Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  156 59090
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Hvordan er stolene der borte?
Vis hele sitatet...
Helt ålreit ta med deg soveputen din som du kan sitte på så får du ikke vondt i ryggen.

I fjor var det en del folk som tok med seg egen stol, da stablet jeg et par hvite campingstoler på hverandre slik at jeg kom litt opp i høyden funker fett.
Stolene er ikke akkurat gode, ta med egen
Jeg lurer på;

pr. nå er det mange utilgjengelige seter. Jeg og 4 andre var litt sene og får ikke sitte helt ved siden av hverandre fordi det er så og si fullt. Blir de utilgjengelige setene åpnet etterhvert?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Noen som vet hvordan det er å ha lettsykkel og moped der? Tenkte å ha den der for lett tilgang til butikk osv
Vis hele sitatet...
Jeg hadde moped i fjor, ganske så chill Bare parkerte den rett utenfor døra til inngangen, da vil det alltid være folk og vakter i nærheten i tilfelle noe skulle skje. Så det skal nok være null stress!
Sitat av TaterKjell Vis innlegg
Jeg hadde moped i fjor, ganske så chill Bare parkerte den rett utenfor døra til inngangen, da vil det alltid være folk og vakter i nærheten i tilfelle noe skulle skje. Så det skal nok være null stress!
Vis hele sitatet...

Ah, smooth! Da kjører jeg nok dit så jeg har litt bedre mobilitet i tilfelle vi skal ut og se på den gule tingen på himmelen!
Sist endret av Erlendman; 10. april 2014 kl. 00:45.
Jæ er også med på freak-babb!
Regner med at vi snakkes på @nFF.TG.

Noen som sitter i silent?
Ja skal opp der via jobben og vi sitter i silent zone 1, blir derfor ikke med på freak rekka som jeg hadde tengt om jeg hadde dratt privat
har det blitt noe freak rekke? alltid morro å hilse på litt freaks
ja er en egen tråd om det ihvertfall
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Ble ikke noe freak rekke i år. Men vi kan snakkes på @nFF.TG for å planlegge babb osv
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
Hei. Er det noen her inne som har erfaringer med å reise fra TG med tog til Bergen ? Eventuelt Hvordan komme seg til stasjonen fra vikingskipet. Vet ikke hvor stasjonen ligge i forhold. Dett er da første gang jeg reiser til TG
Vis hele sitatet...
Alle dine spørsmål er besvart her: http://www.gathering.org/tg14/no/inf...getting-there/
Hvor varmt pleier det å være der? går det ann å sitte i T-skjorte hele tida liksom? eller er det sånn at vi må ha på oss en genser? Holder på å pakke, så må vite litt hva klær jeg skal ha med.
Sist endret av Prinlezz; 15. april 2014 kl. 20:46.
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Hvor varmt pleier det å være der? går det ann å sitte i T-skjorte hele tida liksom? eller er det sånn at vi må ha på oss en genser? Holder på å pakke, så må vite litt hva jeg skal ha med.
Vis hele sitatet...
ja det funker helt fint, ifjor satt jeg i sokkene og t-skjorte ganske ofte, luftes på morgenen.
Hvor stor forskjell er det på silent zone og vanlig zone i forhold til støynivå?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvor stor forskjell er det på silent zone og vanlig zone i forhold til støynivå?
Vis hele sitatet...
LATTERLIG STOR, jeg var i party zone de 2 fOrste Arene, der kunne jeg ikke se pA en episode med serie fordi jeg ikke hOrte hva som ble sagt. I silent zone var det MYE bedre. Noen ganger kunne jeg heller ikke spille fordi musen ristet sA mye.
Anbefaler silentzone 100ganger mer en partyzone.
Da regner jeg med at de fleste har kommet seg inn i skipet og satt seg ned. Kom gjerne på #nff.tg, vi veldig få her nå i forhold til hvor mange freaks jeg regner med at sitter i skipet
hvordan kommer jeg meg inn på #nff.tg igjen? :P
www.efnet.org også skriver du inn #nff.tg i login til venstre med nicket ditt
Akkurat kommet inn og rigget opp

her er en test av linjene vi har i vikingskipet

http://www.speedtest.net/my-result/3443258454

http://www.speedtest.net/result/3443258454.png
Noen som vet hvor mye led-lys greier koster i party shop?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Noen som vet hvor mye led-lys greier koster i party shop?
Vis hele sitatet...
uff, kom deg ut av stolen og se selv :P greit med litt mosjon på TG
Så, kor sitter freaksa?
Ingen steder. Det ble ikke noe.
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Ingen steder. Det ble ikke noe.
Vis hele sitatet...
but, signaturen in
Freaksa sitter sprett utover vikingskipet i år sjølv sitter eg på rad 77 saman med Hoffen og Mo66y
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Freaksa sitter sprett utover vikingskipet i år sjølv sitter eg på rad 77 saman med Hoffen og Mo66y
Vis hele sitatet...
Sprøtt det gjør jeg også
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Noen flere enn meg og prinlezz på rad 26?
Noen på 56?
marilize legajuana
Broiler's Avatar
R39 anyone?
Rad 31 - strekker nå hånden opp i 20 sekunder

http://nms-public.tg14.gathering.org/trafikk.html
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Rad 28 her gutar!
Sitat av knutazz Vis innlegg
Sprøtt det gjør jeg også
Vis hele sitatet...
Meget! Kor på 77 sitter du?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Rad 26 her
56, med Oatre og NapCo
Sitter på rad 77 med Hyttedo og Metulhead
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitter på R31 6-7 plasser fra scenen.
Er et par freaks på de 7-8 første plassene fra scene-siden, på rad 39, fyi
Sitat av 8bit Vis innlegg
Sitter på R31 6-7 plasser fra scenen.
Vis hele sitatet...
Du sitter altså nesten rett forran meg
Sist endret av GJERDE; 17. april 2014 kl. 13:24.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Meget! Kor på 77 sitter du?
Vis hele sitatet...
sete 53 trur jeg, kom sent i går så plassen var allerede satt opp med hyller og div når jeg komm
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Du sitter altså nesten rett forran meg
Vis hele sitatet...
Du som har det jævlige anlegget?
Vi sitter med de som har det ja.
Sitat av 8bit Vis innlegg
Du som har det jævlige anlegget?
Vis hele sitatet...
Deida, men seata sammen med dem så vet hvem de er
Cookie Monstah ^_^
Noen som kan forklare kjapt hvordan jeg kan bruke dc hubben og hva som er IRC channelen til tg? hvis det fins sånt i år da
tgdc.no er dc hubben

#nFF.TG på EFnet i irc
#tg er den flest bruker, de har også kjøp og salg på #tg.salg.
Dere som har musikk nå eller er det på senen ?
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
Dere som har musikk nå eller er det på senen ?
Vis hele sitatet...
Eg vil gjerne vite kordan eit mennesket kan spele musikk ifrå ein sene.
Et menneske kan lage musikk null stress men mente egentlig om det var dere som hadde det satans svære anlegget.
Kan være de på rad 60 rundt sete 35.