Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2159
Hei. Lurer på om cannabis booster LSD-trippen ekstremt mye eller om dette bare er en myte.

Har blandet lsd, cannabis og ketamin før. boostet trippen litt men ikke noe merkbart, lurer på om det bare er meg
Sist endret av mittnavnerhei; 24. september 2019 kl. 06:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns ting kan bli litt mer skummelt og mystiskt etter jeg har røyket. Gjerne tankemønsteret, men hallisene blir også påvirket av hasjen.
for meg booster cannabis tankekjør på psykadelika mest og gjør det hele som oftest mer forvirrende/tankeloops osv.
bedre å bare ta større dose syre/sopp rent, evt røyka på når man begynner å lande.
Det er nok ganske individuelt hvordan folk reagerer på cannabis under tripping.

For meg så booster det ikke så veldig mye, blir ikke noe særlig mer tura, men det løfter på en måte trippen til et annet nivå hvor alt bare blir mye bedre.
Cannabis under tripping er som smør på brødskiva for meg, bare må ha det.

Har trippet et par ganger uten cannabis å jeg føler jeg blir alt for rastløs, går bare rundt å lurer på hva jeg skal gjøre.
Men når jeg røyker så klarer jeg å slappe av, legge meg tilbake å nyte turen, elsker å ta et mega trekk å kjenne hode å kroppen bare vrenge seg innover og bli helt rammeskeiv, får liksom kjent på den samme følelsen jeg fikk av cannabis i tenårene, sterk følelse av glede og latterkick av ingenting.

Pleide å røyke på badet før å det var helt fantastisk når man tura ganske hardt å stupe bøtta eller fyre en bong å bare se inn i speilet, studere ansiktet å se det morphe og forsvinne inn i hallisene, har fått ganske mange aha-opplevelser på den måten.

Men det er ikke alle som talker det like godt, de fleste jeg har turet med liker å røyke og klarer seg fint, men så har du de som ikke røyker så ofte og jeg har sett noen av de tippe litt over hvor de har begynt å repetere seg selv, lure på hva som egentlig skjer, en fyr snakket samme setning baklengs i noe som føltes ut som timer før han til slutt klarte å få ut setningen i riktig rekkefølge.
Sist endret av Kjelldriver; 25. september 2019 kl. 15:50.
Cannabis på LSD og annet psykedelika kan både gjøre trippen bedre og slå den vrang. Jeg er som Kjelldriver når det kommer til røyking mens man turer, på godt og vondt. Det kjipe med cannabis på turen er hemning av hukommelse, så man bytter på en måte hukommelse i intensitet.
Har prøvd cannabis sammen med MDMA. Det som skjedde var vel egentlig at jeg og kompisen min hadde dype samtaler om et tema, før vi plutselig snappet ut av det og husket ikke hva vi pratet om en gang. Det knuste hukommelsen skikkelig. Vi husket ikke hva vi snakket om eller hva vi hadde planer om å gjøre, så det ble bare stuk. I ettertid har vi bare ledd av det selvsagt.

Nå skjønner jeg at dette kanskje ikke er så relevant for tråden siden den handler om LSD og Cannabis, men det er i det minste en erfaring med MDMA og Cannabis.
Sist endret av Nullmening; 25. september 2019 kl. 18:13.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at det er risikabelt. Jeg har vært veldig forsiktig bortsett fra på mdma, der har jeg røkt mye. På lsd og sopp har jeg prøvd med små trekk hvis alt kjennes bra ut. Det har gått fint men det er en overgangsfase som er litt ekkel for min del.
Mitt tips er og være veldig forsiktig. Og tripper du for og forbedre det selv, så er min erfaring at det er dumt da hukommelsen blir veldig dårlig.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På høye doser er min erfaring at cannabis gjør lite annet enn å gjøre trippen litt mykere i kantene. Det er en slags tåkelegging av klarsyn man får under trip og mener man får mindre ut av trippen. På noe lavere doser så kan cannabis kickstarte en trip fra ganske mild til mer intens. Tåkelegging og forvirring kan være en bieffekt., men på mildere doser går d som regel greit.

Tommelfingerregel er å ikke blande med mindre du er stoner til vanlig. Skal du absolutt røyke så vent til nedtur, dog kan dette kickstarte hele greia å gjøre at man får heler forstyrrende 1920-talls tegnefilmer på netthinna. Bare slitsomt