Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4000
Hva kan konsekvensene være av å sette et skudd rett i hjertet? Er det trygt?
Sist endret av Speedfrik; 9. mars 2022 kl. 08:09.
Må være troll.

Dødsfall nesten garantert. Hvertfall ekstrem smerte. Hvordan skal du skille mellom lyst og mørkt blod.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Hva kan konsekvensene være av å sette et skudd rett i hjertet? Er det trygt?
Vis hele sitatet...
Kødder du?
Må bare komme med å si at jeg verken gjør eller har planer om å gjøre det, men jeg vet om et par stykk rundt i miljøet her som gjør dette, ble selvsagt overrasket da jeg fikk se det med mine egne øyne og folk er selvsagt bekymret.
Lurer bare på hva som kan gå galt, det er alt.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ehhh.. det er ingen som kan sette skudd rett i hjertet uten å daue, så jeg tror de folkene som sier det enten kødder med deg eller er psykotisk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ehhh.. det er ingen som kan sette skudd rett i hjertet uten å daue, så jeg tror de folkene som sier det enten kødder med deg eller er psykotisk
Vis hele sitatet...
Jeg har jo sett det sjøl da, som jeg allerede har skrevet over.

Det er det eller så er det som låta "Trivelig" låta av Kaptein på Skuta, altså et sjølmordsoppdrag.
Sist endret av Speedfrik; 9. mars 2022 kl. 10:03.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Jeg har jo sett det sjøl da, som jeg allerede har skrevet over.

Det er det eller så er det som låta "Trivelig" låta av Kaptein på Skuta, altså et sjølmordsoppdrag.
Vis hele sitatet...
Forklar meg i detalj da, hvordan denne injeksjonen ble utført? Hvilken type nål ble brukt feks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forklar meg i detalj da, hvordan denne injeksjonen ble utført? Hvilken type nål ble brukt feks?
Vis hele sitatet...
Kan ikke si for sikkert hvilken type kanyle som har blitt brukt om det er 12, 14 kan jeg ikke svare på.

Det blir utført via å løfte opp t-skjorta å stikke inn, har ikke observert noen av gangene akkurat i det de stikker, men ser sprøyta er inni, å et par min senere ca så ser jeg det er litt blod i pumpa, altså blodsvar, så kikker jeg opp igjen litt senere å ser innholdet er trykket inn mens han lar sprøyta bli liggende i brystet.

Mulig jeg husker helt feil nå, så ikke ta meg på ordet når jeg sier at jeg mener å huske at sprøyta ved noen glimt i huet at sprøyta var satt inn på høyre side, å ikke venstre, mener å huske at jeg stussa på det, men det kan være huet mitt som tror den husker noen detaljer som ikke er sanne, har nemlig vært rimelig i tåka sjøl.
Sist endret av Speedfrik; 9. mars 2022 kl. 11:00.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å tro at en 12 eller 16 skulle nå hjertet er ganske fantasifullt i seg selv

Injeksjon inn i selve hjertet krever en ganske detaljert kunnskap om anatomi og en spinal nål, som er mye lengre og tjukkere en en vanlig nål. Du hadde garantert fått spader av bare synet på en slik nål. viss du kjenner over hjertet ditt så kjennes du kanskje bein? Fortell meg hvordan en 12 eller 16 nål skal nå inn i hjertet?

Injeksjoner inn i hjertet fører også til et lite hull på hjerte son fører til ganske alvorlige komplikasjoner raskt

Som du sikkert skjønner er det IKKE hjertet de skyter i, men mest sannsynlig en blodåre som er i samme området
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å tro at en 12 eller 16 skulle nå hjertet er ganske fantasifullt i seg selv

Injeksjon inn i selve hjertet krever en ganske detaljert kunnskap om anatomi og en spinal nål, som er mye lengre og tjukkere en en vanlig nål. Du hadde garantert fått spader av bare synet på en slik nål. viss du kjenner over hjertet ditt så kjennes du kanskje bein? Fortell meg hvordan en 12 eller 16 nål skal nå inn i hjertet?

Injeksjoner inn i hjertet fører også til et lite hull på hjerte son fører til ganske alvorlige komplikasjoner raskt

Som du sikkert skjønner er det IKKE hjertet de skyter i, men mest sannsynlig en blodåre som er i samme området
Vis hele sitatet...
Nei men da får du anta det, men jeg VET hva jeg har observert å fått høre om det før jeg så med mine egne øyne at sprøyta stikker rett ut ifra brystet.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Nei men da får du anta det, men jeg VET hva jeg har observert å fått høre om det før jeg så med mine egne øyne at sprøyta stikker rett ut ifra brystet.
Vis hele sitatet...
Fra brystet betyr ikke automatisk hjertet da du sa jo selv at du synes du så den stakk ut fra HØYRE siden og at du egentlig ikke er sikker på hva du så og enda så er du bastant på at nålen gikk ikke i selve hjertet??
Viss du leser det jeg skriver over og gidder å gjøre litt basic research på nettet ift dette så burde du også forstå at de ikke har skutt inn i hjertet.

Men jeg begynner å forstå at du mest sannsynlig har noen "kompiser" som skjønner hvor godtroende ( les: dum) du faktisk er og har benyttet dette til å kødde med hodet ditt, noe som forøvrig er veldig vanlig blant speedfreakere ( har selv hengt i dette miljøet så vet alt om det)

Type: "hehe, se nå, nå skal jeg få han til å tro jeg skyter i hjertet." Så ler de jævlig godt av deg når du ser vekk eller er utav rommet
Ikke tro på alt du hører, spesielt ikke i slike miljøer. Er relativt normalt å fremstå sykere & kulere en man er ��
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I vene ved brystmuskelen tenker jeg. Ikke langt inni i hjertet. Da må man over 11 cm inn i følge legene når en kompis ble knivstukket i lungen som ligger over hjertet
Les signaturen min.
Haha. Det var bare en insulin-sprøyte. H*n bare sette et skudd insulin på seg og lurte deg trill rundt.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på!

