Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1218
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens!

Har noe rusk liggende her:
- 9stk STILNOCT
- 1stk "Sominex" (Night sleep aid)
- 18stk Blåvalium
- 2g med weed




Er det noe av det over her jeg kan kombinere for å få en "digg" og slapp sofarus?
Bare chillen å se en film eller noe.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noen her som forresten vet forskjellen på Imovane og Stilnoct?


Imovane blir jeg egentlig angsfri og en skikkelig "goodfeeling av". Sovner ASAP når jeg lukker øya, da.
Stilnoct gjør meg mer mongo og hemningsløs hvis jeg lar vær å sove.

Hadde holdt meg til noen blåvalium og røykingsen din Så en Stilnoct for å sovne når du vil det (om det i det hele tatt trengs)
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Stilnoct gjør meg mer mongo og hemningsløs hvis jeg lar vær å sove.

Hadde holdt meg til noen blåvalium og røykingsen din Så en Stilnoct for å sovne når du vil det (om det i det hele tatt trengs)
Vis hele sitatet...

Takk for svar! Da blir det litt røykings og noen par-tre blå.

Når jeg hiver i meg en 5-6 Imovane blir jeg i en veldig digg form! Hvordan er Stilnocten?
Husker dama tok Stilnoct en gang og hun ble så jævlig mongo at jeg ble alvorlig bekymret. Vurderte å ringe ambulanse liksom.

Hun snakket usammenhengende og så åpenbart ting som ikke var der. Tror hun tok mer enn det som blir forskrevet for søvn da.

Har prøvd selv også, er ingen digg/morsom rus. Husker faktisk ingenting!

Men du sovner på 10 sekunder om du tar en Stilnoct 10-15 minutter før du legger hodet på puta.
IKKE bruk Stilnoct som rusmiddel. Det skaper bare rare hallusinasjoner og er IKKE et rusmiddel. Sominex er et allergimiddel som har en bivirkning som brukes til søvn. Begge burde du droppe å bruke. 18 stk. Valium er også alt for mye på en gang, hvordan er toleransen din? Og håper virkelig ikke at du har tenkt til å innta 2g med weed... Sorry hvis jeg virker negativ, men tenker kun på ditt beste.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ta 0.5g MAX i en joint, ta gjerne 3 blåvalium. Du får god form, men pass på. Mulig jeg tar feil da, så la en under meg verifisere. Siste jeg vil er å spre feilinformasjon. Stilnoct tar du før du legger deg, men er egt noe drit. Kast vekk sominexen.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jaja, etter 5 dager på fylla ble det følgende:

- En 5-6 trekk med weed
- 2 blåvalium
- 25mg Quetiapine
- 1000mg Vitamin C
- 1 Multivitamin


Våknet nå etter å ha sovet i 21(!) timer....