Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 762082
Hei!

Har et rent hypotetisk spørsmål til dere.
Vil en sativa-dominert hybrid som fortsatt er i den vegeative stadien utendørs, rekke å kunne blomstre ferdig denne sessongen?
Sitat av Jokern92 Vis innlegg
Hei!

Har et rent hypotetisk spørsmål til dere.
Vil en sativa-dominert hybrid som fortsatt er i den vegeative stadien utendørs, rekke å kunne blomstre ferdig denne sessongen?
Vis hele sitatet...
Neppe i norge. Sånn er det, men ville latt den stå så lenge som mulig, i håp om blomstring, før frostnettene kjem og tar knekken på ugresset.. Mulig den går i blomst, men blir godt forstyrret i prosessen. Er det et alternativ å ta frøkenen inn, eller er det uaktuelt?
Det kan bli aktuellt å ta denne planten inn om naturen viser seg å bli for hard for henne, men er litt redd for at blomstringen vil få et sjokk under transplantasjonen pga evt noe ødelagte røtter.. Vil det ha en betydningsfull redusering av mengden/størrelsen og kvaliteten på blomstene?
Hallo, er ikke sikker på om dette er rette tråden, men tror det. Dealeren min har dessverre lite tilgang på grønt, og dette er veldig kjipt ettersom at jeg syntes grønt er best. Han sa at han hadde fått inn noe skikkelig bra brunt, som luktet, smakte og ifølge han virket ganske så likt som grønt. Lurer på om noen andre her har vært borti i dette før og eventuelt vet hva denne typen hasj kalles. Grunnen til at jeg spør er at han skulle ha en del mer enn vanelig for dette, ettersom at det var "super" bra hasj.
Sitat av Dudeist Vis innlegg
Hallo, er ikke sikker på om dette er rette tråden, men tror det. Dealeren min har dessverre lite tilgang på grønt, og dette er veldig kjipt ettersom at jeg syntes grønt er best. Han sa at han hadde fått inn noe skikkelig bra brunt, som luktet, smakte og ifølge han virket ganske så likt som grønt. Lurer på om noen andre her har vært borti i dette før og eventuelt vet hva denne typen hasj kalles. Grunnen til at jeg spør er at han skulle ha en del mer enn vanelig for dette, ettersom at det var "super" bra hasj.
Vis hele sitatet...
finnes drøssevis av forskjellige typer hasj, Man kan få mye mer potent hasj en gress. Rett og slett fordi det kan være mere konsentrerte mengder virkestoffer. Er den myk og lukter sterkt er det gode tegn.
Alle dealere skryter stæsjet opp i himmelen, eneste måten å finne ut om dt er bra eller ikke er å prøve det.
Siterer meg fra en tråd hvor jeg ikke fikk svar.
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Istedenfor å lage en ny tråd, så kaprer jeg denne litt.

Jeg var i Amsterdam fra 6. til 10. August. Der hadde jeg selvfølgelig diverse ting med meg som mobil, lommebok, koffert, klær og diverse andre gjenstander som har vært i kontakt med cannabis og cannabisrøyk.

Spørsmålet er hvor lenge røyk/direkte kontakt med plantemateriale kan påvises på en gjenstand, og hva jeg kan gjøre for å forhindre at det blir oppdaget.

Jeg kan jo vaske noe, som for eksempel klær og pengebok (vil dette fjerne partikler?), men kan selvfølgelig ikke kaste mobilen i vaskemaskinen. Kofferten bytter jeg bare ut.

Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Siterer meg fra en tråd hvor jeg ikke fikk svar.
Vis hele sitatet...


Så lenge du ikke har noe på deg kan de ikke gjøre noe uansett om en bikkje markerer deg osv, ville tatt det helt med ro.
Ja, det er bare å ta det helt med ro.

