Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 445
God dag!

Jeg driver en elevbedrift i Asker ved navn Exhibition Events som nå har hatt et elektronika-arrangement i Asker som gikk ganske greit. Problemet var vel at arrangementet ble holdt på et nolunde ukjent og lite attraktivt lokale som førte til at svært få kunne komme. Vi har nå planer om å utvide både lokale og deltagere.

Planen er midlertidig å holde et arrangement i Sandvika, eller sentralt i Bærum ettersom det er mer sentralt (Mange kom ikke fordi de selv bodde i Bærum og ikke orket å reise til Asker).

Mitt spørsmål er litt om erfaring eller kunnskap rundt dette. Vi har sett litt på Musikkflekken blandt annet, men er ikke sikker på om vi har oversett noen andre lokaler som rommer en del mennesker, har bra akustikk og er sentral til buss/tog/taxi.
Noen forslag?

Eventuelt andre tips dere kan slenge frem!:-) Takk for alle innlegg, det er til stor hjelp!:-)
Serr prøv å få lagt arrangementet på Arena Bekkestua.
http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article213840.ece
Haha, jeg leste om det. Vi har heldigvis lært av deres lekse:-)