Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1770
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en super kveld for ikke så lenge siden, men jeg blacka ut (det er det jeg i hvertfall husker og tror skjedde) Leste litt på nettet og sobril + alkohol kan være en dårlig og farlig kombo, men jeg overlevde

Kan jeg evt. gjøre dette igjen uten at det er farlig? Er en liten dose, men hvis jeg virkelig bare var heldig ønsker jeg ikke å spille med livet mitt

Leste det slikt at alkohol + sobril kan gjøre at du blacker ut, men er det nødvendigvis alltids en dårlig ting?

Litt annen info som kan være nyttig
Mann, 18
Vekt 90kg
Middels toleranse på benzo. Sobril er det sterkeste benzo jeg har tatt
Du kan lett dø av alkohol alene, det er folk som må pumpes hver helg for å overleve. Du nevner ingenting om verken mengde alkohol eller hvor mange mg sobril. Om sobrilen var en avgjørende faktor blir bare synsing fra oss andre, ta heller ansvar for egen helse med forsvarlige doser.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Du kan lett dø av alkohol alene, det er folk som må pumpes hver helg for å overleve. Du nevner ingenting om verken mengde alkohol eller hvor mange mg sobril. Om sobrilen var en avgjørende faktor blir bare synsing fra oss andre, ta heller ansvar for egen helse med forsvarlige doser.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev 1x 10mg sobril i tittelen
Alkohol er kanskje 1dl vodka?
Det er farlig nok for en liten pjokk som deg, og enda verre for hjernen din.

Når du blacker ut på blandingsmisbruk uten å ha peiling på potensielle konsekvenser for å følge opp med å spørre om du kan fortsette med det... hva slags svar forventer du?

Alle er ulike, og hjernen din er ikke ferdig utviklet før om 10 år. Sånn som du holder på nå blir den ikke ferdig utviklet uansett.
Det perspektivet er et fint utgangspunkt for deg
Sist endret av Våtfisk; 30. januar 2020 kl. 19:16.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"18 år å driver med sånt" først og fremst er det "og" som er riktig der. For det andre så vet du ingenting om mitt liv eller hva jeg sliter med, men jeg gidder ikke å argumentere om det. Spesielt ikke når jeg skriver anonymt.
Vis hele sitatet...
Først og fremst argumenterer du for eller mot. For det andre så er dine utfordringer ikke en god unnskyldning for å blande benzodiazepiner og alkohol, tvert imot!

https://freak.no/forum/showthread.ph...=Benzo+alkohol

Hvorfor skal jeg bry meg om din helse og sikkerhet når du ikke bryr deg om andre sin helse og sikkerhet? Spesielt ikke når jeg svarer anonymt.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 sobril er fin kombo med litt alkohol. Men ikke ta mer, blir fort blackout og tullball.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 sobril er fin kombo med litt alkohol. Men ikke ta mer, blir fort blackout og tullball.
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Leste det slikt at alkohol + sobril kan gjøre at du blacker ut, men er det nødvendigvis alltids en dårlig ting?
Vis hele sitatet...
Øh, ja. Liker du å våkne dagen etter uten å huske en dritt?