En narkohund markerte på meg etter at jeg kom hjem fra Amsterdam, men tollerne fant ingenting i bagasjen, klærne mine eller på kroppen min så etter et kjapt strippeshow kunne jeg bare ta på meg klærne og komme meg videre.
Vel, jeg skal i Militæret, og det er stor sjanse for at jeg ikke pisser rent, så derfor vil jeg unngå å bli markert av hunder eller svare feil på spørsmål, slik at jeg MÅ pisse. Og da blir jeg nok kasta ut.
Sist endret av ffdck; 10. september 2012 kl. 07:54.
valar morghulis
skralle's Avatar
trckLOL

Jeg var i samme båt som deg i 2010. Det skal ofte mindre til en du tror for å vekke mistanke ved innrykket, og mistanke fører til pissings. De tar "swabs" av mobil, lommebok, kredittkort og lommerusk for å oppdage mikroskopiske spor etter diverse rusmidler. Det er vanskelig å gradere seg mot dette uten å kjøpe helt nye ting.

Jeg løste dette ved å gjøre følgende:
-ALT jeg hadde med meg var helt nytt. Alle klær, lommebok, mobil, nye bankkort, ny bag, smykker/klokke. Hver eneste lille artikkel.
-Snauklipt hår, klippet og rensket negler, dusjet flere ganger osv (Ikke faen om jeg skulle bli tatt)

Dette til tross, jeg var skikkelig nervøs da bikkjene kom for å snuse på meg og bagasjen, men det gikk helt fint. Det som var litt morsomt, var at han som tok "swabs" tydelig bemerket ting som "Helt ny lommebok og telefon ja? Nye kort ser jeg. Ser ganske ny ut den der jakken der ja?". Jeg bare smilte og sa at mamma hadde tatt meg med på handletur. Han lo og sendte meg videre.

Lykke til med innrykket ditt.
Oisann, penger til å fornye hele klesskapet og diverse har jeg dessverre ikke råd til. Klærne blir jo sikkert vasket opptil flere ganger ila. de neste to ukene, og kan jeg ikke vaske artikler som lommebok og kort grundig med grønnsåpe?

Jeg skal inn den 25., og røyket sist den 11. btw.

Dessuten, det er kanskje verdt å nevne at jeg ikke er noen storrøyker, for å si det sånn. Jeg har kanskje røyket ved 10 annledninger i mitt liv, og 5-6 av disse var i løpet av denne sommerferien (teller ikke med Amsterdam, ettersom jeg var høy 24/7 under denne turen). Jeg skjønner bare ikke hvordan disse mikroskopiske sporene skal feste seg såpass godt (spesielt når jeg ikke er en, unnskyld utrykket, "stoner") at de ikke vil forsvinne etter en eller flere grundige vasker.
valar morghulis
skralle's Avatar
Ved innrykk trenger du ikke ny garderobe. Det eneste du trenger er klærene du har på deg, samt en tannbørste. Alt du måtte trenge senere får du utdelt. Etter rekruttperioden vil du få din første perm, og etter det er det ikke så farlig hva du tar med deg inn igjen, nå som pisset ditt (forhåpentlig vis) er rent.

Å vaske artiklene med grønnsåpe kan selvsagt hjelpe, men kontrollørene kan være meget utspekulert. Vi snakker swabs under mobildekselet og på steder du ikke ville forestilt deg at de kunne sjekke. Det skal veldig lite til for å gjøre utslag på disse testene. Jeg kan også råde deg til å slette meldingene på telefonen din (var flere som ble sjekket, dog etter mistanke)

Min tilnærming til saken var muligens litt ekstrem, men jeg ville virkelig inn.

En kompis av meg ble markert av en bikkje da han hadde på seg en t-skjorte han hadde røykt i tidligere. Denne skjorten hadde vært vasket. Greien med bikkjene er at de markerer ulikt om du bare lukter litt i motsetning til om du faktisk er i besittelse av stoff. Det som ikke er så greit er at all mistanke mot deg på innrykket vil føre til pissings, og da er du fucked.

