Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  591 188077
UX Designer/Utvikling

Har prøvd det meste som er å prøves av drugs, vært hekta på piller. Men nå om dagen er det som regel bare litt cannabis på kvelden og noe psykadelika bare.
Mikroprosessor-design. Nokså matematiske og abstrakte greier. Røyker cannabis og spiser flein.
Medisin.
Røyker cannabis. Tidligere tatt litt av hvert, blant annet en del amfetamin. Prøvd litt av hvert av psykedelika.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Biltekniker/Bilelektriker

Lefler med litt psykedelika når sjansen byr seg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Avløyser/eget gårdsbruk å offshore i Nordkjøen som stillas bygger.

driver cannabis plantasje i fjoset på gåren og dyrker også sopp siste 10årene har ikke vært problem ^_^ har i mine yngre tennårings dager tatt lass me benzo å amf men klarte å legge dette vekk heldigvis
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heroinisten97 Vis innlegg
Avløyser/eget gårdsbruk å offshore i Nordkjøen som stillas bygger.

driver cannabis plantasje i fjoset på gåren og dyrker også sopp siste 10årene har ikke vært problem ^_^ har i mine yngre tennårings dager tatt lass me benzo å amf men klarte å legge dette vekk heldigvis
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke det lureste å skrive på nettet når du har både fødselsår og yrke stående her. Kan ikke være så ufattelig mange offshore stillasbyggere med egen gård.
Regner med han er eldre enn det.
Sist endret av colakork; 14. desember 2020 kl. 09:28.
Rådgiver innen finans/forsikring.

Nyter det meste i tide og utide. Men hovedtyngde på cannabis har vært velfungerende i skole/jobb i 12 år med dette.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på AAP, jobbet for postnord i noen år til kroppen ikke tålte mer 24/7 jobbing. Kjipt trivdes der. Alt utenom heroin
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Går studieforberedende media på VGS

Har prøvd det meste det er å få tak i hær i nord. Daglig dytter jeg i meg pepper og div opiater; Dolatramyl, suboxone, oxynorm, pinex forte osv... (Bruker veldig lave doser opiater)
Før brukte jeg daglig røykings, cola og en del benzo, bl.a mogadon, sobril og vival
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nyter cannabis på kveldstid i stedet for øl ..

Avdelingsleder i barnehage.
Føler det «balanserer» livet og gir mer kvalitet.
Anonym bruker
"Plaprende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber mot et bedre liv, mindre forpliktelser, mindre bekymringer og mindre indre kaos.
Jobber som kundemottaker på ett merkeverksted. Røyker en god del weed i helgene. Kutta ut cola(nesten) etter jeg ble 30.
Sist endret av ask88; 16. desember 2020 kl. 17:40.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Student, dataingeniør- bachelor. Er på siste året Tjener ikke ei krone!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg jobber som tømrer, har "røyket" fast i 14år. Det fungerer helt fint. Av de 25 som er på jobben, er jeg en av de som fungerer best. Men som samtidig har endel fravær. Da pga angst og søvnproblemer.
Medarbeider samtalene er noe jeg alltid gruer meg til, der skal alle de jeg jobbet iløpet av året skrive hva de mener om meg, da sosialt og på jobb. Svaret fra dageligleder under møtet er som følger- Vi skulle hatt en ny kopimaskin som printet ut fler av deg/meg. Det er ingentig negativt og jeg er en av de som kan jobben best. Godt å høre. Jeg tar også litt anf, cola, ma og benzo men holder det til minimum.
Jeg er ikke avhengi av noen av disse stoffene og bare tar det til kos typ 1-3,4,5 ganger i året
Sitat av Mr.Clean Vis innlegg
Jeg jobber som tømrer, har "røyket" fast i 14år. Det fungerer helt fint. Av de 25 som er på jobben, er jeg en av de som fungerer best. Men som samtidig har endel fravær. Da pga angst og søvnproblemer.
Medarbeider samtalene er noe jeg alltid gruer meg til, der skal alle de jeg jobbet iløpet av året skrive hva de mener om meg, da sosialt og på jobb. Svaret fra dageligleder under møtet er som følger- Vi skulle hatt en ny kopimaskin som printet ut fler av deg/meg. Det er ingentig negativt og jeg er en av de som kan jobben best. Godt å høre. Jeg tar også litt anf, cola, ma og benzo men holder det til minimum.
Jeg er ikke avhengi av noen av disse stoffene og bare tar det til kos typ 1-3,4,5 ganger i året
Vis hele sitatet...
Har det noengang slått deg at søvnproblemer og angst kan komme av "røyking" fast over 14 år?

Fascinerende å lese at du er en av de som fungerer best, når du åpenbart slutter å fungere til tider.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber som avløser på forskjellige gårder i området
Sitat av Jørgen Moe Vis innlegg
Har det noengang slått deg at søvnproblemer og angst kan komme av "røyking" fast over 14 år?

