Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4293
La oss si jeg hadde ett hekto 50% rent dop, men ville buffe det ut til normal styrke. Hva burde man bruke? Jeg vil ikke piffe opp dopet med andre nedsløvende pillere eller noe sånt for og få opp volumet, men vil bare ha styrken ned på dopet slik at jeg ikke dreper noen.

Jeg trenger noe som ikke skiller seg ekstremt ut ved røyking på folie. Vil ikke ha noe sært som plutselig blir lilla farge på foliet liksom Hva buffes dop normalt med? Jeg har buffa speed med druesukker før, men det blir jo litt rart med hvitt druesukker blanda i brunt dop.

Den er helt konge, og får knall effekt på så lite som 50 mg intravenøst. Rett og slett livsfarlig!
Hva er styrkegraden på dop i Oslo på gata? Ettersom jeg ble satt ut av 50mg regner jeg med gjennomsnittlig styrke ikke er mer enn 10-20%
Sist endret av heroline; 19. september 2010 kl. 14:02.
Denne tråden er helt hypotetisk forresten.

Noen som kan hjelpe?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
er det pulver du har, eller tjære/lakris?
tjæren buffes ofte ut med kaffe eller sukker, pulver ofte med mel, bakepulver, etc.

om du skal buffe 10:1 derimot aner jeg ikke, konsistensen endrer såpass da at det er vanskelig å skjule at den er grovt blandet ut.
mannitol, disakkarid, laktose
Brun hard klump som knuses til pulver. Mel og bakepulver høres ikke bra ut for de som skyter.
Sist endret av heroline; 26. september 2010 kl. 16:54.
Sitat av somnium Vis innlegg
er det pulver du har, eller tjære/lakris?
tjæren buffes ofte ut med kaffe eller sukker, pulver ofte med mel, bakepulver, etc.

om du skal buffe 10:1 derimot aner jeg ikke, konsistensen endrer såpass da at det er vanskelig å skjule at den er grovt blandet ut.
Vis hele sitatet...
han skal bøffe ut heroin ikke bøffe folk helt da..... kaffe sukker blablabla så skjønner jo folk det med en gang at du har svindla dem, har forestenn aldrig hørt om eller sett tjære/lakris heroin i norge, vil tro du mener black tar heroin? tror det bare finnes i amerika

Sitat av heroline Vis innlegg
Brun hard klump som knuses til pulver. Mel og bakepulver høres ikke bra ut for de som skyter.
Vis hele sitatet...
hvertfall ikke å røyke heller, prøvde for en stund tilbake å finne ut ting å bøffe med selv ved å putte det på sølvpapir å se ossen det ble når det ble varma å sånn, alt ble bare svidd, å det blir jo ikke heroin når du varmer det på sølvpapire..
Tanken var ikke og svindle, men og forhindre overdoser. Kanskje ned til 20-30% fra farlige 50%. Vil ha noe man kan røyke på folie, slik at det ikke blir svidd, men til mer "flytende" slik at man kan chase the dragon. Må være noe som ikke er helseskadelig for de som skyter, og noe som ikke tuller til den brune heroinfargen.

Andy, jeg er ikke noe han.
Koffein senker temperaturen man trenger når man røyker det, og gjør lite skade når det blir skutt. Jeg vil tro at for mye vil være veldig ukomfortabelt, men en vil ikke dø om en ikke tar flere gram. Eksperimenter litt hvor mye du kan bøffe ut med. Det er nok det beste og mest lett tilgjengelige å kutte heroin med.

Koffein er ikke kaffe. Du kan få koffeinpulver lett på internett. Jeg tror det er helt greit å importere nå også. Hvis ikke fås koffeinpiller på apoteket.
sikkert ikke helt galt at du tjener mye bedre på det også?

Altså, rent hypotetisk.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
sikkert ikke helt galt at du tjener mye bedre på det også?

Altså, rent hypotetisk.
Vis hele sitatet...
Å unngå overdoser + mer profit er jo bare win win?
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Å unngå overdoser + mer profit er jo bare win win?
Vis hele sitatet...
Å skape forvirring rundt renhetsgraden til rusmidler, og da spesielt heroin, er ikke «win», da det alltid blir et problem å vite hvor mye en skal dosere. Men nå er det jo temmelig mye usikkerhet rundt det allerede, så hva trådstarter gjør har ikke så mye å si; men på generelt basis.

Dessuten er det ofte de stoffene som heroin og andre rusmidler er blandet ut med, som er skadelig. Heroin er f.eks. veldig lite toksisk for organer og kroppen generelt, i motsetning til mye annet som er der ute.
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Å unngå overdoser + mer profit er jo bare win win?
Vis hele sitatet...
"Mel og bakepulver høres ikke bra ut for de som skyter. " .. Egentlig ganske latterlig å se at salg og bøffing av heroin på noen måte kan være "win-win"

Tenker du på brukerne så kan du ta et standpunkt: Ikke selg, eller selg. Du kan ikke rettferdiggjøre ved å si at "ja, men jeg bøffer jo ut, jeg dreper ikke folk" Sorry for saying.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
"Mel og bakepulver høres ikke bra ut for de som skyter. " .. Egentlig ganske latterlig å se at salg og bøffing av heroin på noen måte kan være "win-win"

Tenker du på brukerne så kan du ta et standpunkt: Ikke selg, eller selg. Du kan ikke rettferdiggjøre ved å si at "ja, men jeg bøffer jo ut, jeg dreper ikke folk" Sorry for saying.
Vis hele sitatet...
Det er vel heller ingen som har prøvd å rettferdiggjøre det heller.

