Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 4529
Spoilere for forløperfilmen 28 dager senere/28 days later

28 dager senere var en av overraskelsene fra filmåret 2002 på skrekkfronten. En dønn seriøs zombiefilm, nesten utelukkende filmet med håndholdte digitalkamera? Resultatet ble en svært intens affære om briten Jim som våkner opp fra et koma etter en bilulykke og oppdager at London er så godt som forlatt. Desperate notiser om savnede mennesker vitner om at noe alvorlig har skjedd, men det er ingen lik i gatene slik en katastrofe burde etterlate eller noen tegn på noen levende mennesker i det hele tatt. Når Jim oppsøker nærmeste kirke blir han angrepet av en flokk mennesker med blodskutte øyne og blodig oppkast som ser ut til å ha en klar idé om hva de vil gjøre med ham... Danny Boyles zombie-visjon er ikke slik man var vant til: De infiserte løper fort som OL-deltakere, spyr blod og har en intens aggressiv oppførsel. Viruset kalt intet mindre enn "Rage" - raseri - trenger bare en bloddråpe for å smitte, og ved infeksjon vil du forandre oppførselsmønster innen knappe 10-20 sekunder.

For oss som liker post-apokalyptiske filmer med intense lavmelte actionscener, forlatte byer, kickass soundtracks og en overhengende frykt for idrettsutøvere som spyr blod på deg, var 28 dager senere en sikkelig godbit. Plottet er solid, enn om ikke spesielt overraskende og filmen griper tak i deg fra første stund slik at du sitter med en intens følelse av uro helt til rulleteksten glir over skjermen. Den klassiske tematikken fra zombiesjangeren om det er mennesket eller de infiserte som er de farligste tas også opp i slutten hvor Jim er minst like grusom som de rage-infiserte i sin behandling av soldatene som truer ham og følget hans. Når det er sagt var ikke filmen uten feil og appellerer nok først og fremst til et litt spesielt publikum.

Uansett: Og nå nærmer jeg meg selve poenget med denne tråden, som jeg av en eller annen grunn skriver halv fire om natten. Mitt poeng er at 28 uker senere har store sko å fylle hos meg. Jeg likte forgjengeren, fordi den klarte å ta noe såpass utslitt som zombiesjangeren og gjorde den relevant og spennende. 28 uker senere starter med en brutal scene som understreker at de infiserte virkelig er livsfarlige (kan sees her, skjønt den avviker noe fra den endelige filmen. Promomateriale). Karakteristisk nok skifter filmen brått og brutalt fra rolig til hyperaktivt tempo og blodbadet er et faktum.

Filmen skifter til 28 uker etter infeksjonens utbrudd. Alle de infiserte er døde av sult - siden det eneste de bryr seg om er å leve ut raseriet og spre smitten, vil de ikke finne på å spise. London blir nok en gang fylt med mennesker som er på vei til å flytte tilbake i byen under strengt kontroll fra det militære. Deriblant er Andy og Tammy, en liten gutt og hans eldre søster, som har kommet for å møte faren (som er å se i introen). Uten å nevne akkurat hvordan, sier det seg selv at "the shit hits the fan" og med the shit mener jeg infisert blod og the fan mener jeg en haug dumme sivile. Militæret forsøker å beholde kontroll over situasjonen mens barna prøver å flykte sammen med en kvinnelig militærlege og en snikskytter som, pussig nok, får moralske kvalér av å skyte sivile.

28 uker går hardere til verks enn 28 dager. Den gjentar ikke den tidligere filmen på formelaktig vis, men viser heller utbruddet snarere enn overlevelsen etterpå slik som i den første filmen. Det er definitivt større skala over tingene enn i forgjengeren, i alle fall i den første halvdelen av filmen mens militæret prøver å gjenvinne kontroll ved stadig sterkere virkemidler. Tempoet er også høyere, med færre "hvilescener" hvor man rekker å komme seg etter de intense kampscenene. 28 uker ligger definitivt tettere opp til en actionfilm enn en skrekkfilm i mange scener - noen scener er dramatiske uten at det er en eneste zombie med i bildet.

