Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 923
Stort problem folkens. Jeg inntok LSD med et uhell (antageligvis 50 mikrogram). Det har gått en time, og jeg har helt sinnsyke visuals. Føles ut som langt mer en 50 mikrogram.


1 time og 15 min siden dose. Så har ikke peaket enda. Men tripper balle, uten søvn. Jeg har bare sterke visuals, er ikke så mye annet som skjer egt, aldri tatt så lave doser, aldri hatt så mye visuals heller. Men kan vel være søvnmangel?



Hva faen skal jeg gjøre? Det er litt deilig da, men er ikke forberedt på en full trip.

Det er null stress. Klarer håndtere en syre trip. Har gått en og en halv time da, og blir bare sterkere å sterkere. Så trenger noen tips før jeg peaker, Fyfaen, dette er langt mer en 50mcg.

Jeg har heeelt syke visuals, det er som en 0.5x kameralinse, tastaturet på telefonen ser helt fucked ut i tillegg, og Yeah, jeg tripper basically balle. Og trenger tips til å kunne go with the flow gjennom en trip man langt i fra forventet!!!

Om noen kan trip sitte meg til peaken, gjerne send meg en PM.

HJEEEEELP!!!!!
Sist endret av UngOgDumN; 3 uker siden kl. 07:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei dette må du bare ri gjennom og gjøre det beste ut av det. Hadde ikke jeg vært trøtt som faen idag ville jeg kanskje ha giddet å tripsitte kos deg! Ingenting er galt, du kan ha fått i deg noe annet enn LSD med tanke på at effekten er mye større enn forventet mtp. doseringen, men gjør det beste ut av det uansett
Lykke til skulle jeg nesten ha sagt som om jeg sa det selv. Går sikkert fint dette.
Trådstarter
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Lykke til skulle jeg nesten ha sagt som om jeg sa det selv. Går sikkert fint dette.
Vis hele sitatet...
Som om du sa det selv? Hva betyr det?
Hvordan fikk du i deg LSD ved et uhell? Bare datt det inn i munnen din? Kos deg, og slapp av på reisen din
Forresten, du kan alltid snakke med for eksempel mental helse sin telefon / chat. Du er anonym.
Sist endret av Tysteren; 3 uker siden kl. 08:10.
Trådstarter
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
Hvordan fikk du i deg LSD ved et uhell? Bare datt det inn i munnen din? Kos deg, og slapp av på reisen din
Vis hele sitatet...
Skulle ta mikrodose. Men jeg aner ikke hvor mye jeg har fått i meg.

Langt over 150 mikrogram trippene jeg har hatt

Jeg har så syke visuals.
Sist endret av UngOgDumN; 3 uker siden kl. 08:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøvde LSD i fjor sommer. Var prinsipielt imot det før jeg gjorde litt research, har visst åpnet dører for mange.
Har en trip report liggende som jeg vurderer å poste her, må bare formatere det skikkelig. Selv gjorde jeg det i selskap med venner, på en campingplass på Sørlandet. Solo-tripping er vel kanskje litt annerledes. Hvis du ikke har planer/forpliktelser i dag er det nok ikke mye å bekymre seg over. Slå mobilen på lydløs, få på noe musikk og hvis det er fint vær i ditt område, ta deg en tur ut i naturen.. Men ikke gå for langt, lett å gå seg vill når du balletripper så hold deg i nærområdet. Vær forberedt på at effekten vil vare i 8+ timer. Best å ikke slåss mot effekten, la den ta deg der den vil ta deg og syng med på notene så vil du kanskje få ditt livs beste opplevelse.

Bør nok gå fint det her. Lykke til!
Trådstarter
Det er helt sykt. Jeg prøver å ri det ut, men jævla vanskelig.
Ta det med ro, ikke stress, det er bare en tripp.
Pust dypt inn helt ned i magen og ut igjen med rolig takt og hold kontroll på pusten.
Sett på noe chill musikk og flyt med.
Tankene dine observerer du bare med interesse og så sender du de bare videre.
Uansett hvor heftig det føles så bare la det skje med undring og interesse.

