Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4041
Jaja, tenkte jeg skulle prøve å fortelle om den første gangen cannabis VIRKELIG kicket inn på meg...
er ikke en mester til å fortelle men skal gjøre så godt jeg kan!

Når: September 2014 en gang.
Hvor: Hos en klassekompis.
Hvem: "anders" og "ivar"

Jeg og to andre nye kompiser jeg hadde blitt kjent med når jeg startet på videregående hadde avtalt at jeg og Ivar skulle dra til Anders og røyke og slappe av. Både Anders og Ivar har røyka i noen år og er ganske innrøyka. Da vi kom til Anders var klokken c.a 13.00 og vi hadde egentlig ikke tenkt til å starte å røyke før på kvelden da faren til Anders hadde lagt seg. vi skulle også innom huset til tanta til Ivar for å mate hunden hennes og passe på den til hun var hjemme fra fengselet der hun besøkte dama si ( ja hun er lesbisk. )

Så tenkte Anders at vi kan jo ta noen bongtrekk siden det er en stund til faren hans er hjemme og innen den tid er vi og passer huset til tanta til Ivar uansett. så, ivar og anders tok sikkert 3-4 bongtrekk av visstnok veldig bra Weed ( Sativa ) og så var det min tur. Jeg hadde aldri røyka bong før og det her var en skikkelig bong, så Anders tilbudde seg å fylle bongen for meg og det gjorde han. Jeg tok et svært hit og allerede før jeg fikk all røyken ned i lungene kjente jeg det kicka SKIKKELIG. Jeg la meg bakover i senga til Anders og måtte bare lukka øynene, sansene mine gikk helt i spinn og jeg hadde litt av den samme følelsen som jeg har når jeg er drita full.

Så jeg lå der mens de andre tok flere trekk og alt bare snurret og snurret og jeg skjønte ikke hva som foregikk. jeg lå der i kanskje 15 minutter ( noe som føltes ut som 5 timer ) før de andre foreslo at vi dro til Tanta til Ivar. Jeg ville vente litt for jeg følte meg ikke helt bra men de andre insisterte på at vi gikk, så det gjorde vi.

Da jeg gikk ut døra skjedde det noe helt magisk, jeg ble møtt av et sterkt og fascinerende lys, det var sola. Nå kicket det inn for fullt og hele kroppen min kriblet mens vi gikk mot huset til tanten til Ivar som heldigvis bare lå 10 min unna. Vi snakket litt om tanten til Ivar og Ivar fortalte at hun deala Weed og at vi hadde fått lov til å røyke i leiligheten hennes. så de andre gledet seg til dette. jeg derimot hadde mer enn nok med det ene bong trekket jeg hadde fått. Da vi hadde gått i cirka 5 minutter fikk jeg en intens og merkelig kilefølelse i Tissen min, det kjentes seriøst ut som om jeg tisset på meg! ( flere som har opplevd dette?? jeg pleier også å bli veeeeldig kåt når jeg røyker hasj/weed, noen flere? ). Jeg fortalte de andre om følelsen jeg hadde og de bare lo og idet jeg fortalte dem det ble følelsen verre. det endte med at jeg måtte gå med handen min i buksa og nappe litt i kølla mens jeg gikk. ( skulle virkelig likt å sett dette synet, må ha sett latterlig morsomt ut ! ). Mens de andre lo og lo av meg gikk vi videre mens jeg fortsatte å nappe i kølla. jeg hadde veldig mange tanker i hodet mitt og jeg husker jeg funderte på hvordan jeg hadde endt opp her og hva f*** jeg drev med.

Så kom vi til leiligheten til tanta til Ivar og kriblingen i tissen hadde gitt seg ( heldigvis ). Ivar låste opp døra og synet som møtte meg var skremmende. det var rot OVERALT og det lå piller og sprøyter på gulvet og på kjøkkenet. jeg som er en vanlig gutt som er flink på skolen og som kun har konsumert litt cannabis er selvfølgelig ikke vant til slikt, det var rett og slett et narkishus. vi satte vårs på sofaen mens Ivar gikk for å finne litt hasj, jeg prøvde å snakke med Anders for å få han til å hjelpe meg mens jeg kjente noiaen krøp nærmere. jeg sa hele tiden at jeg ville ut og at jeg ikke burde være på sånne her steder for jeg er ikke vant til det og Anders skjønte meg bra. Men etterhvert greide jeg å slappe av litt og det føltes deiligere. Anders satte på noe musikk mens Ivar tok en 0,5 L cola flaske og brente to hull i den, den ene var til choke og den andre puttet han en Joint inni med prima brunt og litt tobakk.