Skuespillere i en zombiefilm trenger ikke så mye spennvidde i evnene - det holder med panisk, redd og sint for å fylle de fleste kvotene. Allikevel synes jeg de fleste gjorde jobben sin godt og selv om karakterdybde ikke akkurat kan sies å være skrekkfilmers sterkste side, falt ingen av hovedpersonene inn i stereotyper: Guttungen oppfører seg ikke idiotisk slik barn gjerne gjør i filmer for å bygge opp spenning og jeg opplevde aldri at jeg ble irritert fordi personene på skjermen gjorde noe "feil" (hvem har ikke sett skrekkfilmpersoner se dumt på monstre som er på vei mot dem uten å gjøre noe med det?) Verdt å merke seg er det også at både days og weeks har solide, sterke kvinneroller som helter, uten at de nødvendigvis følger "sterk kvinne = sterk mannsrolle, med en kvinne som skuespiller skrevet inn i siste liten".

Jeg kunne sikkert nevnt litt om ting jeg ikke synes var så vellykket og kommet med litt kritikk, men jeg orker ikke pirke. Dette blir delvis usammenhengende siden det er midt på natten, men poenget mitt er i alle fall at 28 uker senere er en jævlig verdig etterfølger. Likte du ikke originalen, liker du neppe etterfølgeren, men hvis du likte den første, liker du nok denne også. I mine øyne er Weeks på mange måter er bedre enn Days - den er mer intens og er mer variert uten at noen av sekvensene virker unaturlig plassert. Spesielt forutsigbar er den ikke - mens jeg forutså noen momenter av plottet, viste det seg at momentene hadde helt andre konsekvenser enn jeg hadde trodd. Sluttklippet gir også filmen en solid støkk til seeren som gir filmen ganske tunge moralske implikasjoner - til en skrekkfilm å være. I tillegg er det paralleller til Irak-krigen som ikke er overtydelige, men definitivt er påtenkt.

Og bare i tilfelle noen tolvåringer er på vei til nærmeste torrentside for å laste ned denne filmen, så skal jeg skrive noe som sikkert får dem til å jobbe enda hardere med å få fatt på Weeks: Dette er en voldelig film. Ikke ulikt forgjengeren handler dette om raseri på mange nivåer, men særlig da på voldsnivået. Når forgjengeren hadde grafisk avkutting av armer med machete og drap ved at øynene til en stakkars fyr ble dyttet inn i hodet hans med tommeltottene til en annen fyr, så sier det seg selv at denne filmen ikke er noe for de som foretrekker at vold skjer offscreen. Det er en intens affære, dette her.
Bra skrevet. Denne filmen har jeg lyst til å se!
Veldig bra skrevet, reflekterte mye av mine tanker rundt filmen også. De skulle bare ikke ødelagt Land of the Dead - så hadde vi hatt 2 gode etterfølgere i denne sjangeren
bra skrevet

Men etter min mening så er filmen passe kjedelig egentlig....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Godt skrevet, tror jeg må ha meg på kino å se denne.
Jeg elsket forgjengeren, ettersom jeg har mitt andre hjem i London, alt ble så mye virkeligere, å se gatene man selv har gått i, helt tomme.
Filmene er dritbra. Og originale som bare det. Og den inneholder ikke den dumme splatter humoren. Og du slipper å tenke "De jævla zombiene er så treige at du kunne bare løpt ifra dem hvis det ikke hadde vært for at du er så sinnsyk hjernesvak!". Her virker zombiene faktisk farlige i forhold til mange andre filmer.
Jeg så 28 uker senere uten å lest denne tråden, og var ikke klar over at det var en forgjenger. Men nå blir jeg neste nødt til å laste ned forgjengeren også, for oppfølgeren var ganske så bra.
Selv synes jeg 28 Weeks Later var langt bedre enn forgjengern.
Fikk veldig lyst til å se filmene etter å ha lest denne tråden, men ble en smule skuffet. Filmene i seg selv er gode, men avslutningen på Days var helt på jordet, og Weeks slutta ikke stort bedre.

Men kudos for god ide om hvordan smitten kunne spres igjen
Sitat av Nakai
Fikk veldig lyst til å se filmene etter å ha lest denne tråden, men ble en smule skuffet. Filmene i seg selv er gode, men avslutningen på Days var helt på jordet, og Weeks slutta ikke stort bedre.