Vis du vil dø da
Jeg er ikke overbevist om at man automatisk dør 100% uansett om man stikker en kjempetynn IV-nål i hjertet..?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Injeksjoner inn i hjertet fører også til et lite hull på hjerte son fører til ganske alvorlige komplikasjoner raskt
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg dog på.
Hva slags komplikasjoner?

Altså, en sånn nål er jo så tynn at man uten kunnskap skulle tro at kroppen kunne reparert et så smalt hull på forholdsvis kort tid.. Hjertet er jo bare en muskel.

Blodtap kan jo tenkes, men hullet er jo igjen syltynt og trenger forsåvidt ikke ha stukket hull på noe selvom man har greid å treffe hjertet.
Sist endret av krystallkongen; 9. mars 2022 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg er ikke overbevist om at man automatisk dør 100% uansett om man stikker en kjempetynn IV-nål i hjertet..?



Dette tror jeg dog på.
Hva slags komplikasjoner?

Altså, en sånn nål er jo så tynn at man uten kunnskap skulle tro at kroppen kunne reparert et så smalt hull på forholdsvis kort tid.. Hjertet er jo bare en muskel.

Blodtap kan jo tenkes, men hullet er jo igjen syltynt og trenger forsåvidt ikke ha stukket hull på noe selvom man har greid å treffe hjertet.
Vis hele sitatet...
The two primary complications are injury to the coronary artery and hemorrhage within the pericardium. Bloods fills this external covering or “sac” of the heart, called pericardium, causing external pressure on the heart, which prevents it from filling. The probability of complications can be reduced by using a narrow gauge of needle.[3]
Det er heftig blodtrykk i hjertet å blodet ville stått i veggen når han drar ut nåla. Tipper det er satt i vene til brystmuskel eller de blodårene som går på skrå fra skuldrene. Hadde de vinkel på nåla eller var det 90° rett inn? Kan også sette sprøyte muskulært i brystmuskel. Da er 90° og en 12er nål passe.
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Det er heftig blodtrykk i hjertet å blodet ville stått i veggen når han drar ut nåla. Tipper det er satt i vene til brystmuskel eller de blodårene som går på skrå fra skuldrene. Hadde de vinkel på nåla eller var det 90° rett inn? Kan også sette sprøyte muskulært i brystmuskel. Da er 90° og en 12er nål passe.
Vis hele sitatet...
Vet du hva det husker jeg ikke, ser også for meg at det var i en 90graders vinkel, men kan ikke si for sikkert.

Ja vet du hva jeg mener å huske at den stakk litt opp, 60-70% sikker.
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Vet du hva det husker jeg ikke, ser også for meg at det var i en 90graders vinkel, men kan ikke si for sikkert.

Ja vet du hva jeg mener å huske at den stakk litt opp, 60-70% sikker.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at det var muskulær injeksjon i brystmuskel du så. Det hadde også hjulpet å vist hvilket stoff de injeserte isåfall?
Speedfrik's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at det var muskulær injeksjon i brystmuskel du så. Det hadde også hjulpet å vist hvilket stoff de injeserte isåfall?
Vis hele sitatet...
Det var speed.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor gi seg der, hva med å sette en injeksjon rett i hjernen? Tror dere det er sunt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor gi seg der, hva med å sette en injeksjon rett i hjernen? Tror dere det er sunt?
Vis hele sitatet...
smart! men tror du det er best å kjøre nåla igjennom øyet? eller ?...
Sitat av magnet Vis innlegg
smart! men tror du det er best å kjøre nåla igjennom øyet? eller ?...
Vis hele sitatet...
Oj, det er ekkelt! Jeg har fått nål gjennom øyet mange ganger, men det var på øyeavdelingen på Ullevaal sykehus da. Medisin altså.

Holdt på å si nål-øyet, men er ikke sikker på om noen hadde tatt ironien....
Ikke meningen å være den karen... Men var du ruset selv?

Du sier du ikke husker helt på visse ting og du holdt tydeligvis på med noe selv, man ser jo ikke akkurat vekk når noe så interessant som en tulling som skal sette stoff i hjertet er foran deg.

Garanterer deg at ingen av vanlige kanylene som blir brukt klarer å treffe hjertet.. eller i det hele tatt komme gjennom brystplaten. De nålene bøyer seg lettere enn et gresstrå.

99% av det de andre har skrevet stemmer. Så er ikke vits å diskutere. Ta til deg hva de sier og tenk litt på saken.

Jeg tipper du har sett og husker feil.

Men! For alt vi vet har han duden vener i brystet som funker. Men det med at nålen stakk 90 grader ut forstår jeg ikke annet enn det som er nevnt; en som tok det I.M i brystmuskelen med 12mm kanyle. Dog på listen av de dummeste musklene å bruke. Gikk han rundt og flekset bryst etterpå? ��(muskelmasse i bevegelse tar naturligvis opp stoffet raskere)

Beste stedet er øvre skinke. Stor muskel som brukes hver J dag.

...eller som en annen sa, han køddet med deg.
Her var det mye rar informasjon og litt for mange som har sett pulp fiction et par ganger for mye.

En intrakardial injeksjon kan gjennomføres ved å bruke samme type kanyle som er brukt for en spinalpunksjon. Dette er en meget tynn kanyle som er typ 9cm lang. Da går man inn fra siden.

I teorien så er dette da fult mulig, men LANGT ifra anbefalt da det kun brukes i nødstilfeller da det er nødvendig med momentan drogvirkning.