Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1968
Hei
Første gang jeg poster noe her

Jeg får tramadol på resept og lurer på om noen har prøvd å ta et par stykker før tatovering ? For og få tiden til å gå.(smerten er ikke et problem) er en seriøs sjappe så weed er uaktuelt.

Kan legge til at jeg har litt toleranse men er forsiktig med bruken så 2-3stykker gir en god følelse i kroppen.
Jeg har ikke prøvd selv å ta tramadol før tattovering. Det går sikkert helt fint, men anbefaler å ikke gjøre det. Snakk heller med artisten for å få tiden til å gå, hør musikk og slapp av.
Meh, do it. Bør funke finfint IMO
Anonym bruker
"Snakkende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funket flott for meg når jeg tatoverte ryggen og bare små slumret gjennom hele seansen.. Tok vel 750 mg med toleranse
Anonym bruker
"Orange Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lmao trodde du hadde tenkt til å tatovere pilla eller pakka fordi du likte det så godt eller no, ut fra overskriften din
Jeg har en venninne som har tatt det, og sier det har hatt en effekt på smerten og gjort opplevelsen mer ok. Hun har stort sett måttet reise for å ta tatoveringene sine og fullført store pieces av gangen, over flere dager.

Jeg personlig mener at å ta en tatovering er en oppelvelse i seg selv, og både smerten og tiden det tar er en stor del av det. Jeg ser på det som en reise og en slags transformasjon, og at dersom jeg ikke tåler det, så er det heller ikke for meg, på en måte. Men hvor mye hver enkelt velger å legge i det er svært individuelt, bare se på han alle guttæ som popper det de har, tar bittesmå tatoveringer og ser ut som et nice price flash sheet nå om dagen.
Trådstarter
5 0
Takk for gode råd.
Tatovert en pakke tramadol kanskje ja ��
Tar et par stykker i første pause tenker jeg. Skal sitte 8-10t så dagen blir lang.
Hva skal du tattovere hvis det tar 8-10 timer?!
Ghetto respekt fra meg, hvis du fixer deg en Tramadol tattis.
Bare du ikke overstiger 450mg så pleide jeg å bli ganske sløv på 2-300mg selv, går du no særlig mye høyere så kan du oppleve litt ubehagelige serotoninreaksjoner som anspenthet, kvalme og kaldsvette.. Husker jeg tok 600mg en gang, og etter en times tid måtte jeg slenge innpå en rivotril for å få kroppen til å slappe av, før jeg tok den var det helt grusomt. Fikk forklart av en kompis at det jeg opplevde der var overdose på serotonin aka serotonerg-syndrom(usikker på stavemåte). Men som nevnt 2-3 kanskje tilogmed 400mg med litt toleranse koser jeg meg gløgg ihjel.

MERK: Da tar jeg 100mg depot, så hvis det er 50mg instant release du har så ville jeg halvert det til 200mg max for å unngå ubehag.