Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 3657
Hei,

Kjedet meg, så tenke jeg skulle dele en video jeg og mine venner har laget (Ikke jeg som har redigert) så ville jeg høre hva dere syns?

Sitter å laster ned "Close Quarters" for Battlefield 3, så har ikke stort annet og gjøre i mellomtiden!


Her er videon;

http://www.youtube.com/watch?v=qWRsativUYk
Norskehesten
Alden's Avatar
en av de bedre jeg har sett. hvor mange timer brukte dere på det prosjektet?
Trådstarter
3 2
Helt uvisst, men dette er gameplay for 7mnd. Tror redigeringen tok rundt en uke, selve redigasjon var vell ferdig på to dager, men for å få alt presist tok det lengre tid. Det som vi ble enig om å satse mest på var selve synkroniseringen med lyden, noe som var sykt vanskelig!
Likte editen, men savnet IG lyd på noen av klippene
Ble dette nylig laget?
Den her er jo stjålet.
Har sett denne movien mange ganger før fra
Andre "kjente" youtubers
Litt lang intro, men ellers veldig bra, og ikke ALT for overredigert heller!
T
Sitat av Divine Vis innlegg
Hei,

Kjedet meg, så tenke jeg skulle dele en video jeg og mine venner har laget (Ikke jeg som har redigert) så ville jeg høre hva dere syns?

Sitter å laster ned "Close Quarters" for Battlefield 3, så har ikke stort annet og gjøre i mellomtiden!


Her er videon;

http://www.youtube.com/watch?v=qWRsativUYk
Vis hele sitatet...
Den er ikke deres.
Fant den etter 10sec med leting Sokte på awsome css movie, 3 år gammel...
Sitat av Pyenx Vis innlegg
Den her er jo stjålet.
Har sett denne movien mange ganger før fra
Andre "kjente" youtubers
Vis hele sitatet...
Tror jeg ogsaa har sett den foor...
Har dere forresten bevis for at det er deres verk?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Et spørsmål, hvorfor prøver folk å ta æren fra andre?! Hva får dere ut av det?
Hehe jeg som forventet svar fra TS xD men jaja, filmen er iallefall ikke deres verk! God gammel css movie som er etterfølgeren til sYnced. Denne heter sYnced II og er fra 2008.
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Hehe jeg som forventet svar fra TS xD men jaja, filmen er iallefall ikke deres verk! God gammel css movie som er etterfølgeren til sYnced. Denne heter sYnced II og er fra 2008.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt.
Busta dem og for ikke noe kp?
Neida men til ts prøv og lag din egen ekte css film
Den blir kanskje ikke like bra men det blir gøy og se!
Den andre filmene som han har lastet opp i hans youtube kanal er også stjålet. lol

Filmen heter Fear Effects 2 som eies av Pangea.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Folk som TS har jeg ikke mye til overs for, du burde blitt utestengt fra internett.
De der clipsaen er jo bare satt sammen fra andre videoer. Sett blant annet den drag shoten i "lille-mørk" på De_Dust 2 før. Dette her var bare latterlig.
Sånne som deg burde snart lære dere at dere ikke kommer unna med sånne ting. "the internet community" buster alltid sånne. du får aldri noe ære for sånt. tosk. lag noe selv, hvis du klarer.
Sitat av Divine Vis innlegg
Helt uvisst, men dette er gameplay for 7mnd. Tror redigeringen tok rundt en uke, selve redigasjon var vell ferdig på to dager, men for å få alt presist tok det lengre tid. Det som vi ble enig om å satse mest på var selve synkroniseringen med lyden, noe som var sykt vanskelig!
Vis hele sitatet...
Tenk at du etter å ha stjålet videoen, påstår at du har sittet å redigert den i 1 uke. Som sagt over skjønte det var noe kjent med denne videoen, men klarte ikke å finne det ut før i slutten.

Det som er enda rarere er at "dere" har to forskjellige introer til hver video, dette viser bare at dere prøver å ta æren for noe dere ikke har laget.

Nå, har du lært litt av internett vrede, at det ikke går ann å stjele andres arbeid å si at det er du som har laget det
Hva har du å si til ditt forsvar, TS
Sykelig flaut av TS, har sett så å si alt før.
hahaha så flaut, har sett denne før, syntes det var noe merkelig 3 sekunder inne i videoen.

det verste er at TS har laget historie osv til spillingen og redigeringsprosessen

her er originalen

døm selv.

http://www.youtube.com/watch?v=spGLsMY47Xo
Dumme faen !
Stjålet. Originalen heter sYnced 2 og er laget av Sergei "aL." Enns.


Edit: Meh, så ikke at noen hadde posta det allerede.
Sist endret av Zarbon; 2. juli 2012 kl. 03:53.
Ble stille nå ja.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Hva har du å si til ditt forsvar, TS
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis sier han ikke noenting på et par ukers tid. Tror det er en midlertidig ban for slikt.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Gidder ikke å si det engang... TS ikke prøv å lure THE INTERNETZ!! Umulig og du driter deg loddrett ut..

Bare glad han la det ut her og ikke på 4chan...
sYnced 2 av aL.
Hvem prøver du å lure? Flaut TS, flaut..
*insert tittel her*
TS tror han kan lure proffe freaks, den der må du lenger ut på internett med, gitt.
TS er åpenbart aktiv, så noen kommenterte på videoen at den var stjålet. han har sletta disse. til TS: Du klarer ikke å stoppe sannheten fra å komme for en dag, spar deg!