Jeg var skeptisk til å røyke den for jeg hadde fortsatt litt noia og var småkvalm og brunten skulle visstnok være veldig bra. men etter råd fra de to andre tok jeg noen trekk og merket jeg ble roligere, kroppen ble skikkelig tung og jeg var ikke like nervøs lenger. vi røyka litt og snakket sammen og bare slappet av, så begynte det å tordne og lyne og Anders fikk noia fordi han hadde glemt å trekke ut pc-kablene sine så han sa vi måtte hjem. Ivar sa vi bare kunne dra og at han kom til å vente til tanten sin kom hjem og at han kanskje kom bort senere på kvelden. vi løpte hjem til Anders og jeg kjente at rusen sakte men sikkert ga seg. så chillet vi i noen timer før vi røyka litt igjen, denne gangen fikk jeg også noia og sa jeg vurderte å stikke hjem. Anders sa han skjønte det og at han snart kom til å sovne uansett, så jeg tok mopeden min og kjørte til en venn som jeg sov hos.

Det var denne historien, har UTTALLIGE flere historier der kun morsomme ting skjedde under trippen. har i ettertid vært hos Anders et par andre ganger og slappa skikkelig av uten noe noia.

Og til slutt vil jeg bare komme med et lite tips til folk, når dere får en skikkelig fin og happytripp anbefaler jeg å ta noen videoklipp/lydopptak. husk selvfølgelig å legge de et sted ingen andre enn deg selv kan finne de. hender ofte jeg røyker og kjenner jeg får litt noia eller ikke blir i topp stemning. da finner jeg bare fram noen gamle klipp og så blir jeg fort i form :P

Takk for meg for denne gang ! - R3dNoi

Glemte forresten å legge til at ja jeg kastet opp uttover kvelden...
Sist endret av R3dNoi; 22. januar 2015 kl. 02:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for historien, lo godt :-)

-Splizzey
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av splizzey Vis innlegg
Takk for historien, lo godt :-)

-Splizzey
Vis hele sitatet...
Godt å høre
Til info: Cannabis virker ikke umiddelbart, så den svimlende følelsen du sier at du fikk før hele bongtrekket var ferdig var nok nikotinsjokk, eller en mild co2 forgiftning. =)

Anbefaler deg å jobbe litt mer med skrivingen din, ellers var det en kul historie!
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av Relevant Vis innlegg
Til info: Cannabis virker ikke umiddelbart, så den svimlende følelsen du sier at du fikk før hele bongtrekket var ferdig var nok nikotinsjokk, eller en mild co2 forgiftning. =)

Anbefaler deg å jobbe litt mer med skrivingen din, ellers var det en kul historie!
Vis hele sitatet...
Hei, Var bare cannabis i bongtrekket og i tillegg hadde jeg røyka en 3-4 ganger før dette, men dette var den første gangen det virket "skikkelig" takk for feedback!
Alltid kjekt om å høre hvordan en tur var. Jeg lo godt når du begynnte å snakke om sola.
Når det gjelder skrivingen din, som Relevant sier, så bør du rette litt på det før du legger det ut fullstendig. Bare til neste gang liksom. Ha en ellers fin ettermiddag
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av agsel Vis innlegg
Alltid kjekt om å høre hvordan en tur var. Jeg lo godt når du begynnte å snakke om sola.
Når det gjelder skrivingen din, som Relevant sier, så bør du rette litt på det før du legger det ut fullstendig. Bare til neste gang liksom. Ha en ellers fin ettermiddag
Vis hele sitatet...
ja takk for tilbakemelding, sliter litt med dysleksi og har ikke vært den flinkeste på skolen så gjør så godt jeg kan, men til neste gang skal jeg lese over et par ganger først
Sitat av R3dNoi Vis innlegg
ja takk for tilbakemelding, sliter litt med dysleksi og har ikke vært den flinkeste på skolen så gjør så godt jeg kan, men til neste gang skal jeg lese over et par ganger først
Vis hele sitatet...
Ah, da er det litt mer forståelig. Lykke til.
Sitat av R3dNoi Vis innlegg
...jeg som er en vanlig gutt som er flink på skolen...
Vis hele sitatet...
Hva? Nå motsier du deg selv litt.. Er du flink eller er du ikke flink på skolen?

R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av agsel Vis innlegg
Ah, da er det litt mer forståelig. Lykke til.
Hva? Nå motsier du deg selv litt.. Er du flink eller er du ikke flink på skolen?

Vis hele sitatet...
var vell mer et utrykk jeg bare brukte, presterer dårlig på skolen, men jeg er godt likt av alle og ikke den typisk "stoneren" om du skjønner bedre da ?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Minner meg om de gode tidene jeg hadde når jeg startet med cannabis. Trist at dette nesten gir seg like fort som det starter. De første bongene/bøttene kan være i skikkelig skarpt kaliber

Moralpreken: Ikke start daglig da er det ikke en opplevelse lengre men noe du gjør for å holde deg "normal" og da er det for enkelte ikke bare å gi seg.