Men kudos for god ide om hvordan smitten kunne spres igjen
Vis hele sitatet...
Jeg liker slike slutter, de får deg til å forvente at det kanskje vil komme en oppfølger. Og de lar deg undre litt over hva som kan skje.
Selv har jeg ventet på Godzilla 2 siden 1998 pga slutten, men jeg begynner å få mine tvil på at det skjer noe på den fronten.
Sist endret av BigFigWasp; 27. juli 2007 kl. 21:09.
Vet ingenting
28 dager senere er genial. Jim er i begynnelsen av historien skikkelig puslete og feig, men når handlingen bygger seg opp viser han seg fra en helt annen side. Elske denne filmen. Er så totalt annerledes fra Dawn of the dead filmene som suger igrunn.

Denne filmen skal jeg se!
Vel:
28 dager/uker = England
Dawn Of The Dead++ = USA
Sitat av MartinB
Jeg liker slike slutter, de får deg til å forvente at det kanskje vil komme en oppfølger. Og de lar deg undre litt over hva som kan skje.
Selv har jeg ventet på Godzilla 2 siden 1998 pga slutten, men jeg begynner å få mine tvil på at det skjer noe på den fronten.
Vis hele sitatet...

leste i ett viasatt blad at godzilla 2 skulle komme, men begynner også å tvile. Var ett intervju med en av skuespillerne eller noe sånt.
Jeg er enig i at dette er en ganske bra film, men jeg greier dessverre ikke å oppdrive den helt store entusiasmen for denne typen filmer. Blir alt for mye ren action uten noe innhold. Ender opp med at man sitter der og liker actionscenene, men småkjeder seg litt sånn ellers. (beste scenen var btw når rotoren på helikopterert tar ut alle zombiene:P)
Filmen var også enormt frustrerende, rett og slett fordi det var ingen underliggende mening i noe som helst.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Så mye tekst, kunne du ikke bare skrevet: "28 Weeks Later was teh awesome lol! I like zombies"

Likte 28 Days Later (likte spesielt starten.. veldig.. "eerie"), så skal prøve å få sett 28 Weeks Later snart.
Sitat av MartinB
Jeg liker slike slutter, de får deg til å forvente at det kanskje vil komme en oppfølger. Og de lar deg undre litt over hva som kan skje.
Selv har jeg ventet på Godzilla 2 siden 1998 pga slutten, men jeg begynner å få mine tvil på at det skjer noe på den fronten.
Vis hele sitatet...

Godzilla 2 kommer... slapp av, er trailer på youtube her http://www.youtube.com/watch?v=7Iy75qKT9_k
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Enig i mye av det du sier om filmene. De underholdte meg en hel del.

Men ragerte litt på militærets rolle i filmen, i 28 days virket de jo helt blottet for rasjonelle tanker og handlinger. Når zombiene invaderte huset virket det som høyeste prio likevel var å drepe de som ikke var zombier. Det virket svært ulogisk fra min side.
Det samme kom litt frem i 28 weeks, selv om det kan forsvares på en enklere måte.

Men anbefaler filmene selv, og soundtracket var herlig.
Sitat av simdal
Godzilla 2 kommer... slapp av, er trailer på youtube her http://www.youtube.com/watch?v=7Iy75qKT9_k
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte også det da jeg så den trailern. Og selvom noen har skrevet at det er Godzilla 2 betyr det ikke at det er den. Men vi kan jo håpe.
Sitat av MartinB
Jeg tenkte også det da jeg så den trailern. Og selvom noen har skrevet at det er Godzilla 2 betyr det ikke at det er den. Men vi kan jo håpe.
Vis hele sitatet...
Det er ikke nødvendigvis med akkurat de samme karakterene som i Godzilla, men det er definitivt en oppfølger
Sitat av TheGEEK
Jeg er enig i at dette er en ganske bra film, men jeg greier dessverre ikke å oppdrive den helt store entusiasmen for denne typen filmer. Blir alt for mye ren action uten noe innhold. Ender opp med at man sitter der og liker actionscenene, men småkjeder seg litt sånn ellers. (beste scenen var btw når rotoren på helikopterert tar ut alle zombiene:P)
Filmen var også enormt frustrerende, rett og slett fordi det var ingen underliggende mening i noe som helst.
Vis hele sitatet...
Helt enig.
Sitat av Grantax
Helt enig.
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg føler iallefall at det er action scenene som er noe av det kjedeligste i filmen.
Ikke forde det var dårlige men forde jeg facineres av alt det andre så mye mer, men actionscenene var bra de også.
Når man ser de bygger opp den delen av London og hvordan de sammarbeider for og få det til og alt det der.
Jeg ere så trøtt nå, noe som er dumt for jeg vet jeg kunne beskrevt i flere timer om hvor bra jeg synes denne filmen er.

