert inne i trygge varme og behagelige omgivelser.

Udødelig kombo

Skal man kun være innendørs så for guds skyld hold dosen lav. Med mindre du heter Terence McKenna og vil oppnå utenomjordisk kontakt.
Sitat av Chikara Vis innlegg
Skal man kun være innendørs så for guds skyld hold dosen lav.
Vis hele sitatet...
Jeg vil nå heller anbefale å holde dosen lav ute, så vi slipper ennå flere skrekkhistorier med folk som ender opp med å gjøre idiotiske ting på tur...
Sitat av Chikara Vis innlegg
Ja, det som ser ut til å funke bra for meg er å spise soppen innendørs, for å så gå ut med noen jointer klar. Tilbringe mesteparten av trippen ute i naturen for å så lande sakte men sikkert inne i trygge varme og behagelige omgivelser.

Udødelig kombo

Skal man kun være innendørs så for guds skyld hold dosen lav. Med mindre du heter Terence McKenna og vil oppnå utenomjordisk kontakt.
Vis hele sitatet...
Gjør de jointene turen noe bedre? Vil prøve det selv, men kan hende det er best å spare tjallen til etter turen er ferdig.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Jeg vil nå heller anbefale å holde dosen lav ute, så vi slipper ennå flere skrekkhistorier med folk som ender opp med å gjøre idiotiske ting på tur...
Vis hele sitatet...
Ja, når jeg sier ute så tenker jeg på ute i naturen vekk fra alt som heter sivilisasjon og farer - godt kledd og forberedt. Langt fra folk men ikke altfor langt vekke fra hjemme.

Er man inne er man kanskje ennå tryggere, men det er så mange distraksjoner som kan dukke opp.

Men ja , det kommer selvfølgelig helt an på hvilke inne og ute-forhold det er snakk om
Sitat av skjoldvall Vis innlegg
Gjør de jointene turen noe bedre? Vil prøve det selv, men kan hende det er best å spare tjallen til etter turen er ferdig.
Vis hele sitatet...
Nja.. Jeg vil anbefale deg å ta jointen når du er på god vei ned fra trippen din.
For meg fungerte det som om jeg gikk tilbake èn time i tid, med tanke på rusfølelsen i forhold til psilocybin.


Det virker som om de stoffene virket synergisk på hverandre, men dette er kun min personlige oppfatning, intet faktum så vidt jeg vet.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Nja.. Jeg vil anbefale deg å ta jointen når du er på god vei ned fra trippen din.
For meg fungerte det som om jeg gikk tilbake èn time i tid, med tanke på rusfølelsen i forhold til psilocybin.


Det virker som om de stoffene virket synergisk på hverandre, men dette er kun min personlige oppfatning, intet faktum så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Blir ikke Weed og Flein sammen en helvetes overkill ? :O
Det gikk helt greit egentlig.
Men merk deg at jeg skrev "på vei ned", dette var noe jeg syns var helt greit, mens andre sikkert har andre meninger.
Rette omgivelser er for meg er alt som jeg forbinder med fred og i harmoni med naturen i alle former. Spesielt om natten. Trær, blomster, himmelen, havet, dyr o.l. snakker sitt eget språk til deg. Menneskeskapte ting oppfattes som "sjelløse" og gir meg ingenting. Rett musikk øker opplevelsen. Som et møte med med en dimensjon jeg ikke opplever på noe annet
Sitat av Edited Vis innlegg
Blir ikke Weed og Flein sammen en helvetes overkill ? :O
Vis hele sitatet...
Cannabis og sopp synergerer perfekt sammen. Personlig mener jeg at hasj synergerer bedre enn weed, siden weed gjerne kan gi en litt stikkende/skarp feeling på tripp, mens hasjen har en tendens til å blande seg bedre inn i effektene til soppen - for min del ihvertfall. Foretrekker svarting over alt annet når jeg skal røyke på tripp.

Visuals blir sterkere, tankespinn blir sterkere, euforien blir sterkere, men på den bekostning at om man først får noia, får man gjerne ekstrem noia, og får sterkere vrangforestillinger. Jeg synes det passer best å røyke en liten mengde rett før peak, også mer senere når soppen slipper taket.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Det gikk helt greit egentlig.
Men merk deg at jeg skrev "på vei ned", dette var noe jeg syns var helt greit, mens andre sikkert har andre meninger.
Vis hele sitatet...
- jeg ville sakt " tilbake til seg selv"

Fantastisk å være på sopp tripp. Hadde min første erfaring for ikke så lenge siden. Var absolutt en ting jeg vil gjøre igjen!

Vi begynte med å ta soppen inne men etterhvert ble bare fargene og verden ute mer tiltrekkende.
Husker jeg satt nede på en brygge. Fulgte med på vannet og skogen før vi bestemte oss for å gå en tur. Da jeg igjen så ulike materielle ting som er menneske skapt kunne jeg ikke forstå logikken med at de var der.

Da vi kom hjem igjen var jeg på vei "tilbake til meg selv" og ei venninne av meg trykket i seg sine sopp (hun kom flere timer senere). Hun ble sittende inne på hele trippen sin men i slutten tok hun en tur ut. Å er absolutt enig i at, prøver du sopp hold deg ute i naturen!!!
Sitat av Mushroomgirl Vis innlegg
- jeg ville sakt " tilbake til seg selv"

Fantastisk å være på sopp tripp. Hadde min første erfaring for ikke så lenge siden. Var absolutt en ting jeg vil gjøre igjen!

Vi begynte med å ta soppen inne men etterhvert ble bare fargene og verden ute mer tiltrekkende.
Husker jeg satt nede på en brygge. Fulgte med på vannet og skogen før vi bestemte oss for å gå en tur. Da jeg igjen så ulike materielle ting som er menneske skapt kunne jeg ikke forstå logikken med at de var der.

Da vi kom hjem igjen var jeg på vei "tilbake til meg selv" og ei venninne av meg trykket i seg sine sopp (hun kom flere timer senere). Hun ble sittende inne på hele trippen sin men i slutten tok hun en tur ut. Å er absolutt enig i at, prøver du sopp hold deg ute i naturen!!!
Vis hele sitatet...

Jeg er da denne venninnen som satt inne å trippet. Men etter å ha trippet i rundt 2 timer ca gikk jeg ut på altanen å satt meg. Det var helt nydelige omgivelser ute. Så jeg sier meg garantert enig i at naturen er den beste plassen å være. Men finn heller en plass ute å sett deg ned mens du tripper. Også burde det ligge litt avsides fra andre mennesker.