Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2084
Alkoholisert gamer
Halla..i helgen satt jeg på lan, og der var det noen som satt og med ett program man kan late som at man gror weed.. Jeg har ingen anelse om hva programmet heter så det blir derfor litt vansklig å bruke google.. Noen som vet hva programmet heter? Jeg fikk litt lyst til å prøve det nå i ettertid
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Hmm..vet ikke om det er det men det skal jeg prøve takk
stillig

funker det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har drevet med high grow en liten stund og fått frem 5 fine planter med ganske god THC prosent,
jeg vil si at high grow er en veldig bra plante/gro -simulator. Nå har jeg ikke mye erfaring med å gro ekte
cannabis, men det sies at de som har utviklet spillet har mye erfaring selv, og fått input fra dyrkesamfunn.

Forsåvidt er Highgrow det eneste dyrkespillet som er verdt å nevne, jeg er faktisk ikke sikker på om det finnes noen andre heller.
haha, det hadde jeg helt glemt!
jeg var rene dr.greenthumb back in the days
Artig spill igrunn det der
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Så bra jeg tok det opp igjen da så kanskje folka her kan mimre tilbake til sine gode gamle dager ^^
lang tid tar det å få opp en plante?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Freaky 47
lang tid tar det å få opp en plante?
Vis hele sitatet...
Selve planten spretter opp etter etpar dager, men å få en stor busk kan ta etpar måneder.
Spillet baserer seg på virkelige forhold.
Vet ikke hva jeg skal si om instalasjonen. Irriterenes men alikavel morsom :P
HeHe.
Det der tror jeg broren min spillte før.
Mamma ble ikke glad da hun oppdaget det på pcen nei :-P
Det deiligste med High grow er vacation mode 24/7 og bare gjør endringer når d trengs xD
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Sitat av GothQueen
HeHe.
Det der tror jeg broren min spillte før.
Mamma ble ikke glad da hun oppdaget det på pcen nei :-P
Vis hele sitatet...
Hvorfor reagerte mordi? det er jo bare ett spill? jeg satt å lekte meg på det mens morra og faren min stod å snakka til meg liksom :S
Nice spill! Takker og bukker
Sitat av ekoli
Hvorfor reagerte mordi? det er jo bare ett spill? jeg satt å lekte meg på det mens morra og faren min stod å snakka til meg liksom :S
Vis hele sitatet...
Sikkert forskjell på foreldre da noen har sikkert mer (feil) informasjon, enn andre.

Takk for spillet foresten, nå har jeg noe å pusle med i noen måneder
Sist endret av random16439; 6. september 2007 kl. 00:46.
Her er ett anna bra narkotika spill.
Det handler om og selge droger!


http://www.geekhideout.com/druglord2.shtml
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Sitat av rbt
Her er ett anna bra narkotika spill.
Det handler om og selge droger!


http://www.geekhideout.com/druglord2.shtml
Vis hele sitatet...
Dette må nesten prøves ^^

EDIT: Noen andre som har andre spill som handler om enten dealing eller growing?

EDIT2: DrugLord var genialt ^^ Ingen andre som har noen andre bra spill enn HighGrow eller DrugLord på lager?:P
Sist endret av ekoli; 6. september 2007 kl. 17:22.
Det skulle vært en kombinasjon av highgrow og druglord. Noen som vil lage et?
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Sitat av Worner
Det skulle vært en kombinasjon av highgrow og druglord. Noen som vil lage et?
Vis hele sitatet...
haha ja sånn at man har ett hus man gror weed osv i..så man kan gå å hente derfra og selge osv..sett i gang lag ett til meg
forøvrig er det lett og jukse i highgrow og avansere tiden litt om man ikke vil bruke måneder på få til en busk
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Sitat av mp34567
forøvrig er det lett og jukse i highgrow og avansere tiden litt om man ikke vil bruke måneder på få til en busk
Vis hele sitatet...
Åssen da?:P
Sitat av ekoli
Åssen da?:P
Vis hele sitatet...
Google:
High Grow cheats

Fant det etter hele to minutter :-P
Er bare og skru fram tiden på dataen. Ok spiller klikker med en gang men ta en runde med druglord også launch det igjen og vips du slipper inn. Vær dog forsiktig plantene drikker en helsikkes mye vann og dør om du ikke vanner de
Sitat av mp34567
Er bare og skru fram tiden på dataen. Ok spiller klikker med en gang men ta en runde med druglord også launch det igjen og vips du slipper inn. Vær dog forsiktig plantene drikker en helsikkes mye vann og dør om du ikke vanner de
Vis hele sitatet...
Still klokka i bios-greia :-P
Programmet reagerer vist nok ikke på det!
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Noen andre som vet om noen narkotika relaterte spill enn HighGrow og DrugLord?
Er dette å få tak i til mac eller?
Har fått spirer nå. 36 på den høyeste og 31 % health på den laveste, av 3 stk alså. Morsomt!
Digital nomade
trippy's Avatar
Virus i dope wars.....
drugdealer.de