Ingen film har revet meg så mye med som denne.
Følelsene i spill, tenker når faren blir bitt av moren som på et eller annet vis er littt motsandsdyktig. JEg kunne begynne og gråte når jeg så det. så ufattelig trist og så mange blannede følelser, helt jævelig.

Oger uenig at det ikke er noe mål og mening, meningen er og overleve og finne ut hva nøykatig som ahr skjedd, eller andre overlevende, eller civilisasjoner.
Det er ikke no mer, det gjør filmen utrolig spennende for meg.
Og nei, jeg likte ikke jurasic park så veldig.

Jeg kan med hånda på hjrtet si at dette var en av de filmene som har fått meg på gråten av tragiske øyeblikk, og glade, fått meg til og hoppe i stolen og mesteparten av tiden vare sitter på kanten av stolen betatt av facinasjon.
Kunne fortsatt og fortsatt og fortsatt men velger og stoppe nå, trenger søvn.

Btw: Soundtrackene, gidder ikke starte en gang, FYFAEN!

Sitat av TheGEEK
Jeg er enig i at dette er en ganske bra film, men jeg greier dessverre ikke å oppdrive den helt store entusiasmen for denne typen filmer. Blir alt for mye ren action uten noe innhold. Ender opp med at man sitter der og liker actionscenene, men småkjeder seg litt sånn ellers. (beste scenen var btw når rotoren på helikopterert tar ut alle zombiene:P)
Filmen var også enormt frustrerende, rett og slett fordi det var ingen underliggende mening i noe som helst.
Vis hele sitatet...
Men det er tydlig at vi verdsetter helt andre ting fra filmen.
Det du nevner med rotorbladet fikk meg nesten på gråten, jeg tenkte "hvorfor, hvorfor måtte de ødelegge en så bra film med en standars stupid urealistisk scene som det. Det blir for dum action synes jeg.

En ting jeg ikke likte med filmen var fokuset rundt hoverpersonene
For det første så hatet jeg både gutten og jenta etterhvert og når filmen slutter med at de blir reddet så var det INGEN lettelse eller glede over det.
Imotsetning til den første filmen da jeg var så glad og hadde den hva skal man kalle det, patriotiske følelsen inni meg når flyet ser dem og det betyr at det finnes etablerte civilisasjoner i verden osv.

Innser at jeg skriver utrolig usammenhengene, men har katten på fanget og ver overtrøtt, allerede.
Men filmen er så JÆVELIG BRA!
Sist endret av torsken; 4. august 2007 kl. 01:56.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Er det 1ern som starter med at hovedpersonen våkner opp på sykehuset? Er litt i tvil over hvilken av de to filmene jeg har sett. Var uansett jævlig bra til å være en zombiefilm.
Sitat av Ahmed-
Er det 1ern som starter med at hovedpersonen våkner opp på sykehuset? Er litt i tvil over hvilken av de to filmene jeg har sett. Var uansett jævlig bra til å være en zombiefilm.
Vis hele sitatet...
Ja, tror det er 1'er.
1 erns inledning er iallefall den med apekattene som bli sluppet fri.
Så filmen igår, syns den var generelt bra nok så den får 4 fra meg. Skvatt 3 ganger ca tror jeg, lenge siden jeg skvatt sist.

Eneste store minus fra min side var den idiotiske slutten...
Skal nok se 28 dager/uker senere, får se om jeg rekker å se den sommer. Veldg godt skrevet ivi!
Sitat av simdal
Det er ikke nødvendigvis med akkurat de samme karakterene som i Godzilla, men det er definitivt en oppfølger
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å si dette? Leser du om filmen på wikipedia står det at det ikke er en oppfølger eller remake av noen som helst film.
Sitat av torsken
tenker når faren blir bitt av moren som på et eller annet vis er littt motsandsdyktig. JEg kunne begynne og gråte når jeg så det. så ufattelig trist og så mange blannede følelser, helt jævelig.