Syns det er bra jeg. Når du først skal selge driten, er det jo "gemt" av deg å ta hennsyn til brukerne, hvis det går ann å si det sånn.
Sitat av toolate Vis innlegg
Det er vel heller ingen som har prøvd å rettferdiggjøre det heller.

Syns det er bra jeg. Når du først skal selge driten, er det jo "gemt" av deg å ta hennsyn til brukerne, hvis det går ann å si det sånn.
Vis hele sitatet...
vell, jeg får intrykk av at det er sånn, men det er kansje bare min oppfattning?
Gateoslo's gjennomsnittlige heroinbruker har ikke tilgang på vekt til og dosere så sterk heroin. Man ser stadig vekk heroinister faller som fluer pga partier med for sterk heroin. Når de først er vandt til og ta en kvarting i ett skudd, eller kanskje til og med ett halvt gram sier det jo seg selv at det vil bli overdoser selv om man informerer om hvor sterk dopet er. Husk det er også mange som handler for andre, og da vil personen som sitter igjen med varene kanskje ikke få beskjeden om hvor sterkt det er.

Derfor er det vell best å blande varene ut til standard gate styrke for og nettopp ikke skape forvirring rundt renhetsgraden og doseringer. Jeg er klar over at det er buffet i dop og urent utstyr som skaper mest fysiske skader (og evt dårlig livsstil), ikke selve heroinet. Derfor er jeg ute etter det som er minst mulig helseskadelig. Jeg er ikke ett forferdelig kynisk og slemt menneske som vil andre vondt, men noen er bare i den posisjonen hvor de må gjøre ting de selv kanskje ikke drømte om som liten.
Har du ikke blitt busta før så blir du det nå!
ArbeidsledigProletar
Sitat av heroline Vis innlegg
Denne tråden er helt hypotetisk forresten.

Noen som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
Made my day.
Sitat av heroline Vis innlegg
Denne tråden er helt hypotetisk forresten.

Noen som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
hahahahaha, fy faan så bra!
Hvis du ikke vil bruke sukker fordi det er hvitt, hvorfor ikke prøve brunt sukker? Ellers er sikkert salt et alternativ, selv om det ikke smelter så lett.. Nå skal du ta svaret mitt med en klype salt (heahe), jeg har aldri sett hero IRL
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
hahahahaha, fy faan så bra!
Vis hele sitatet...
Er ikke noe å le av, snakk om å ikke inkriminere seg selv her.. vanlig på forum der de snakker om ting utafor loven å skrive SWIM (someone who isn't me) foran. F.eks; "SWIM har 2 gram heroin han trenger å buffe ut" osv osv.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Har du ikke blitt busta før så blir du det nå!
Vis hele sitatet...
neida, det er jo et hypotetisk spørsmål!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Er ikke noe å le av, snakk om å ikke inkriminere seg selv her.. vanlig på forum der de snakker om ting utafor loven å skrive SWIM (someone who isn't me) foran. F.eks; "SWIM har 2 gram heroin han trenger å buffe ut" osv osv.
Vis hele sitatet...
Kanskje andre steder. Politiet i Norge skygger ikke unna så snart en disclaimer er på plass. Hvis Herolines IP ikke allerede er utlevert skuffer politiet meg.
Sitat av andyyy Vis innlegg
vil tro du mener black tar heroin? tror det bare finnes i amerika
Vis hele sitatet...
Jeg har sett dette mange ganger, og jeg har aldri engang brukt heroin.
Rå-opium også. Det finnes.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Kanskje andre steder. Politiet i Norge skygger ikke unna så snart en disclaimer er på plass. Hvis Herolines IP ikke allerede er utlevert skuffer politiet meg.
Vis hele sitatet...
De har kanskje bedre ting å gjøre enn å surfe på nFF.
Nå skal det sies at jeg ofte kjører Tor for å være litt ekstra safe. Eller public nettverk. Det er jo heller ikke sikkert at man sitter med masse dop i samme husstand som ip-adressen.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
neida, det er jo et hypotetisk spørsmål!
Vis hele sitatet...
Faktisk skal det ikke mer til for å slippe unna purken, med mindre de har konkret bevis på at trådlager oppbevarer/bruker/distributerer heroin. Såklart, politiet skjønner at det bare blir brukt som en fail-safe, men de følger et system de også. De trenger mer enn en post på et forum for å arrestere folk. Og om politiet skulle lest denne tråden, finni ut hvem trådlager er, er det faktisk en del jobb og penger involvert i å skaffe bevis gjennom razzia, og politiet i Oslo har nok en god en del andre saker de må ta seg av, selvom salg av heroin blir sett på som nokså seriøs forbrytelse.