Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 761
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ut å fly. Jeg har fått Vival for min flyskrekk. Det jeg lurer på er om jeg vil fortsatt være preget av effekten av den etter flyturen, eller dagen derpå. Dette fordi Vival har en voldsom lang halveringstid.
Til en viss grad. Du har vel ikke fått noen stor dose?

Ligg unna alkohol det første døgnet og vær forsiktig det neste så går det nok helt fint.
Det er tale om 5mg. Det jeg tenker er hvordan denne kan påvirke meg. Vil den fortsatt dempe angsteffekten selv 24timer senere?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av friendlyfiir Vis innlegg
Det er tale om 5mg. Det jeg tenker er hvordan denne kan påvirke meg. Vil den fortsatt dempe angsteffekten selv 24timer senere?
Vis hele sitatet...
Burde ikke du vite det, du som er ekspert på benzo og sier all bruk over 2 uker vil gi syke abstinenser?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke svært mye. Problemet er imidlertid at jeg blandet det med alkohol. Og spiser du benzo mer enn kanskje to uker vil du føle abstinenser, tro meg. Og de er kraftig.
Vis hele sitatet...
...du blir jo "helt crazy" av litt sobril så ville tatt det rolig med diazepam.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg drikker ikke til vanlig. Problemet er bare når jeg tar en "fest" så varer den på det meste som er nå hele julen/nyttår. Jeg har sikkert drukket 3 liter sprit og utellelige øl. Det er første gang jeg også har tatt benzo i julen. Jeg holdt nesten på å stjele øl fra butikken pga at jeg kombinerte Sobril med alkohol. Men jeg kjente ikke noe effekt av Sobril bare at jeg ble helt crazy.
Vis hele sitatet...
Eller var det ifjor?

Sitat av friendlyfiir Vis innlegg
I forbindelse med en svært krevende periode av livet mitt, festet jeg med venner fra 22. desember til 1. januar. Daglig alkohol i blodet med 40% sprit.

Når da 2. januar kom, og jeg måtte bli edru fikk jeg ekstreme abstinenser i form av skjelvinger, svetting, høy puls og panikkangst for å dø av abstinenser.

Jeg sluttet meg for å oppsøke lege. Etter omfattende tester av hjertet mv. Bestemte de seg for å gi meg Vival 5mg - to tabletter.
Vis hele sitatet...
PS; Du får ikke "omfattende tester" av hjertet når du havner på legevakten hvis EKG, blodprøver og blodtrykk er normalt. Og det er standard kontroll - ikke omfattende som flere blodprøver, ultralyd og
hjertekateterisering.

Virker som du enten troller eller har vrangsforestillinger
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk sobril 15mg. 2 tabletter å 2 flyplass pils gjorde underverk