Btw: Soundtrackene, gidder ikke starte en gang, FYFAEN!
Vis hele sitatet...
Syns at den scenen i begynnelsen når de er i huset er fabelaktig. Når faren lukker døren for konen for å redde sitt eget. Kombinert med den sangen de spiller så er det en av de beste scenene jeg har sett i mitt liv.
Den hovedsangen de spilte av og til løftet stemningen 1000hakk
Sist endret av Cappuman; 9. august 2007 kl. 17:46.
Sitat av MartinB
Hva får deg til å si dette? Leser du om filmen på wikipedia står det at det ikke er en oppfølger eller remake av noen som helst film.
Vis hele sitatet...
Det er iallefall ingen remake, og muligens ikke en oppfølger heller... Men enda en Godzilla film er det definitivt
Sitat av simdal
Det er iallefall ingen remake, og muligens ikke en oppfølger heller... Men enda en Godzilla film er det definitivt
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne ha kilder.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av simdal
Godzilla 2 kommer... slapp av, er trailer på youtube her http://www.youtube.com/watch?v=7Iy75qKT9_k
Vis hele sitatet...
Det der er jo ikke Godzilla 2, hvordan kan du si det?
Det du linker til er jo "1-18-08" også kjent som "Untitled J.J. Abrams Project" på imdb. Også diskutert under denne tråden. http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=Abrams

Hvordan kan du kalle det Godzilla 2?
Sitat av tnt
Det der er jo ikke Godzilla 2, hvordan kan du si det?
Det du linker til er jo "1-18-08" også kjent som "Untitled J.J. Abrams Project" på imdb. Også diskutert under denne tråden. http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=Abrams

Hvordan kan du kalle det Godzilla 2?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt mulig at det er Godzilla, om ikke lite sannsynlig så er det fortsatt mulig. Jeg håper det er Godzilla, men jeg tviler.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av MartinB
Det er fortsatt mulig at det er Godzilla, om ikke lite sannsynlig så er det fortsatt mulig. Jeg håper det er Godzilla, men jeg tviler.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er jo ikke poenget her. Det kan jo være at Jason Camerons neste film er Godzilla2 også, selv om det er ingenting som tyder på det. Men det er jo alltid en lite mulighet som du sier. Men jeg ser ikke hvordan man kan spekulere i det, for det er jo ingenting i traileren som tyder på at det handler om enorme monstrer vel?
Sitat av tnt
Ja, men det er jo ikke poenget her. Det kan jo være at Jason Camerons neste film er Godzilla2 også, selv om det er ingenting som tyder på det. Men det er jo alltid en lite mulighet som du sier. Men jeg ser ikke hvordan man kan spekulere i det, for det er jo ingenting i traileren som tyder på at det handler om enorme monstrer vel?
Vis hele sitatet...
Det er sant, det var det jeg stusset på. Det virker som han baserer sin påstand på grunnlag av navnet på youtube-videoen.
Prosjektet heter "Cloverfield" og er produser av J.J Abrahams.. Det har vært utrolig mye hemmelighetskremmeri rundt prosjektet og ingen av skuespillerene fikk Script før filminga begynte..

Hele oppstyret begynte når traileren til Cloverfield ble vist under reklamen før Transformers filmene 3. Juli og folk begynte å spekulere på hva det er for noe.

Jeg siterer wiki:


"It was rumored that if Spider-Man 3 did well that Sony would look into making a sequel to Godzilla 1998."

"For the film, Abrams conceived of a new monster after he and his son visited a toy store in Japan that had Godzilla toys."

"USA Today reported the possibilities of the film being a new film about Godzilla"


Og youtube sitat:


"Godzilla 2 the sequel to the 1998 film. This is the real official trailer of the movie. The long awaited sequel is finally here!"


Så er store sjanser for at dette er en ny Godzilla film.. Men det har vært utrolig mye hemmelighetskremmeri rundt prosjektet så 100% sikkert er det nå ikke.

