Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 905
Si jeg koker opp min egen freebase, er dette da klart til å injiseres eller kan det by på komplikasjoner mtp når jeg siler ut freebasen å klarer å få med litteran av de andre tinga jeg ikke skal sile ut. Jeg kan jo riktignok
også bare tenke på å være forsiktigere når jeg siler ut men.
Men på en annen side, hvordan blir effekten egentlig i freebase kontra sulfat?
Prøvde å koke det i vann og skyte en gang og det svei noenså inn i helvetee, merka ikke noe spes heller. Vet ikke om jeg gjorde noe feil

Effekten er temmelig lik men man må nesten droppe det (svelge ) for å få funk
Sist endret av Bluesky_; 19. desember 2021 kl. 05:58.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Prøvde å koke det i vann og skyte en gang og det svei noenså inn i helvetee, merka ikke noe spes heller. Vet ikke om jeg gjorde noe feil

Effekten er temmelig lik men man må nesten droppe det (svelge ) for å få funk
Vis hele sitatet...
Det skal svi litt.
Er det fuktig og du ikke har laget selv er det stor sannsynlighet for metanol og det svir helt drøyt.

Metanol damper mye og ved lav temperatur, så du kan prøve varme opp i vann for å se hvor mye damp det kommer.

Skal man skyte base er det greit å tørke det helt til det blir som en hard brun krystal. Så er det ikke i nærheten like vannløselig som sulfat. Ca 0.1g per 2.5ml vann om du varmer mekket er min erfaring.

Blodet koagulerer sykt fort om man mister blodspor, så hver obs på det.