For øvrig ble min tropp testet 6 ganger i løpet av 1. gangs tjenesten, om du skulle finne på å kose deg litt for mye på perm.
Sitat av Juicy J Vis innlegg
Heihei! Jeg har et spørsmål som jeg har grublet godt og lenge over nå og jeg håper at noen av dere har et svar! Jeg har røyket i overkant av 1 og et halvt år nå. Som sikkert de fleste gjorde røyket jeg bare en gang i blant i starten, ved spesielle anledninger, men over nyåret kom jeg til det punktet hvor jeg røyket en gang i uka og nå i sommerferien og ukene før har jeg røyket omtrent hver dag. Da jeg først begynte å røyke gikk jeg bananas hver gang, men over tiden har jeg selvfølgelig klart å bygge opp en resistance mot weed og det var jo forventet, men ikke til den graden jeg har nå! Problemet mitt er derfor at jeg nesten ikke kjenner at jeg blir fjern lenger selv om jeg røyker det beste jeg kan få tak i (det er bra, ikke tvil over det). Kompisene mine som har røyket omtrent like lenge som meg har også bygd opp en resistance, men de sier fortsatt at de blir ballefjerne etter at vi har enjoyet en bedre joint. Selv sitter jeg der og undrer litt over om jeg er så balle som de skal ha det til eller ikke!

Lurer derfor på om det er noen av dere som har noe lurt å komme med anngående overnaturlig resistance for weed eller om jeg rett og slett gjør noe feil!
Vis hele sitatet...
Alle merker ikke like mye av å røyke, men det kan jo komme ann på hvordan trekk du tar. Røyker du ofte, skal det mye til før du har røyket "for mye." Det er bedre å røyke sjelden hvis du vil bli fjernere når du røyker.
Takk for dine utfyllende svar, skralle! Er forsåvidt greit med klær, ettersom jeg ikke er en storrøyker, så kan jeg bare ta med meg klær som jeg aldri har hatt på meg når jeg har røyket. Det er verre med slike ting som mobil. Har ikke råd til en ny liksom. Pengeboka kan ligge hjemme, så får vel bare bestille nye kort.
Har et spørsmål ang. å smelte hasj i matolje med en skje og lighter, for så å shotte det, eller hive det i f.eks kakao.
Hvordan funker dette kontra å smelte det i smør å bruke det i f.eks brownies? Fungerer det bedre/dårligere?

Erfaringer/meninger anyone?
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Har et spørsmål ang. å smelte hasj i matolje med en skje og lighter, for så å shotte det, eller hive det i f.eks kakao.
Hvordan funker dette kontra å smelte det i smør å bruke det i f.eks brownies? Fungerer det bedre/dårligere?

Erfaringer/meninger anyone?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke helt forskjellen på hva som er best, men begge deler skal funke veldig bra. Jeg har spist: muffins, brownies og kakemann og alle virker like legit.
Jeg tror kakao, pannekaker og kransekake funker like bra (for å sette det litt i perspektiv). Det kommer helst an på om varmen er for høy for THC'en. Du må nok frityrsteke noe for at varmen skal være for høy, så ikke bekymre deg om det.
valar morghulis
skralle's Avatar
Det tar tid før all THC-en har bundet seg til fettet i oljen. Du kan derfor regne med en litt lavere effekt kontra det å lage skikkelig cannabissmør. Du vil på en annen side sannsynligvis bli skakk.

Prøv å ikke røyke noe før tilberedning og inntak. Det er en jævlig god følelse å kjenne rusen krype sakte innpå.
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Du må nok frityrsteke noe for at varmen skal være for høy, så ikke bekymre deg om det.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, har hørt flere ganger at temp. ikke må overstige 71* grader, så tenk på hva du lager og hvor høy temp. som kreves. Det er derfor brownies funker bra.
Jeg har laget brownies før, men har ikke fått den overveldende effekten folk snakker om, har jo blitt fjern, men føler jeg ble fjernere av å røyke det. Kanskje jeg ikke har latt hasjen trekke lenge nok i smøret..