Vå får nå håpe

Brølet på youtube traileren lignet uansett noe forferdelig på Godzilla's i 1998 filmen
Sist endret av simdal; 15. august 2007 kl. 15:09.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Så du baserer den bastante påstanden din på en kommentar fra en tilfeldig poster på youtube? Herregud mann, slutt med det.
Dette er vel mer eller mindre bare spekulasjoner for øyeblikket. Og jeg stoler ikke ett sekund på den gjennomsnittlige youtubeposteren.
Sitat av tnt
Så du baserer den bastante påstanden din på en kommentar fra en tilfeldig poster på youtube? Herregud mann, slutt med det.
Vis hele sitatet...
Tydligvis har du vært blind for de 3 andre wiki sitatene også
Ja, wikipedia, en side som er skrevet av vanlige folk som deg og meg.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av simdal
Tydligvis har du vært blind for de 3 andre wiki sitatene også
Vis hele sitatet...
Jeg ser alt du skriver kjære venn, men jeg ser ikke at det står noen steder at "DETTE ER GODZILLA 2" det står ord som "dette er kanskje" "det spekuleres" osv. Så da er vi tilbake til utgangspunktet mitt, hvordan du kan uttale så bastant at det er Godzilla 2 du linker til på youtube. ?
Sitat av MartinB
Ja, wikipedia, en side som er skrevet av vanlige folk som deg og meg.
Vis hele sitatet...
Uansett om du er en som skriver løyner på wiki er det mange andre som ikke er det
Sitat av simdal
Uansett om du er en som skriver løyner på wiki er det mange andre som ikke er det
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri skrevet noe på wikipedia, jeg bare sier at man skal ikke stole på alt man leser. Jeg skjønner ikke helt hvordan de på wikipedia vet dette når det ikke har kommet noen informasjon om dette. Derav spekulasjoner.
Sitat av MartinB
Jeg har aldri skrevet noe på wikipedia, jeg bare sier at man skal ikke stole på alt man leser. Jeg skjønner ikke helt hvordan de på wikipedia vet dette når det ikke har kommet noen informasjon om dette. Derav spekulasjoner.
Vis hele sitatet...
Det er bare spekulasjoner, og ganske riktig, man skal ta alt man leser på nett med en klype salt.

Jeg kan ikke si med full sikkerhet at dette er en ny Godzilla film, så jeg trekker tilbake det jeg sa om at det definitivt er en Godzilla film... Uansett er det en film med samme tema, så bra blir den vel uansett

Kan jo fortsatt håpe på at det er en Godzilla nummer to
Sist endret av simdal; 15. august 2007 kl. 15:27.
Som sagt så har jeg håpa på det i 10 år nå. :P
Sitat av MartinB
Som sagt så har jeg håpa på det i 10 år nå. :P
Vis hele sitatet...
Det har forsåvidt jeg også, så er ikke rart man blir litt "woho" når sjansen er der
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Resten av tråden kan vi vel bruke til å snakke om det som var utgangspunktet her.
Soundtracket er av Mogwai, sjekk ut de platene deres også. Likte weeks bedre, mye grusommere.
28 Weeks er blitt yndlingsfilmen min nå! Deffinitivt! Introen med den sangen gjorde filmen så sinnsykt bra og jeg var så med i filmen fra starten av. Mange scener jeg bare satt og tenkte; "Faen ass, nå kommer jeg til å skvette så jævlig!" - Sånne typisk stille scener...

Den må sees! Sangen heter forresten "In the House - In a Heartbeat" - Favourittsangen min nå!

Sangen kan lastes ned her: http://www.aimini.net/p2p-file/view/...FqsWLiJUrAkR45

Trykk på download URL og når du spiller av i spilleren din så trykk på "fil" og "lagre som" og legg det et sted. Da kommer det opp en snarvei og en MP3-fil. MP3-filen er sangen.
Sist endret av Same i Skauen!; 15. august 2007 kl. 19:32.
Lasta ned den sangen jeg også, FYFAEN! Det er så bra, stemning.
Bør man ha sett 28days later før man ser 28weeks later? Eller kan man gått se weeks før days?
Har nemlig week liggende, men kan om nødvendig spare den til jeg har fått tak i days hvis det er no vits.
Sist endret av RayMonk; 25. august 2007 kl. 10:15.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg ville helt klart sett 28 days først, men det er ikke noe enormt MUST. Men jeg ser ingen grunn til å ikke ta det i den rekkefølgen, for 28 days er en knakende god zoombiefilm det også.