Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 615
er gmod 13 kommet ut nå ikke beta'aen altså men når jeg started gmod da kom det en veldig stor update og nå er gmod helt anderledes....... alle addons og mange av mappene mine er vekke

vet noen om de har oppdatert gmod til 13 eller og ødelagt alt?

btw fant ut av det.... nå er gmod 13 ute..... alt arbeidet -.- kommer ikke til å spille gmod lenger.....
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
er gmod 13 kommet ut nå ikke beta'aen altså men når jeg started gmod da kom det en veldig stor update og nå er gmod helt anderledes....... alle addons og mange av mappene mine er vekke

vet noen om de har oppdatert gmod til 13 eller og ødelagt alt?

btw fant ut av det.... nå er gmod 13 ute..... alt arbeidet -.- kommer ikke til å spille gmod lenger.....
Vis hele sitatet...
hva er hensikten med tråden når du fant ut av svaret før du posta det .... ?
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
hva er hensikten med tråden når du fant ut av svaret før du posta det .... ?
Vis hele sitatet...
Retardmoments lenge leve!
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
hva er hensikten med tråden når du fant ut av svaret før du posta det .... ?
Vis hele sitatet...
Hahaha, lurte på det samme
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Retardmoments lenge leve!
Vis hele sitatet...
jaha, så forklar hensikten med tråden når han SELV svarer på sitt eget spørsmål da.
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
jaha, så forklar hensikten med tråden når han SELV svarer på sitt eget spørsmål da.
Vis hele sitatet...
Han siktet til TS, ikke deg. Uansett så kan det ha vært dobbelpost som ble slått sammen, altså at han først skrev tråden og svarte på den selv før noen hadde svart. Da vil innleggene hans slås sammen til ett.
Sitat av krJo Vis innlegg
Han siktet til TS, ikke deg. Uansett så kan det ha vært dobbelpost som ble slått sammen, altså at han først skrev tråden og svarte på den selv før noen hadde svart. Da vil innleggene hans slås sammen til ett.
Vis hele sitatet...
åja, tolka det på en annen måte jeg... :P

mest sansynelig har inleggene blitt slått sammen ja
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
jaha, så forklar hensikten med tråden når han SELV svarer på sitt eget spørsmål da.
Vis hele sitatet...
Det var rettet mot trådstarter.