Hvor lenge bruker dere å la det trekke? Vet at med pot tar det flere timer. Men har bare prøvd med brunt.
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Jeg har laget brownies før, men har ikke fått den overveldende effekten folk snakker om, har jo blitt fjern, men føler jeg ble fjernere av å røyke det. Kanskje jeg ikke har latt hasjen trekke lenge nok i smøret..

Hvor lenge bruker dere å la det trekke? Vet at med pot tar det flere timer. Men har bare prøvd med brunt.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri lagd selv, men husk at effekten ofte kommer etter en time eller to når du spiser det. Så hvis du spiser kveldsmat og legger deg etterpå har du nok fått effekten mens du sov
Jeg hadde bursdag forrige søndag, hvor jeg inviterte 5buds(les venner) over på brus og kake lørdagen før. Vi blandet inn 6gram med helt ok brunt i sjokoladekake oppskriften. Resultatet var å måtte tvangs fôre hverandre da det smakte hor og gammal morro! 2-3timer senere lå vi som slakt hele gjengen!

Det å spise det gjør rusen mer intens for min del, og har lært at det enkleste er nok engang det beste. Roll it up, smoke it up!
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Det å spise det gjør rusen mer intens for min del, og har lært at det enkleste er nok engang det beste. Roll it up, smoke it up!
Vis hele sitatet...
http://www.picvalley.net/u/2160/40300966517094206171348024791SRcXAmJnpDRMiNRDSGTT_m.PNG
Amnesia Haze
▼ ... over en uke senere ... ▼
har et sikkert teit spørsmål, man kan altså legge en klump på en skje med matolje/smør og så varme det osv.

Kan man da helle dette opp i en øl og la ølen ligge i kjøleskapet i et døgn eller to og fortsatt få god virkning?
Tenkte å gjøre det i morgen, og ha med meg et par pils på fest =)
Er vell mulig, men matolje er lettere en øl (?) så det vil vell danne et lag i toppen av pilsen. Du får like god effekt som fersk oppløst hasj.
Jeg ville heller drikke matoljen/hasjen før jeg dro på fest. Tar en stund til det kicker inn
Ja det kan stemme.. Tenkte å lage det idag ser du. Skal ta buss i et par timer i morgen, burde vell gå greit å bare helle det oppi sjokolademelk eller noe (?)
Hei! Har 2g med god pot og kunne tenkte meg å bli høy i kveld, tingen er at jeg ikke kan røyke det.
Noen tips til hvordan jeg kan inta det? (Luktfritt) Spising funker jo kansje? Men vil helst komme meg opp på jobb i morgen tidlig :-D
Sitat av wintip Vis innlegg
Hei! Har 2g med god pot og kunne tenkte meg å bli høy i kveld, tingen er at jeg ikke kan røyke det.
Noen tips til hvordan jeg kan inta det? (Luktfritt) Spising funker jo kansje? Men vil helst komme meg opp på jobb i morgen tidlig :-D
Vis hele sitatet...
Lyspære/vaporizer
Lukter litt, men ikke like kraftig som når det røykes.

Hvorfor kan du ikke røyke det?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Lyspære/vaporizer
Lukter litt, men ikke like kraftig som når det røykes.

Hvorfor kan du ikke røyke det?
Vis hele sitatet...
Har prøv lyspære før men dårlig med funk, skal det fungere like bra som med røyking? Kjente nesten ingenting når jeg prøvde sist.

Kan ikke røyke fordi jeg atm er i en hybel i blokk med tynne vegger.
Edit: Weeden er knusk tørr, har det noe å si for vape? Må jo være noe fuktighet å trekke ned i lungene ?
Sist endret av wintip; 30. september 2012 kl. 14:29.
Sitat av wintip Vis innlegg
Har prøv lyspære før men dårlig med funk, skal det fungere like bra som med røyking? Kjente nesten ingenting når jeg prøvde sist.

