Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1937
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har fått tak i noen xanor, det står galenika a.d. Beograd alprazolam på baksiden. Noen som har testet disse og kan si åssen effekt de har?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De er etter min mening det beste alprazolam preparatet. veldig vannløselig så enkel å skyte de (anbefales ikke nei, bare derfor jeg syntes de var best) folk påstår at de er sterkere/mer potente men tror nok bare det er at de løser seg fort opp, derfor virkningen kommer raskere
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
må man filtrere disse først? har gått tom for wheel-filter og bruker kun bomull, noe som virker betydelig dårligere...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
må man filtrere disse først? har gått tom for wheel-filter og bruker kun bomull, noe som virker betydelig dårligere...
Vis hele sitatet...
Ja de funker knall , hvorfor skyte de når det er 90% biotilgjengelighet , er bare waste IMO Ta de oralt , ikke skyt de
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har tatt tre stk, merker ikke det helt store må jeg si
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har tatt tre stk, merker ikke det helt store må jeg si
Vis hele sitatet...
Oralt?
Før du skyter piller(noe man Ikke bør gjøre) burde du ihvertfall sjekke om virkestoffet er vannløselig.

Alprazolam vil ikke løse seg i vann med nøytral PH.
Men du har sikkert fått skutt litt bindemiddel
Sist endret av SkammeligNykter; 27. desember 2019 kl. 00:22.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg koker de og trekker de opp igjennom bomull, funker knall. Men som nevnt er det ikke spesielt heldig å skyte piller, men opplever disse som at de har lite fyllstoff/bindemiddel.Bikkjebein skyter jeg aldri f. eks
Vei pillen og tenk deg at kun 0.001g av dette er alprazolam hvis det er 1mg piller. Da sier det seg selv at du får i deg mye drit sammen med det lille milligrammet med ikke-vannløselig alprazolam
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok de oralt. Har ikke mer sterilt vann eller sprøyter igjen greit nok. Vil ikke bli hekta på det der. Hva er nest beste måte å ta de på? Blande med vann i ei sprøyte og skyte opp i bakenden?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok de oralt. Har ikke mer sterilt vann eller sprøyter igjen greit nok. Vil ikke bli hekta på det der. Hva er nest beste måte å ta de på? Blande med vann i ei sprøyte og skyte opp i bakenden?
Vis hele sitatet...
Ingen vits å skyte , sier det igjen Best oralt
Men om du absolutt skal skyte de , husk at du får mye bindemiddel også i skuddet Ser ingen vits med å skyte de , når de er ment å tas oralt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok de oralt. Har ikke mer sterilt vann eller sprøyter igjen greit nok. Vil ikke bli hekta på det der. Hva er nest beste måte å ta de på? Blande med vann i ei sprøyte og skyte opp i bakenden?
Vis hele sitatet...
Legg fra deg den åpenbare kåtheten din på å jage det der "rushet".

Spis det oralt, det funker som faen. En Xanor smeller på 15 minutter om du legger den under tungen.

VET ikke om å junke funker.

De Ksalol brettene med 1mg små bleke er det jo enklere enn rivo å få tak i for tiden. Kjøp og test.
Sist endret av krystallkongen; 28. desember 2019 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
må man filtrere disse først? har gått tom for wheel-filter og bruker kun bomull, noe som virker betydelig dårligere...
Vis hele sitatet...
Ikke var idiot og skyt alprazolam, eller noen benso, bortsett fra f.eks midazolam som man kan bruke IV.

Hvis du gjor LITT research så ser du att;
1. alprazolam er ikke vannloselig
2. masse bindemiddler og shit som ikke loser og kan skape komplikationer
3. det gir ikke noe direkt smell slik en forventer seg av IV

Jeg har testet att royke disse og. Ikke gjor det heller.

Legg de under tunga eller svelg de