Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1194
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
01:20
10mg alprazolam innabords med gjevne mellomrom siden ca. 19-20 tiden. (+1 i natt rett før søvn)
Ingen alkohol i bilde.

Klisje; Men eg er ikke «rusa» på samme måte som da jeg hev nedpå 10+ på fest og spylte ned med en sekser og litt vodka.

Er dog veldig døsig, sliter med å se teksten på mobilen til tider. Hvor lenge kan jeg forvente å sove nå? Skal stå opp om 5 timer og dra på jobb, burde jeg ringe inn syk?
ja ring inn syk. sjansene er store for at du fortsatt blir påvirket mens du er på jobb. og godt synlig og. gode muligheter for at du ikke kommer til å huske særlig etter i kveld heller. blir isåfall overrasket.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
01:20
10mg alprazolam innabords med gjevne mellomrom siden ca. 19-20 tiden. (+1 i natt rett før søvn)
Ingen alkohol i bilde.

Klisje; Men eg er ikke «rusa» på samme måte som da jeg hev nedpå 10+ på fest og spylte ned med en sekser og litt vodka.

Er dog veldig døsig, sliter med å se teksten på mobilen til tider. Hvor lenge kan jeg forvente å sove nå? Skal stå opp om 5 timer og dra på jobb, burde jeg ringe inn syk?
Vis hele sitatet...
Du er ikke ruset? Du er så ruset at benzoen lurer hjernen til at du skal føle deg edru sånn at du skal ta mer, det er store doser benzo beskrevet med 21ord, regner med at alt ikke har kicket inn siden du klarer å skrive dette, men når det kicker inn er du så ruset å tror du er edru å stikker på jobb.




Jævla tulling, om jeg tar mer en 3mg er det siste jeg husker at jeg står på rema å fyller lommene med et eller annet.
Min erfaring er at sterkere benzoer som for eks rivotril og xanax fungerer best dagen etterpå. Og dreit meg ut selv på den der veldig når jeg holdt på.
Sitat av 420master Vis innlegg
Min erfaring er at sterkere benzoer som for eks rivotril og xanax fungerer best dagen etterpå. Og dreit meg ut selv på den der veldig når jeg holdt på.
Vis hele sitatet...
Rivotril ja pga lang halveringstid. Men alprazolam(Xanax) har mye kortere halveringstid.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Rivotril ja pga lang halveringstid. Men alprazolam(Xanax) har mye kortere halveringstid.
Vis hele sitatet...
Tok 2.5 mg xanax omtrent 7-8 timer før jeg skulle opp, og var heeelt slått ut på morgen. Greit jeg svelget ned med 1 slurk brennevin.

Og er fremdeles 12 timer halveringstid på xanax. Så etter 5 timer søvn skulle jeg tro det svinger godt enda. Kommer såklart an på toleranse etc
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tilleggspøsrmål:
Det ble vell totalt et sted mellom 20-25mg over helgen tom. man. (Onsdag idag), når er det trygt å drikke alkohol igjen?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tilleggspøsrmål:
Det ble vell totalt et sted mellom 20-25mg over helgen tom. man. (Onsdag idag), når er det trygt å drikke alkohol igjen?
Vis hele sitatet...
Ikke før neste uke