Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1611
Tørr? Halvtørr? Marsipan? Helt bløt? Flytende? Hva synes dere om hver enkelt form i åra å hvorfor?

Grunnen for at jeg spør er fordi det stort sett bare har vært tørr speed dette året, å jeg synes jeg merker stor forskjell på form da jeg fikk bla gul bløt speed å hvis/gjennomsiktig væske kontra tørr hvitt pulver, det funka liksom bedre til å justere formen positivt, men om det bare er meg eller om det faktisk er bedre med væske/bløtere speed i lengden eller ikke er det jeg fortsatt har stussa på. Blir også fortere innsunkna i trynet når det er bløte varer.
Sist endret av Speedfrik; 18. desember 2021 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørr går men da har kan den ikke være gul, å vist den er så kjøper jeg den ikke. merket oftest at det er sykt lav kvalitet og får mer nedtur av.

Halvtørr går ikke, ettersom det er basically brekningsmiddel. (samma hvor høy kvalitet det er)

"Marsipan" er går kun vist du putter det i kapsler, greier ikke å droppe det i risla, men anbefaler denne mest. etter som denne er oftest god ferge + mindre nedtur (tar lit tid før det kicker inn da selvsagt)

Fått inn mye av alle å de ligger på samme pris også, så det er er +
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
glømte at sto skyte i tittlen, men her er hvertfall min guide
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
glømte at sto skyte i tittlen, men her er hvertfall min guide
Vis hele sitatet...
Det går fint, settes uansett absolutt pris på din versjon

Det som muligens er viktig å kanskje en av grunnene for å lage denne tråden er for å kartlegge fungerende bruksmønster for å gjøre det beste ut av hva man vet å har tilgjengelig, føler det kan være verdt å nevne
Sist endret av Speedfrik; 18. desember 2021 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skøyt speed mange ganger i uka i enda flere år. Alle typer gikk like bra, hadde aldri noe ubehag i årene og foretrakk ikke noen spesiell type. Det er god og dårlig speed i alle varianter og farger er min erfaring. Nå for tiden er det mest dårlig på markedet. Speeden er mange ganger i utgangspunktet meget god. Dessverre mener noen selgere de er smarte og blander ut for å tjene noen kroner ekstra. En selger som aldri har knallvarer, men heller ikke direkte elendig blander nesten garantert ut speeden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skøyt speed mange ganger i uka i enda flere år. Alle typer gikk like bra, hadde aldri noe ubehag i årene og foretrakk ikke noen spesiell type. Det er god og dårlig speed i alle varianter og farger er min erfaring. Nå for tiden er det mest dårlig på markedet. Speeden er mange ganger i utgangspunktet meget god. Dessverre mener noen selgere de er smarte og blander ut for å tjene noen kroner ekstra. En selger som aldri har knallvarer, men heller ikke direkte elendig blander nesten garantert ut speeden.
Vis hele sitatet...
Jeg har merka sjøl at det nå for tia er mest dårlig speed ute å går, trodde det bare var meg, men det virker som det er andre som syntes det også, det finnes vel sikkert bedre varer og som dukker opp fra tid til annen, men her jeg bor så har jeg klaga i 1-2 år på kvaliteten som jeg har fått.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hjelper å klage, og ikke akseptere dårlige bortforklaringer når det gjelder dårlig funk, uoppløselige klumper, støvkontaminert pulver etc. Selgere med standarder finnes fortsatt - de som genuint synes det er gøy at kunden for knall vare. Halvsmarte bøffere er rett og slett tapere, bare å holde seg unna dem.