Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1648
Halla. Tok en thc test som jeg er litt usikker på om er negativ eller ikke. Det skal komme to streker men den er jo langt fra like sterk som den første? Er den mindre sansnylig positiv da, eller hva vil det si egentlig. Noen som har tatt disse forså en prøve?

Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Halla. Tok en thc test som jeg er litt usikker på om er negativ eller ikke. Det skal komme to streker men den er jo langt fra like sterk som den første? Er den mindre sansnylig positiv da, eller hva vil det si egentlig. Noen som har tatt disse forså en prøve?

Vis hele sitatet...
Nei.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Nei.
Vis hele sitatet...
Nei?
Nei den er negativ?
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Nei?
Nei den er negativ?
Vis hele sitatet...
den er negativ.

Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Nei?
Nei den er negativ?
Vis hele sitatet...
Hvilket test-kit er det?
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 01:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
den er negativ.



Hvilket test-kit er det?
Vis hele sitatet...
Okay. Core tests. Fra test-helsen
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Okay. Core tests. Fra test-helsen
Vis hele sitatet...
Negativ, og kan jeg spørre hvorfor tester du deg selv`?
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Negativ, og kan jeg spørre hvorfor tester du deg selv`?
Vis hele sitatet...
Skal snart begynne på rusprøver. Tok siste j’en for 1 uke siden men har røyka i noen uker i strekk, og vil gå negativ på testen(e) neste uke. (Helst)
Blir du testa med slike engangstester?
Jeg har blitt testa med sånn test hos politiet og for min del gikk den som negativ men tror både jeg og politimannen var litt i tvil haha
Så lenge du kan se streken er den negativ, spiller ikke noe rolle om den er svak. Har hørt at svak strek er en indikasjon på at mengden thc-metabolitter i pisset er like ved/under threshold for å oppdages av testen