Fascinerende å lese at du er en av de som fungerer best, når du åpenbart slutter å fungere til tider.
Vis hele sitatet...
Mange kan fungere fint på jobb, men ha store problemer ellers.
Jørgen Moe/ dj awake?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jørgen Moe Vis innlegg
Har det noengang slått deg at søvnproblemer og angst kan komme av "røyking" fast over 14 år?
Vis hele sitatet...
Kanskje angst om man er nevrotisk anlagt, men jeg har aldri prøvd en sovemedisinsom når halvveis opp til cannabis mht. daglig fungering og lite bivirkninger. Individuell psykologi/fysiologi kan selvfølgelig variere.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Mange kan fungere fint på jobb, men ha store problemer ellers.
Jørgen Moe/ dj awake?
Vis hele sitatet...
Beklager, men jeg kunne ikke dy meg. Du har selvsagt rett, en kan fungere fint i jobb og slite ellers!

Av egen erfaring har jeg dog kjent på at om jeg har slitt utenfor jobb så har jeg ikke gjort en like god jobb. Dette merker jeg på kollegaer også, så jeg vil tro det optimale jobbmessig er å ha det bra i livet på generell basis.
▼ ... over et år senere ... ▼
Vaktmester i en offentlig park.

Liker det meste av rusmidler, prøver å unngå å ha favoritter.

Det har gått greit, og ruser meg aldri før eller på jobb.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Nattevakt på bensinstasjon.

Røyker nattings hver dag, er ganske glad i speed. Prøvd en del diverse ting, men prøver å holde meg til røykinga.
E'på sosialen
Kystrenovatør
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo/noen ganger ghb om kvelden og amf om morgenen. Ikke mye, men nok for å fungere Rørlegger
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forsvaret.
Anonym bruker
"Forelsket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har jobbet som lærer i 25 år og har røyket en joint hver kveld i alle disse årene.
I bilbransjen. Kun sinnarøyk i helga
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber med HMS og som hovedregel tar jeg jobben med i rusbruken. Jeg bruker rusmidlene, og lar ikke rusmidlene bruke meg. Det har jeg greid i over 20 år. Mitt drug of choice er psykedelika for selvutvikling. Da fortrinnsvis ayahuascha , men og sopp. Så prøver jeg å ha et avslappet forhold til kratom som jeg nyter en gang i blant.Av hard-drugs så hender det at jeg bruker legeamfetamin(lisdex) dersom jeg må lære meg nye og kjedelige ting som jeg må kunne. Røyking av cannabis har jeg nesten sluttet helt med.
Akkurat nå er det kun dolcontin, men har brukt ALT de siste 10-15 årene. Hadde det ikke vært for at jeg prøver å få mer frihet ifbm lar+ ønsker å starte opp adhd medisiner så hadde jeg nok fortsatt brukt absolutt alt med hovedvekt på speed, benzo og opioider.
Jobber ikke. Skulle ønske ting var annerledes men det går vell mot ung uføre..
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber som snekker.
Kun flein i ny og ned. (fritiden)
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høyere stilling innen IT.

Røyka tjall i altfor mange år, men har pause på ubestemt tid. Rett og slett fordi jeg ikke orker angsten ifm bilkjøring. Kjører ikke i rus, men angster for spyttprøver. Utenom det litt psykadelika her og der og en og annen rulletur på mdma.

Kan godt ta en strek her og der om det kommer på bordet, men hører sjeldenheten til.
Bruker kratom daglig. Jobbet i helsevesenet mesteparten av livet.
Jobber med It/Tech

I dag jeg for det meste stoner og vindrikker.
Men har vært borte i veldig mye rart
Prosessoperatør halvparten av tida så tegner jeg alle flytskjemaene og elektroskjemaene resten av tida. Vet ikke hva mann kaller en slik stilling.

Tar egentlig det meste av rusmidler, heroin, speed, lsd etc. Er på dag 3 med å slutte med snus og dæven er suget sterkere enn faen meg hero!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber som lærer på VGS, tar dolcontin, tramadol, en og annen oxy, lyrica og no lykkepillegreier daglig. Fungerer 100% i jobb og sosialt. Går på relativt lave doser, og har gjort dette i 10år +. Noe resept, noe ikke. Og røyker i ferier etc.
Student - idrett/helsefag/ernæring
Hadde vært genialt om noen her nå sa "Bama, men må rømme landet nå"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Lei Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på ganske høye doser med aduvanz (lisdeksamfetamin) og Lyrica for å jevne det hele ut. Studerer faktisk medisin.
Drifter et firmai Oslo (velger å holde både bransje og navn ute).

Tidligere:
Amf, cannabis, benz ++

Nå:
Alkohol
Sopp
Weed av og til
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart at jeg ikke ser så mange kokker her, jobber selv som kokk og 9/10 av de kokkene jeg kjenner er på noe rart til en hver tid.
Jobber ikke, men vil ha jobb igjen. Går på ettervern og dagbehandling for å holde meg opptatt, nå røyker jeg kun nattings