Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 310
Noen som går på aduvanz eller tatt en medisinsk rikitg dose av det som har fått hallusinasjon/innbilt seg at noe har skjedd som egentlig ikke skjedde?
Jeg vil påstå det har skjedd meg, men da tenker jeg mest på at jeg overtenker en situasjon. Ritalin derimot som jeg gikk på før Aduvanz, så ble jeg ekstremt paranoid til tider og fikk "bevist" i hodet at folk tenkte negativt om meg som skjedde etter en samtale, eller at noe katastrofalt hadde skjedd, og at jeg måtte ringe de jeg trodde hadde skjedd noe galt med.

Det kan være at du ikke tåler medisinen, jeg ville prøvd å bytte. Jeg tåler fint Aduvanz, men på Ritalin ble jeg "gal" i hodet.
Har skjedd/skjer med meg på elvanse -Lisdeksamfetamin. Mest da jeg er alene da!
Hør med legen om og bytte medisin