Kan ikke røyke fordi jeg atm er i en hybel i blokk med tynne vegger.
Vis hele sitatet...
Så gå ut og røyk?
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Så gå ut og røyk?
Vis hele sitatet...
God ide! det hadde jeg ikke tenkt på neida, bor i tett bebygd strøk, så da kommer noian å tar meg
Sitat av wintip Vis innlegg
God ide! det hadde jeg ikke tenkt på neida, bor i tett bebygd strøk, så da kommer noian å tar meg
Vis hele sitatet...
Bare rull den med tobakk og få den til å se ut som en rullings. Er bare å ikke se ut som om du røyker weed, så går det bra.
Jeg har et lite spørsmål til dere fargeblinde cannabisnytere der ute.

Jeg har opplevd at på veldig god weed blir farger ofte klarere, sterkere og til en viss grad lettere å skille mellom(veldig sjeldent riktig nok). Har noen av dere fargeblinde opplevd noe lignende? Jeg har en kammerat som er fargeblind, og det virker som han ikke får denne effekten like lett som resten av oss.

Jeg ble litt nysgjerrig da jeg kom over et par rapporter på erowid om LSD og fargeblindhet, hvor noen rapporterte en liten forbedring under og etter trippen. dvs. at de hadde merkbart flere rette på disse farblind-tall-testene. Det hadde vært spennende om det var noe av det samme når det gjelder den psydeliske delen av cannabisrusen
Sist endret av Membranplan; 2. oktober 2012 kl. 13:12.
Hvilke langtidseffekter kan jeg komme til å få med ukentlig bruk av hasj?
Merket det tok litt lengre tid å se logikk i matematikk rett etter jeg begynte på skolen igjen, etter daglig røyking i sommerferien. Nå som skolen har vært i gang i 8-9 uker har jeg fått en fast rutine i at jeg røyker hver fredag med en kompis etter en lang uke på skolen (DIGG ), men jeg lurer på hvilken effekt det kan ha for meg på lang sikt?

Noen som har tatt høyere utdanning her, med ukentlig bruk av hasj?
Jeg tenkte å ikke lage en rusrapport, og putter heller innholdet i en post i denne tråden.
Jeg har i det siste fått flere kule effekter, om jeg kan kalle det det.
Dere vet kanskje at sjokolade har en litt brennende smak akkurat i det den glir forbi den følsomme delen av halsen? der stoppet min sjokolade og brant som et bål i halsen min, bare sekunder etterpå så fikk sjokoladen den søteste, deiligste smaken jeg noen gang har opplevd, som om sjokoladen var ekstra lys.

Jeg får litt tannverk av å gni sukker på tennene, men denne gang var det bare litt deilig å ha tannverk, så jeg kunne sitte å nye tannverket for første gang i mitt liv.
Jeg har også prøvd å være litt mer hverdagslig med røykingen. Før pleide jeg å ta på Bob Marley og ligge i sengen, men nå har jeg prøvd å være mer med venner høy, og vandre rundt litt og gjøre vanlige ting. Jeg må si at jeg stortrives med det. Dusjing er døds gøy, og jeg kan bare stå å le av at jeg dusjer i flere minutter.

Jeg har faktisk begynt å le når venner troller, og syns det er døds gøy å høre på barnslige krangler, så lenge det ikke blir for mye bråk, og så lenge det ikke går utover meg.

Lurer på om jeg en gang går tom for nye effekter. Det er alltid artig å oppleve noe nytt, og ha det moro på litt andre tanker enn sist gang.
Hvordan vil dere anslå at 3 gram (visstnok) ganske potent grønt funker på 4 karer, når vi baker det inn i bakverk? 1 av oss røyker en del, vi andre bare sporadisk.
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Hvordan vil dere anslå at 3 gram (visstnok) ganske potent grønt funker på 4 karer, når vi baker det inn i bakverk? 1 av oss røyker en del, vi andre bare sporadisk.
Vis hele sitatet...
Mye. Det kommer så klart helt an på. Noe dere kan gjøre er å lage mye mat, sånn at dere kan stoppe halvveis. Spis litt, vent en time eller to og se om dere vil ha mer. Jeg blir ganske stein av å spise cannabis, så jeg foretrekker mindre doser ved spising.
Aha, da er det bare å se frem til langhelgen
Et lite spørsmål. En bekjent har noen store og kraftige planter som er utendørs. Eneste problemet er at disse plantene er sativa-dominert og har derfor en ufattelig lang blomstringsfase. Det som skjer nå er at plantene hans ikke får satt ordentlig igang med blomstringen, og temperaturen ute har allerede vært på noen få minusgrader om natten.

