Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 808
Anonym bruker
"Høflig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får noen år siden var jeg på seile ferie i Amsterdam, det var da jeg først testet cannabis. Det gikk så noen år før jeg prøvde på nytt men her i Norge, idag røyker jeg litt i gjeve mellomrom, annenhver helg kanskje. Jeg lurer da på hvor lett det ville hvert å ta med noen gram tilbake til Norge i seilbåt etter en mulig ny ferie til Amsterdam til sommeren. Er det for risikabelt eller burde jeg ikke bekymre meg for å bli tatt på fersken? Og hva ville straffen hvert hvis jeg ble tatt med smugling av rundt 30g til egen bruk?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bot vill jeg tenke.
Ser for meg det er relativt lett å bli kvitt 30g hasj på sjøen unasett, om du skulle blitt stoppet. Ville ikke vært bekymmret
Som han over sier må det være relativt enkelt. Ha varene festet til en tung gjenstand som lett kan vippes over bord om du skulle få besøk av toll.

Er du redd for kontroll ved land kan du alltids lempe varene over bord med GPS sender, eller gjemme det på en holme midlertidig