Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1332
Heisann
Noen som vet om noen BRA cooperativ spill i FPS sjanger ?!?
og ikke noe sånn piss som Team Deathmatch
ånkli coop hvor man kan spille gjennom feks singleplayer historien bare multiplayer.
har ikke sett et nytt bra spill med den MP modusen og det suger donkeyballs ... gleder meg til Call Of Cthulhu - Dark Corners of the World med
ÅNKLI coop
Sven Coop,beste half life modifikasjonen :P
Rainbow six (den som om i 99/00) & Serious Sam
Sven Coop er dritkult på LAN!
Litt dumt å nevne noe so mer nevnt fra før og ingenting annet, men dette må du bare prøve: Sven coop modden til half-life!
Halo på x-box er jo fett nok det. Perfect Dark på nintendo 64 er også bra.
Trådstarter
15 0
spillte svencoop når det var forholdsvis nytt men da tror jeg ikke man kunne spille selve HL single playeren kan man det nå??
det kan du okså,er "singelplayer" map liksom
Trådstarter
15 0
ok men det er konge
lasta akkurat ned sveencoop3.0 så får teste det en kveld
Desert Combat. Mod til Battle Field 1942.
I Vietcong får du bra co-op følese, der man kan backe hverandre, slenge seg ned bak stokker og sandsekker og litt av hvert annet.
▼ ... flere år senere ... ▼
€bumper€ denne, se om folk har noe mer å tilføye, skal lane i helgen med en kompiss, fett og ha co-op spill da!

takker for svar
SWAT 4 er morsomt når man spiller Co-Op.
Rainbow Six Vegas... litt for lett egentlig... men kult
Runna alle mappa på en helg på vanskligste nivå
Synergy Mod er et fantastisk Half-Life 2 Cooperation Spill..

Du spiller som Half-Life 2 karakterer side om side sammen med medspillerene dine mot en rekke boter.. Akkurat som Half-Life 2, bare sammen med andre.
Med fantastiske custom maps og nye fete våpen er det en fantastisk spillopplevelse.

Spillet går for det meste ut på å løse en rekke oppgaver og kjempe deg igjennom en rekke fiender sammen med dine medspillere så dere kan komme dere videre, og avslutte spillet.. Jeg syntes det er fantastisk underholdene.

Men du må ha Steam og Half-Life 2 installert ettersom det er en Half-Life 2 mod for å kunne spille det.

EDIT: Jeg ser trådstarter, at du etterlyser å kunne spill deg gjennom et spills historie bare i multiplayer. Det kan du nemlig snart med synergy mod (Half-Life 2 historien). Og du må bare finne den rette serveren
Sist endret av simdal; 3. august 2007 kl. 18:11.
Gears of War er utrolig bra på co-op, så sant man har en Xbox 360.
Perfect Dark Zero er også ganske bra, men også til Xbox 360.

Snart kommer Army of Two (vet ikke om det er bare til Xbox 360?), det virker sinnsykt bra, og som jeg har forstått det, så må man være to for å runde det.
Americas Army!
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Lego Starwars - Bør spiller med gamepads
Marvel ultimate alliance - bør også spilles med gamepads
Americas Army vill jeg også si!