Så nå kommer spørsmålet: denne personen er nødt til å høste inn plantene nå, selv om de ikke nesten har begynt med blomster. Kan han lage et oljeutrekk ved hjelp av butangass eller en annen metode, og samtidig få et godt resultat? De er snakk om 3 planter, på 2 meter høye, og 1.3 meter brede (veldig buskete).
Sist endret av Dark_Shadows; 10. oktober 2012 kl. 20:34. Grunn: Ble dobbelpost
Noen som kan gi litt info ang. narkosjekk ved Madla (KNM HH), annet enn ved innrykksdag? Hører fra de fleste at de ikke opplevde noen tilfeldige stikkprøver under rekruttperioden, men dette er dog en stund siden.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jokern92 Vis innlegg
Et lite spørsmål. En bekjent har noen store og kraftige planter som er utendørs. Eneste problemet er at disse plantene er sativa-dominert og har derfor en ufattelig lang blomstringsfase. Det som skjer nå er at plantene hans ikke får satt ordentlig igang med blomstringen, og temperaturen ute har allerede vært på noen få minusgrader om natten.

Så nå kommer spørsmålet: denne personen er nødt til å høste inn plantene nå, selv om de ikke nesten har begynt med blomster. Kan han lage et oljeutrekk ved hjelp av butangass eller en annen metode, og samtidig få et godt resultat? De er snakk om 3 planter, på 2 meter høye, og 1.3 meter brede (veldig buskete).
Vis hele sitatet...
Det som er sikkert, er at en utvinning av oljen ved butangass vil gi dere det som plantene eventuellt har produsert. Jeg tror det vil være bortkastet å prøve å røyke plantematerialet, så go for it.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen flere enn meg som begynte å røyke Cannabis før de i det hele tatt rørte en sigarett? For meg startet det rett på bongtrekk med litt for potent Blueberry (i fylla, så klart). Etter langt om lenge begynte jeg så smått å patte litt på disse irriterende kreftpinnene som dessverre gir en slags unødvendig nytelse. Mamma visste at jeg røyket både det ene og det andre da hun gjerne tok et par trekk selv innimellom. Men sigaretter. Det måtte jeg skjule i skam helt til hun innså at det ikke var så mye å gjøre enn å surmule litt. Andre som har opplevd å begynne med cannabis til sigaretter?
Nå skal det sies at situasjonen jeg er i krever en viss disiplin, og da kan jeg ikke prioritere cannabis.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Noen flere enn meg som begynte å røyke Cannabis før de i det hele tatt rørte en sigarett? For meg startet det rett på bongtrekk med litt for potent Blueberry (i fylla, så klart). Etter langt om lenge begynte jeg så smått å patte litt på disse irriterende kreftpinnene som dessverre gir en slags unødvendig nytelse. Mamma visste at jeg røyket både det ene og det andre da hun gjerne tok et par trekk selv innimellom. Men sigaretter. Det måtte jeg skjule i skam helt til hun innså at det ikke var så mye å gjøre enn å surmule litt. Andre som har opplevd å begynne med cannabis til sigaretter?
Nå skal det sies at situasjonen jeg er i krever en viss disiplin, og da kan jeg ikke prioritere cannabis.
Vis hele sitatet...
Begynte med Cannabis før tobakk jeg også, men så begynte jeg så alt for tidlig med både cannabis og tobakk, har heldigvis sluttet å røyke sigaretter nå. Uten å vite noe om livssituasjonen din så høres det ut som du er ganske heldig som har en så liberal mor.
Sist endret av Vice; 23. oktober 2012 kl. 01:20.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Noen flere enn meg som begynte å røyke Cannabis før de i det hele tatt rørte en sigarett? For meg startet det rett på bongtrekk med litt for potent Blueberry (i fylla, så klart). Etter langt om lenge begynte jeg så smått å patte litt på disse irriterende kreftpinnene som dessverre gir en slags unødvendig nytelse. Mamma visste at jeg røyket både det ene og det andre da hun gjerne tok et par trekk selv innimellom. Men sigaretter. Det måtte jeg skjule i skam helt til hun innså at det ikke var så mye å gjøre enn å surmule litt. Andre som har opplevd å begynne med cannabis til sigaretter?
Nå skal det sies at situasjonen jeg er i krever en viss disiplin, og da kan jeg ikke prioritere cannabis.
Vis hele sitatet...

