Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1610
Noen som vet hva som er skjedd med Whimsical? Kommer han ut med noe nye sanger osv?
Eneste sangene jeg har fra han er Whims & Kleen ft. Sandra - Sommer, og Whims ft. Maria Mena - Everytime... Er det fler kjente sanger av han? prøvde å finne, men er satan ikke lett

edit: Glemte å nevne Whims - Coming Home.
Sist endret av Zepplin; 6. juni 2007 kl. 19:02.
Whims ga jo ut mixtape, gjorde han ikke?... Hva den heter husker jeg ikke... Han er på en sang på kleen albumet rookie of the year, round & round heter den.

Edit: Et søk på "Whimsical" på cdon ga 2 treff...
Sist endret av Ænndi; 6. juni 2007 kl. 22:38.
Han har iallefall The Glow (album) og Coming Home EP.
Sist endret av Poke; 6. juni 2007 kl. 22:42.
The Glow kom ut for to år sia. Har ikke hørt fra han siden.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tror han tryna i sminken som Lil'Phil (Philip) la ut i den ene equicez låta

Personlig, så mener jeg det finnes MYE bedre rappere der ute. Er en del bra, mindre etablerte grupper som kan være verdt å sjekke ut. Ville V er jo også fra TBG, samme som Whims om jeg ikke tar feil. En del av medlemmene der var med i det som tidligere het Ildvanngeriljaen. verdt å sjekke urørt...
Sant. Mye bra hiphop i Tønsbergområdet for tida, selv om jeg ikke er så veldig into det sjøl. Bl.a. Freddy fra Ville V har mye på gang nå. Men det er jo ikke helt samma stilen som Whims kjører da. Men om du digger den typen hiphop er det haugevis å anbefale herfra. Noen som veit om Kjipt Avskum eksisterer enda, forresten?

Edit: Sjekk ut Absurd Oppspinn og Handy.
Sist endret av Poke; 7. juni 2007 kl. 15:59.
Han skjønte at folk ikke digget den møkka han laget.

- Peace out
Trådstarter
Takker for svar, skjønner ikke hvorfor han ikke har laget flere sanger ettersom han lager mye bedre musikk enn de fleste norske artistene (min mening..). Jeg får vel håpe han kommer ut med et nytt album snart, om han ikke har lagt opp for godt..

"Peace out"
Whimsical, er det ikke han chipperen XD

Jeg har møtt han på ekte

Han er en flink rapper, men kjenner ikke til sangene hans.
Sitat av chari14
Han er en flink rapper, men kjenner ikke til sangene hans.
Vis hele sitatet...
Du har altså ikke hørt han rappe, men mener likevel bastant at han er dyktig?
Trådstarter
Whims:
http://youtube.com/watch?v=P0mDR8qsxDI
Han eneste av de tre med talent

Coming Home:
http://youtube.com/watch?v=DX7AxX_8boU
Synes han lager koslige og digge sanger igrunn.
Sitat av totto

Personlig, så mener jeg det finnes MYE bedre rappere der ute. Er en del bra, mindre etablerte grupper som kan være verdt å sjekke ut. Ville V er jo også fra TBG, samme som Whims om jeg ikke tar feil. En del av medlemmene der var med i det som tidligere het Ildvanngeriljaen. verdt å sjekke urørt...
Vis hele sitatet...
Ildvann geriljan (IVG) og Ville v er to forskjellige grupper. Ville v har mixtape 01 ute og gir strax ut 02, mens ivg har gitt ut fyll og fanteri the mixtape. Holla at me på pm, så kan jeg sende deg en sang el 2
Sitat av Zepplin
Takker for svar, skjønner ikke hvorfor han ikke har laget flere sanger ettersom han lager mye bedre musikk enn de fleste norske artistene (min mening..). Jeg får vel håpe han kommer ut med et nytt album snart, om han ikke har lagt opp for godt..

"Peace out"
Vis hele sitatet...
hvis du bare har hørt to-tre sanger som har gått på svisj så har du vel ikke hørt nok til å si det. og de du nevnte er vel de eneste som har gått på tv så du kan vel ikke høre på noen andre da, hvertfall ikke førde er spilt på voice tv.

the glow var kult og han er mye kulere enn den homoen kleen cut..
btw så er whims fra tjøme, uttafor tønsberg.
kjipt avskum eksisterer ennå ja.. de er på myspace
Sist endret av rom 101; 11. juni 2007 kl. 18:09.