Her er noe chill musikk.
https://youtu.be/BgVPeT74wyY?si=fatGK3S99N69lJ4A

Bare følg rytmen og lydene.

https://youtu.be/pbr9A81FbzM?si=vOMKPQ33WiAUCr38

Om du skulle føle deg ukomfortabel så ta deg en tur ut i skogen f.eks. Bytte setting kan være deilig.

Men ikke stress, det går bra.
Sist endret av Fraktalist; 3 uker siden kl. 08:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Slutt å heng her. Ride the tiger og lær til neste gang
Turn on, tune in, drop out
Sett på pink floyd/tame impala/genesis og kos deg. Hva faen stresser du for?
Trådstarter
Er rolig. Er over peaken, har snart gått 4 timer. Det kom bare veldig uanmeldt og akutt på, jeg ble kastet inn i en trip jeg ikke forventet. Men så langt har det vært en grei opplevelse, skjønte etter hvert at jeg var i kontroll over denne opplevelsen, har vært litt uti naturen, fløtet litt rundt i universet mens jeg har lugget på sofaen.



Jeg føler at tiden går ekstremt sakte.

Det ble litt intenst igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Har litt vondt i magen. Så begynte å tenke på det, og nå begynte trippen bare å bli ubehagelig igjen.

Jeg skulle ta på meg et teppe. Men det skjedde i slow mo, så var en sinnssyk opplevelse. Ubehagelig. Men jeg tripper på LSD, så litt logisk, men spørsmål, alt er så sinnsykt rart, men samtidig så skjer det ikke noe nytt, hva skjer med det?

Er litt tung i pusten, sikkert pga angst. Men er bare sinnsykt ukomfortabelt.

Jeg bare tripper. Hvorfor klarer jeg å gjøre det ukomfortabelt? Alt jeg opplever er effekten av LSD, alt jeg opplever er i mitt eget hode. Det er ikke farlig, er klar over det, men det er bare ubehagelig, trippen har roet seg drastisk og det gjorde bare alt mer ukomfortabelt.
Sist endret av UngOgDumN; 3 uker siden kl. 09:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor lenge har du vært våken? Fått i deg vann og mat?
Sist endret av SkammeligNykter; 3 uker siden kl. 10:16.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Er rolig. Er over peaken, har snart gått 4 timer. Det kom bare veldig uanmeldt og akutt på, jeg ble kastet inn i en trip jeg ikke forventet. Men så langt har det vært en grei opplevelse, skjønte etter hvert at jeg var i kontroll over denne opplevelsen, har vært litt uti naturen, fløtet litt rundt i universet mens jeg har lugget på sofaen.



Jeg føler at tiden går ekstremt sakte.

Det ble litt intenst igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Har litt vondt i magen. Så begynte å tenke på det, og nå begynte trippen bare å bli ubehagelig igjen.

Jeg skulle ta på meg et teppe. Men det skjedde i slow mo, så var en sinnssyk opplevelse. Ubehagelig. Men jeg tripper på LSD, så litt logisk, men spørsmål, alt er så sinnsykt rart, men samtidig så skjer det ikke noe nytt, hva skjer med det?

Er litt tung i pusten, sikkert pga angst. Men er bare sinnsykt ukomfortabelt.

Jeg bare tripper. Hvorfor klarer jeg å gjøre det ukomfortabelt? Alt jeg opplever er effekten av LSD, alt jeg opplever er i mitt eget hode. Det er ikke farlig, er klar over det, men det er bare ubehagelig, trippen har roet seg drastisk og det gjorde bare alt mer ukomfortabelt.
Vis hele sitatet...
Alt er rart fordi du ikke forventet en tropp akkurat nå. Spis noe frukt, drikk litt vann og sett på digg musikk, og kos deg
Jeg kan 100% garantere deg at det ikke vil skje noe feil med deg fysisk! Du kommer til å se tilbake på dette og føle at du var dum, for det var ikke så farlig likevel. Alt negativt du opplever og føler er kun i hodet ditt!
I min erfaring fikk jeg best trip hvis jeg ungikk å prøve å ta kontroll over det og heller bare flyte med og være fasinert av det jeg ser, hører og tenker Just let it go