Ja, røyker kun sigaretter en sjelden gang i blant. Men røyket min første joint en god stund før min første sigarett. Cannabis var gateway til tobakk for min del :P
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Ja, røyker kun sigaretter en sjelden gang i blant. Men røyket min første joint en god stund før min første sigarett. Cannabis var gateway til tobakk for min del :P
Vis hele sitatet...
Flatbush zombies fan? Slik var det for meg også, jeg røyket ikke sigaretter før cannabisen kom inn i bildet
Sist endret av Door145; 23. oktober 2012 kl. 01:37.
Tobakk gir jo ikke noe spesiell effekt, og er svært få positive virkninger av tobakken.. eneste er vel at du blir en ørliten smule avslappet.
Hvis jeg deler joint eller bong med noen som har herpes, hva skjer da?
burde vært möderatör
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Hvis jeg deler joint eller bong med noen som har herpes, hva skjer da?
Vis hele sitatet...
Du risikerer å få herpes vil jeg tro.
Høres ikke ut som en god idé ihvertfall.
Sist endret av pappabetaler; 25. oktober 2012 kl. 14:38.
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Hvis jeg deler joint eller bong med noen som har herpes, hva skjer da?
Vis hele sitatet...
Går helt fint det, bare pass på med utbrudd osv. Skal en del til før herpes smitter over utenfor utbruddsperiodene.
Jeg skal på et par 4-5 metal-konserter om et par uker, det foregår i Oslo.
Tenker meg turen fra Stavanger til Oslo med tog, og bringe med meg et par joints. Pot'en jeg har stanker noe inni granskogen, så jeg ser for meg at de med cannabis-erfaring kommer til å lukte den. Planen er å legge det i en matboks eller noe. Hvordan er det med røyking i Oslo? er det helt umulig i sentrum? er det skummelt å ta med seg på tog (eventuelt buss)?

Jeg kunne egentlig ønske at det ikke var metal jeg skulle se. Orker det egentlig ikke. Også ville jeg helst møtt noen stonere, men de jeg skal gå sammen med drikke øl til de spyr, så jeg føler meg ikke så velkommen.
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Jeg skal på et par 4-5 metal-konserter om et par uker, det foregår i Oslo.
Tenker meg turen fra Stavanger til Oslo med tog, og bringe med meg et par joints. Pot'en jeg har stanker noe inni granskogen, så jeg ser for meg at de med cannabis-erfaring kommer til å lukte den. Planen er å legge det i en matboks eller noe. Hvordan er det med røyking i Oslo? er det helt umulig i sentrum? er det skummelt å ta med seg på tog (eventuelt buss)?

Jeg kunne egentlig ønske at det ikke var metal jeg skulle se. Orker det egentlig ikke. Også ville jeg helst møtt noen stonere, men de jeg skal gå sammen med drikke øl til de spyr, så jeg føler meg ikke så velkommen.
Vis hele sitatet...
No worries, aldri opplevd kontroll på tog, tok samme togstrekning, oslo-stavanger 1 gang i uka i 1 år når jeg var på madla.. Er ikke umulig å røyke i sentrum, mange som gjør det, har selv gjort det flere ganger tilogmed i karljohan etter barene stenger, men er selvfølgelig en risk.. finn en park du kan være litt i fred