Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2510
Hei, har søkt litt på forumet her, men jeg fant ikke noe svar på det jeg lurer på.
Det jeg kom til og tenke på var disse brevene som er foran alle forum emnene her på freak.

Er det noen her som kan forklare meg alle sammen? tenker da på alle fargene og de forskjellige brevene som det er ikoner av.

Om noen gidder så kan dere legge ut bilde av ikonene og skrive en forklaring ved siden av?

Uansett, takk for svar!

Mvh- Faaanzy
De betyr forsåvidt ingenting, så vidt jeg er. De er ikoner men kan velge å bruke når man lager en ny tråd.
blå = lest. alle inllegg/tråder er lest.

gul/rød = Det finnes uleste tråder / innlegg.
Beklager, jeg misforstod spørsmålet. Trodde du mente ikonene man kan velge for en forumtråd. :P
Wow, måtte studere skjermbildet nøye, men fant dem nå! For meg ser det ut som det er ganske random når de bytter farge..
I selve forumoversikten betyr en blå/ufarget oppslagstavle at alle innlegg i det aktuelle forumet er lest. Når du ser på individuelle tråder i et forum har du typene "ny" (brun konvolutt), "hot" (rød) og "normal" (blå). Disse kan variere mellom å ha et lite brev stikkende ut for å signalisere at det finnes nye og uleste innlegg i tråden. I tillegg har du symboler som http://static3.freak.no/forum/images/statusicon/thread_dot.gif du kan holder musepekeren over for å se hva gjør.

Hva som skal til for å kvalifisere til "hot" er jeg sannelig ikke sikker på, ettersom flere tråder med kun én side med innlegg er markert som dette. Sannsynligvis har de nådd noen form for minstekrav i antall innlegg per tid. Det er i alle fall ekstremt mange flere "hotte" tråder enn vanlige.
Sist endret av Dyret; 11. september 2011 kl. 10:38.
Okei, tusen takk for svar!