Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 804
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei

prøver å få svar over alt men finner ingen steder...

hvordan filtrerer man når man bare har bomull? brukte wheel-filters, men er nå tom. dessuten tror jeg filteret tok alt av virkestoffer også.

vil bestille fler filtre men hvilke?

https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...ilter&_sacat=0

her er et utvalg fra ebay. som sier noe om millimeter osv, men jeg aner ikke hva det har av betydning og hva jeg skal velge.. søker på youtube og google og her uten å finne svar...

anyone? hadde blitt meget glad for svar :-)
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
temgesic
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
prøvde nettopp med paracet bare for å se åssen det funka i fohold til blankheten på det som ble "filtrert". jeg tok en sprøyte og løste opp en paracet i. tok en annen sprøyte og la litt bomull i nederst. tok det utblanda vannet med paraceten i og dro gjennom sprøyten med bomull. Det ble en lys hvis blanding.

men om jeg gjør det samme med temgesic vil virkestoffet også sette seg i bomullen?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har løst opp både temmere og subutex med vann fra springen og rett i åra tidligere, følte meg smådårlig dagen etter, men så da burde det vel gå og filtrere gjennom bomull med sterilt vann.
Knuse dem til pulver,
Ha i og and godt med vann.
legge bomull i bunnen av sprøyta og ha i blandingen og bruke stemplet til å presse gjennom ;-)
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk får svar!
Men blir ikke en del av virkestoffet liggende igjen i bomullen?
Nei virke stoffet blir ikke liggende igjen i filtere, ihvertfall ikke så lenge stoffet er vannløselig. Bomull er egentlig ikke tilegnet til å filtrere stoffer du har tenkt til å skyte, det finnes andre ting som er mye bedre uten at jeg kommer på hva de filtrene heter ifarta.

At bomull ikke holder mål fikk du lett se da du prøvde å filtrere paracetamol. Vist det hadde fungert så ville vesken din vært nærmest helt klar

Jeg har ingen erfaring med sprøyter, med du skal lett kunne finne ut nok om stoffet du tenker å skyte på nett til å finne ut om det i det heletatt egner seg til skyting eller om du likså godt kan bruke en annen inntaksmetode. Vist ikke så tenker jeg at du ikke har kunnskap nok til å eksperimentere med sprøyter
Sist endret av Alge; 4. desember 2019 kl. 17:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.