Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 679
Yo freaks! Har ordnet growkit til cubenis sopp. Ifht dette lurer jeg på det lettvindeste tipset for enten å sterilisere vann selv eller evt hvor man får kjøpt sterilt vann som egner seg til kultivering?
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Yo freaks! Har ordnet growkit til cubenis sopp. Ifht dette lurer jeg på det lettvindeste tipset for enten å sterilisere vann selv eller evt hvor man får kjøpt sterilt vann som egner seg til kultivering?
Vis hele sitatet...
Kok vannet
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skal du med sterilt vann?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uansett så får du kjøpt sterilt vann på apoteket. Og nei, det er ikke det samme som batterivann fra biltema.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skal du med sterilt vann?
Vis hele sitatet...
Om det ikke er et ferdig sett med mycel må man jo ha litt vann å blande ut sporene med
Som kloakk sier, kok det.

La det koke godt i 10 minutter. Sett spissen godt under vann. Trekk opp. La det ligge i ett lite minutt, spesielt visst sprøyten er brukt fra før. Sprut ut. Trekk opp en gang til. Vent litt. Sprut ut. Trekk opp en siste gang, unngå luftbobler. Tada. Du kan også pakke sprøytene i aluminiumsfolie og la det dampe i en kjele. Anbefalt tid husker jeg ikke.

Mange tråder om dette for tiden, gøy å se at kultivering er i vinden
Sist endret av kastrertHankatt; 24. februar 2020 kl. 19:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.