Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6380
Jeg har 10 gram Adrafinil og 5 gram Noopept liggende.
Har testet ut Adrafinil et par dager og føler at det kicker bra på konsentrasjonen.
Døgndose Adrafinil er 300 mg, mens Noopept har en døgndose på bare på 10 mg. Testet ut Noopept en dag, men merket ikke noe særlig. Puvlveret på sin side var mye finere enn Adrafinil. Konsistensen på Adrafinil er litt som Amfetamin, mens Noopept er mer som Kokain, silkemykt og smelter mellom fingertuppene. Lukter mye bedre også.

Er det noen andre som har erfaringer med disse to stoffene, og hva som fungerer best, eventuelt hvordan de fungerer ulikt. Har ikke funnet noe særlig relevant i mine google søk eller her på forumet. Vil gjerne høre andre freakere sine erfaringer.

Hvordan kan dette intas? Har mikset det ut i Iste, men har en bitter ettersmak. Kanskje det fungerer bedre for Noopept?

Jeg har forøvrig ikke tatt så mye som 300 mg Adrafinil om dagen, men mer rundt 50-100 mg, har fungert bra for meg.

Del erfaringer!
Sist endret av kn^tte; 18. november 2015 kl. 21:32.
Har selv tatt noopept til tider, syntes effekten bygger seg opp hvis du tar det f.eks ei uke i strekk. Det er vanskelig å dosere, ville prøvd ut forskjellige doser mellom 5-10mg først.

Har du prøvd å legge det under tunga til det nesten forsvinner? det jeg likte best. Syntes det hjalp på humør og motivasjon til å f.eks studere

Du kan prøve å søke etter info her: https://www.reddit.com/r/Nootropics/
Ville vært litt kritisk, mange som hyper ting veldig.
Sist endret av SJefen; 18. november 2015 kl. 23:05.
Jeg har prøvd noopept. Det øker konsentrasjonen min og jeg føler jeg er mer i nuet etter jeg har tatt det. Bruker å ta ca 5mg under tunga, man trenger mindre når man tar det under tunga.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Hva skjer om man tar for mye...? 5 mg er veldig veldig lite.

Sitat av SJefen Vis innlegg
Har du prøvd å legge det under tunga til det nesten forsvinner? det jeg likte best. Syntes det hjalp på humør og motivasjon til å f.eks studere
Vis hele sitatet...
Ja, jeg prøvde det. Tok 10 mg. Var superfokusert med lekser 12 timer i strekk.

Hvordan er det å blande Nootropic og Adrafinil?
Jeg gjorde det. Fikk ikke sove. Men veldig fokusert og klar i hodet.
Sist endret av kn^tte; 19. november 2015 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er nootropics lovlig i Norge? Dette er jo "legal highs"-forumet, men er fortsatt usikker
Sist endret av Amida; 20. november 2015 kl. 10:22.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Amida Vis innlegg
er nootropics lovlig i Norge? Dette er jo "legal highs"-forumet, men er fortsatt usikker
Vis hele sitatet...
Adrafinil er vel på narkotikalisten, usikker på om Noopept er det.
Jeg bor ikke i Norge, Nootropics er lovlig i Nederland.

Matcha-te (grønn powder tea) er et nootropic, og det er definitivt lovlig i Norge.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic
Har noen fått sendt noen nootropics over grensen etter oktober? Det eneste middelet jeg vet om som du kan få sendt nå, er nootropil. Og det trenger du resept for å kjøpe. Finnest det andre måter å få tak i nootropics i norge?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er effektene ved disse stoffene veldig merkbart?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Er effektene ved disse stoffene veldig merkbart?
Vis hele sitatet...
Definitivt i store mengder ja.
Mer fokusert, konsentrert og kan jobbe lenge i strekk å glemme av tiden. Blir veldig effektiv merker jeg. Særlig Adrafinil føler jeg fungerer bra.
Hvordan måler det seg imot ritalin? Og hvordan er det med puls etc? Blir den betraktelig økt? Nedturer? Virker som en god replacement fra concerta og ritalin som jeg hobbymisbruker når det er mye å gjøre.
Sist endret av Relevant; 10. desember 2015 kl. 23:06.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvordan måler det seg imot ritalin? Og hvordan er det med puls etc? Blir den betraktelig økt? Nedturer? Virker som en god replacement fra concerta og ritalin som jeg hobbymisbruker når det er mye å gjøre.
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd ritalin så vidt jeg vet.

Jeg tok for øvrig alt for mye Adrafinil og Noopept. I en periode var jeg helt zombie, insomnia and what not. Rastløss på en skikkelig ubehagelig måte, og ikke egentlig så veldig konsentrert etter en stund. Stresset rett og slett. Har fortsatt flere gram liggende. Fikk helt avsmak.
Tok 900mg adrafinil den første gangen. (ca 3-4x anbefalt dose).
Merket at jeg var mye mer fokusert, men det jeg merket mest var at filmer, tv-serier osv fikk tilbake gløden.
Har kommet til det punktet der slike dagligdagse ting ikke lenger gir noe glede annet enn å slappe av, men satt på "The Matrix" og det var som å se den den første gangen igjen. Spennende.

Så dro jeg for å trene. Et par timer senere, var jeg sengeliggende med feber-liknende symptomer.
Hender og føtter brant.
Føltes som influensa, bare 10 ganger verre.
Dødsangst.
Lå sånn hele helga....
Fikk "eye-floaters" i etterkant. Enten la jeg ekstra godt merke til det siden jeg var helt satt ut og paranoid, eller så kom de rett og slett etter den hendelsen.
Er ganske mange av de og, så det ville vært rart hvis jeg ikke hadde lagt merke til det før.

Så vær forsiktig. Ha respekt for det adrafinil-greiene.
Og man bør ikke bruke det for lenge, mtp leverskader.
Sist endret av ID-Brikke; 15. mars 2016 kl. 09:59.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Gått på en liten dose Noopept om morgenen i rundt 2 uker nå. I starten virket det bra og jeg ble mye mer alpha, konsentrert og generelt ganske glad. Etter rundt en uke med disse effektene gikk det over til at jeg ble ukonsentrert og jeg kunne sitte i timene og bare dagdrømme meg HELT bort i noen minutter før jeg hentet meg inn igjen. På Mandag (Etter 13 dager på) denne uken fikk jeg halvveis angst på vei til skolen og var veldig anspent hele veien bort. Når jeg startet med Noopept derimot gikk jeg alltid med hodet høyt og det var litt som en svak LSD følelse der du vil utforske og se på ting. Har også vært irritert i den siste tiden og kan si ting uten å føle at det er frekt. selv om det faktisk er det.

Gikk på rundt 10-15 mg til dagen om morgenen sammen med kaffe, 20+ mg blir for mye og du merker det ganske godt når du har tatt for mye siden du blir totalt ukonsentrert og det å ha en samtale med noen kan bli avbrutt av at noen snakker 20 meter borte fra deg. En annen ting jeg merket når jeg tok for mye var at jeg la merke til ALT som skjedde i auditoriet, om noen hvisket på raden helt fremme så ble jeg irritert på det, selv om jeg ikke hadde gjort dette edru.

Jeg tok ikke noen Cholin tilskudd som jeg har lest er anbefalt, men jeg for eventuelt prøve dette om jeg eksperimenterer mer i fremtiden med Noopept, men for nå blir det lagt på hyllen.

Bare spør om dere lurer på noe.

EDIT: Kan også si at sidesynet ble mye mer blurry enn normalt, og det kunne føles ut som du var i en boble til tider.
Sist endret av ArtOfHacking; 15. mars 2016 kl. 15:16.