Oppfordrer alle som har youtubebruker til å kommentere på videoen slik at folk får med seg hva slags person dette er. Det burde også blitt rapportert som brudd på opphavsrett.
Sist endret av madenst; 2. juli 2012 kl. 05:17.
Sitat av madenst Vis innlegg
TS er åpenbart aktiv, så noen kommenterte på videoen at den var stjålet. han har sletta disse. til TS: Du klarer ikke å stoppe sannheten fra å komme for en dag, spar deg!
Vis hele sitatet...
Han slettet min kommentar også, han vil åpenbart ikke at folk skal få vite om det

Det som er så morsomt er at han sikkert er å leser på denne tråden, men tørr åpenbart ikke å svare.
Flagga den for nudity jeg.
*insert tittel her*
Han sletter alle negative kommentarer x3
Jeg følte jeg hadde sett den før med en gang jeg også. Skam deg TS x)
TS er en de_DUST, hehee..
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Til TS,

Jeg hadde aldri sett denne filmen før, og skulle til og gi deg kjempe ros for et vell utført arbeid. Men når du har stjålet dette fra noen andre, og sagt dette er ditt verk så sier saken seg selv.

Du har ingen ting på freak og gjøre.
Sitat av CodeBarbarian Vis innlegg
*snip* Men når du har stjålet dette fra noen andre, og sagt dette er ditt verk så sier saken seg selv.

Du har ingen ting på freak og gjøre.
Vis hele sitatet...
Prøver du å si at alle på Norsk Freakforum skal være 100% ærlige og redelige, hvis ikke har de ingenting her å gjøre?

http://2.bp.blogspot.com/_ELFl2_1q7DI/TObn1HnV2fI/AAAAAAAAAaQ/5JkvAtpbv7k/s1600/Not_sure_if_serious.jpg
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Prøver du å si at alle på Norsk Freakforum skal være 100% ærlige og redelige, hvis ikke har de ingenting her å gjøre?

http://2.bp.blogspot.com/_ELFl2_1q7DI/TObn1HnV2fI/AAAAAAAAAaQ/5JkvAtpbv7k/s1600/Not_sure_if_serious.jpg
Vis hele sitatet...
Likte bilde

Mitt innlegg ble spontant skrevet da jeg for liten stund siden (2 uker) var borti noen personer som stjal min kode, og mente det var de som har skrevet den.

Og siden det er bare tre-minutters redigerings tid på innleggene her på freak, så fikk jeg ikke endret det da jeg innså hvor dumt det ble.
Sist endret av CodeBarbarian; 3. juli 2012 kl. 06:32.
Trådstarter
3 2
Jeg vil takke allesammen som har gitt meg over 344 Views, dere har vært til stor stoor hjelp!

Det dere ikke vet er at videon er markedsført, og at jeg tjener penger på dere seere, ikke stort, men i den lange lengden blir det en del! ;*
Sitat av Divine Vis innlegg
Jeg vil takke allesammen som har gitt meg over 344 Views, dere har vært til stor stoor hjelp!

Det dere ikke vet er at videon er markedsført, og at jeg tjener penger på dere seere, ikke stort, men i den lange lengden blir det en del! ;*
Vis hele sitatet...
Haha, du driter deg ut.
Om alle flager den så tar det ikke lange tiden for den er nede.
Sitat av Divine Vis innlegg
Jeg vil takke allesammen som har gitt meg over 344 Views, dere har vært til stor stoor hjelp!

Det dere ikke vet er at videon er markedsført, og at jeg tjener penger på dere seere, ikke stort, men i den lange lengden blir det en del! ;*
Vis hele sitatet...
Hahahahahahahahaha, dette må være noe av det beste jeg har lest på lenge!!
344 views sier du?? 344??? SYKT!!! Dette må jo gjøre det til milliardær snart!!!

Grattis med et patetisk mislykket forsøk på å tjene "penger", du er nok for dum til å innse det men du fremstår altså som en utrolig stor idiot.

Ta de 2 kronene (hvis det i det hele tatt blir så mye) du kommer til å tjene på dette og kjøp deg en bolle.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
får du i det heletatt noe for under 5000 views? mener å ha lest at det var minstegrensa for sponsa videoer..
Host **hark** 4 chan**
det er en tråd om det på /b/, så det ista.
Sitat av Divine Vis innlegg
Jeg vil takke allesammen som har gitt meg over 344 Views, dere har vært til stor stoor hjelp!

Det dere ikke vet er at videon er markedsført, og at jeg tjener penger på dere seere, ikke stort, men i den lange lengden blir det en del! ;*
Vis hele sitatet...
Litt av en ond plan altså.

Jaja, den 0.1-øringen trengte jeg ikke uansett.

Edit: Har du faktisk fått 496 views siden februar? Du må jo være rik man! Beste planen ever!
Sist endret av Andeby; 3. juli 2012 kl. 22:47.
Sitat av Andeby Vis innlegg
Litt av en ond plan altså.

Jaja, den 0.1-øringen trengte jeg ikke uansett.

Edit: Har du faktisk fått 496 views siden februar? Du må jo være rik man! Beste planen ever!
Vis hele sitatet...
Tror TS har skjønt poenget nå hvis h*n har lest gjennom tråden.
Sitat av olaPola Vis innlegg
det er en tråd om det på /b/, så det ista.
Vis hele sitatet...
Mener jeg så den for noen minutter sia. Linker om jeg finner den.